LIFE

H συγκινητική διαφήμιση στο Super Bowl με τις ελληνικές λέξεις και 3 ακόμα που έγιναν viral

Το Super Bowl είναι δύο σημαντικά πράγματα εκτός από το αμερικανικό ποδόσφαιρο. To ένα είναι το show του ημιχρόνου όπου φέτος οι Jennifer Lopez και Shakira μας πήραν τα μυαλά. Το δεύτερο είναι οι διαφημίσεις. Οι διαφημιστικές εταιρείες επενδύουν σημαντικά στα πρωτότυπα σποτ που φτιάχνουν για το Super Bowl τα οποία παρακολουθούν περισσότεροι από 100 εκατομμύρια άνθρωποι.

Μάλιστα 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου για τα διαφημιστικά διαλείμματα του Super Bowl φέτος λέγεται ότι κόστισαν έως και 5,6 εκατομμύρια δολάρια. Ανάμεσα στα διαφημιστικά με τους αστέρες των ΗΠΑ (η Chrissy Teigen και ο John Legend, η Ellen DeGeneres και η Portia De Rossi, ο Bill Murray και ο Jason Momoa ήταν ανάμεσα στους διάσημους που πρωταγωνίστησαν στα σποτ), υπήρξε και ένα με έμπνευση απευθείας από την Ελλάδα.

Η διαφήμιση που έγινε viral

To spot είχε τέσσερις ελληνικές λέξεις που αντιπροσωπεύουν διαφορετικά αισθήματα αγάπης μεταξύ των ανθρώπων. Η φιλία, η στοργή, ο έρωτας και η αγάπη παρουσιάζονται διαδοχικά σε ένα spot στο οποίο πρωταγωνιστούν άνθρωποι κάθε ηλικίας, φύλλου και εθνικότητας.

Η λέξη “Agape” παρουσιάζεται τελευταία και για τους διαφημιστές παρουσιάζει την αγάπη ως δράση. Η διαφήμιση αφορά ασφαλιστική εταιρεία με έδρα τη Νέα Υόρκη. Κι αν αναρωτιέσαι για την έμπνευση, δεν θα σου φανεί καθόλου περιέργο που οι διαφημιστές στράφηκαν στην Ελλάδα, όταν μάθεις το όνομα του CEO και προέδρου της εταιρείας. Πρόκειται για τον ελληνικής καταγωγής Ted Mathas.

Οι νικητές και οι χαμένοι της διαφήμισης

Το CNN πάντως που συνηθίζει να κατατάσει κάθε χρόνο τις διαφημίσεις του Super Bowl στις καλύτερες και χειρότερες της βραδιάς, την τοποθέτησε στην κατηγορία: «Αξιοσημείωτες, όχι κακές, αλλά…». Στην κατηγορία των καλύτερων την πρώτη θέση πήρε η διαφήμιση με τον John Legend και την Chrissy Teigen ενώ στις καλύτερες την τελευταία θέση κατέλαβε διαφημιστικό σποτ με τον Jimmy Fallon και τον John Cena.

Αν ψηφίζαμε εμείς πάντως, η “Agape” θα είχε ξεχωριστή θέση. Και η νικητήρια διαφήμιση, αυτή που μας έκανε να γελάσουμε περισσότερο, ήταν η εξής:

Exit mobile version