TECH

Η LG φέρνει ξανά το χαμόγελο στον κόσμο της τεχνολογίας

Η ζωή είναι ωραία όταν φροντίζουμε τον εαυτό μας, τα αγαπημένα μας πρόσωπα και την κοινότητά μας. Η ζωή είναι ωραία όταν κοιτάμε το μέλλον με αισιοδοξία, ακόμα και στις πιο δύσκολες και απαιτητικές στιγμές της σύγχρονης πραγματικότητας.

 

 

 

Ένα από τα πράγματα που μπορούν σίγουρα να κάνουν πιο εύκολη, πιο ασφαλή και πιο ωραία τη ζωή μας, είναι η τεχνολογία. Ακόμα και στις πιο δύσκολες και απαιτητικές στιγμές της καθημερινότητάς μας, ακόμα κι αν δεν το συνειδητοποιούμε, η τεχνολογία είναι στη διάθεσή μας για να κάνει τα δύσκολα, εύκολα και τα χρονοβόρα, ζήτημα δευτερολέπτων, με ασφαλή και βιώσιμο τρόπο. Φυσικά όταν μιλάμε για τεχνολογία, μιλάμε και για το μέλλον. Κι αν υπάρχουν κάποιοι που ξέρουν ότι η τεχνολογία μπορεί πραγματικά να κάνει τη ζωή μας καλύτερη, τότε σίγουρα οι προβολείς πέφτουν στη γενιά του σήμερα και στις γενιές του αύριο.

Η Ζωή είναι Ωραία με LG

Η LG Electronics κοιτάζει στο μέλλον. Εργάζεται σκληρά για την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων που στοχεύουν στη βελτίωση της καθημερινής ζωής και της συμπόρευσης στο ταξίδι προς την ευημερία και τη βιωσιμότητα. Πιστεύει πως οι γενιές του σήμερα και του αύριο, είναι ικανές για απίστευτα πράγματα και θέλουν να γνωρίζουμε όλοι ότι η ζωή είναι ωραία, όταν δείχνεις ενδιαφέρον για τον εαυτό σου και τον κόσμο γύρω σου.

Σε αυτό ακριβώς το πνεύμα αισιοδοξίας, στηρίζεται και η ολοκαίνουρια παγκόσμια καμπάνια Life’s Good, μέσω της οποίας η LG πραγματοποιεί διάφορες ενέργειες επαναπροσδιορισμού του brand και παρουσιάζει μια περισσότερο δυναμική και νεανική ταυτότητα. Με τα χρόνια εμπειρίας της, η LG προσαρμόζεται στις ανάγκες μας και κάνουμε τη ζωή καλύτερη. Η ανανεωμένη ταυτότητά της χαρακτηρίζεται από ένα ζωηρό λογότυπο, μία δυναμική παλέτα χρωμάτων και μία ειδικά σχεδιασμένη γραμματοσειρά, εμπνευσμένη από τα προϊόντα της.

Με την παγκόσμια καμπάνια της, η εταιρεία στοχεύει να μεταφέρει το μήνυμα Life’s Good εμπνέοντας και ενθαρρύνοντάς μας να προσεγγίσουμε τη ζωή με μια περισσότερο αισιόδοξη στάση. Υπό το πρίσμα της αυξανόμενης αβεβαιότητας και αστάθειας παγκοσμίως, απώτερος στόχος της καμπάνιας είναι να τονώσει την αισιοδοξία και να προωθήσει την αμοιβαία υποστήριξη.

Η LG στέλνει ένα μήνυμα αισιοδοξίας σε όλο τον κόσμο

Οι νέες διαφημίσεις της LG προβάλλονται στο Burj Khalifa του Ντουμπάι, το ψηλότερο κτίριο του κόσμου, στον ουρανοξύστη Landmark 81 στο Βιετνάμ, στις ψηφιακές διαφημιστικές πινακίδες της εταιρείας στην Times Square της Νέας Υόρκης και στο Piccadilly Circus του Λονδίνου, στην υπαίθρια οθόνη LED της LG στο Óvalo Gutiérrez στο Περού, στον πύργο KP στην Ινδία, καθώς και σε επιλεγμένους χώρους στη Νότια Κορέα. Η καμπάνια επεκτείνεται επίσης στα αγαπημένα κόκκινα διώροφα λεωφορεία του Λονδίνου. Τα διαφημιστικά βίντεο παρουσιάζουν το “Πρόσωπο του Μέλλοντος”, το χαμογελαστό πρόσωπο που σχηματίζεται από τα γράμματα “L” και “G”, το οποίο επιδεικνύει μια σειρά από διαφορετικά συναισθήματα.

Η ζωή είναι ωραία και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Επιπλέον, η LG επεκτείνει την ψηφιακή της δέσμευση με νέους σε όλο τον κόσμο, προωθώντας την ευαισθητοποίηση του brand, μέσω των επίσημων καναλιών κοινωνικής δικτύωσης. Ξεκινώντας από τις 25 Αυγούστου, η LG εισήγαγε αποκλειστικές λειτουργίες, όπως το LG Finger Heart Filter και το Life’s Good Sticker Package, προσαρμοσμένα για μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram και το TikTok. Αυτά τα δημιουργικά στοιχεία, που είναι ελεύθερα διαθέσιμα σε όλους, αποτελούν μέρος του ευρύτερου σχεδίου της εταιρείας για την έναρξη μιας παγκόσμιας εκστρατείας συμμετοχής, συνδέοντας τους νέους με την ταυτότητα και τις αξίες του brand με νέους και συναρπαστικούς τρόπους.

Η LG έχει επίσης να κυκλοφορήσει περιεχόμενο με διάφορους influencers και ταινίες μέσω των παγκόσμιων κοινωνικών καναλιών της για να μεταφέρει το νόημα του Life’s Good και τις βασικές αξίες, της με άμεσο και αυθεντικό τρόπο.

Η LG έχει συνεργαστεί με πολλούς influencers παγκόσμιου βεληνεκούς, οι οποίοι ενσαρκώνουν το πνεύμα των “γενναίων αισιόδοξων” και χαράζουν με αυτοπεποίθηση τους δικούς τους δρόμους, όπως η Αμερικανίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός Willow Smith, ο Αυστραλός εθνικός κολυμβητής και τραγουδοποιός Cody Simpson και το μοντέλο Jenny Park από τη Νιγηρία και την Κορέα. Μέσω αυτών των σημαντικών συνεργασιών, η LG στοχεύει να ενισχύσει το μήνυμα Life’s Good, προωθώντας την έμπνευση και την ελπίδα μεταξύ των πελατών σε όλο τον κόσμο.

Ας υποστηρίξουμε λοιπόν την ιδέα να κάνουμε τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος. Ας αναγνωρίσουμε εκείνους που κατανοούν πόσο σημαντικό είναι να διατηρείς μια θετική στάση και ισχυρή θέληση. Ας εμπνεύσουμε άλλους να είναι φιλόδοξοι και καινοτόμοι και να μας υπενθυμίζουν ότι πράγματι, η ζωή είναι ωραία.