ΣΟΥΡΕΑΛ ΣΤΙΓΜΗ

Η Μαρία Χατζηστεφανή δεν σταματούσε να αναφέρει το brand της στον αέρα. Η Νάνσυ Ζαμπέτογλου απηύδησε

NDPPHOTO / ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΦΑΛΕΞΗΣ

«Μα κι εσύ χρυσό μου ανοίγεις το στόμα σου και δεν ξέρεις τι λες», είχε πει κάποτε η Ντένη Μαρκορά στη Μαρίνα Κουντουράτου στους θρυλικούς Δύο Ξένους. Αυτή η φράση ήρθε στο μυαλό μου όταν είδα τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου να προσπαθεί χαμογελώντας να βάλει «φρένο» στις αναφορές της Μαρίας Χατζηστεφανή στο brand της καθώς μιλούσε στον αέρα της εκπομπής Στούντιο 4.

Η επιχειρηματίας που συμμετέχει στο Dragon’s Den του ANT1 και συγγραφέας, βρέθηκε καλεσμένη της Νάνσυς Ζαμπέτογλου και του Θανάση Αναγνωστόπουλου στον καναπέ του Στούντιο 4 της ΕΡΤ. Εκεί η Μαρία Χατζηστεφανή ξεκίνησε να μιλάει για την πορεία της και ανέφερε το brand της τουλάχιστον 3 φορές μέσα στο πρώτο 10λεπτο της εκπομπής.

Τα πράγματα έδειχναν εντάξει και μεσολάβησε αρκετός χρόνος χωρίς το brand της να αναφερθεί. Κι έπειτα το όνομα του brand της ξεκίνησε να αναφέρεται και πάλι.

Στην 5η φορά η Νάνσυ Ζαμπέτογλου «έσπασε». «Αχ, αν μπορείς μην το λες τόσες πολλές φορές, το καταλάβαμε», είπε γελώντας η παρουσιάστρια της ΕΡΤ καθώς η Μαρία Χατζηστεφανή πρόφερε και πάλι το όνομα του brand καλλυντικών της. Το εν λόγω σημείο θα το βρεις στο παρακάτω βίντεο μετά το 4ο λεπτό.

Η ατμόσφαιρα ηλεκτρισμένη, παρά το γέλιο της Νάνσυς Ζαμπέτογλου και ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος πήρε τη σκυτάλη για να εξηγήσει στην επιχειρηματία τι εστί «γκρίζα διαφήμιση».

Τι είναι όμως η «γκρίζα διαφήμιση»; Είναι μία μορφή έμμεσης διαφήμισης που δύσκολα οι καταναλωτές την αναγνωρίζουν και την προσλαμβάνουν ως διαφημιστικό μήνυμα. Συμβαίνει όταν η προβολή ενός προϊόντος δεν γίνεται στον προβλεπόμενο διαφημιστικό χρόνο αλλά κατά τη διάρκεια της προβολής μίας ταινίας, μίας σειράς, μίας εκπομπής κ.ο.κ.

Και τώρα που έλυσα τις απορίες σου, να σε ενημερώσω ότι η αμήχανη στιγμή στην εκπομπή Στούντιο 4 της ΕΡΤ ξεπεράστηκε με χαμόγελα και γέλια και ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος πρότεινε τη λύση. Η Μαρία Χατζηστεφανή υιοθέτησε την πρότασή του να λέει «τα γνωστά καλλυντικά», και η συζήτηση πήγε παρακάτω.

Συμβαίνουν αυτά στις ζωντανές εκπομπές κι αυτό ήταν κάτι που πάντα ονειρευόμουν να πω.

Η Μαρία Χατζηστεφανή μίλησε με ειλικρίνεια στη συνέχεια στους παρουσιαστές όχι μόνο για τις επιτυχίες της εταιρείας της, αλλά και για τις δύσκολες στιγμές της, εκείνες που βρέθηκε κοντά στην χρεοκοπία.

«Ζορίστηκα πάρα πολύ οικονομικά. Στο 2ο βιβλίο μου ξεκινάω με το πώς σχεδόν χρεοκοπήσαμε πριν από μερικά χρόνια. Πήρα κάποια ρίσκα, κάποιες αποφάσεις να λανσάρουμε καινούργια προϊόντα, όταν δεν υπήρχε αρκετό χρήμα για αυτό. Βρέθηκα σε ένα σημείο να έχουμε πάρα πολύ στοκ, να μην πουλάει και να μη μπορούμε να πληρώσουμε μισθούς και συνεργάτες», είπε μεταξύ άλλων στο Στούντιο 4.

«Κάθε καλός επιχειρηματίας εκεί φαίνεται, στις δυσκολίες. Στα εύκολα είμαστε όλοι καλοί. Πέρασα πάρα πολύ δύσκολες στιγμές, δεν μπορούσα να κοιμηθώ για 6 μήνες, κάθε μέρα έπαιρνα τηλέφωνο να βρω τρόπους να πληρώσω με δόσεις, έπρεπε να χάσουμε πολύ κόσμο. Αυτά συμβαίνουν στις εταιρείες, ανεβαίνουν και κατεβαίνουν», πρόσθεσε η επιχειρηματίας του Dragon’s Den.