NETFLIX

Η πανέξυπνη ιδέα δύο φοιτητών με spoilers για να μην βγαίνει ο κόσμος από το σπίτι

Unsplash

Μένουμε σπίτι για να προστατεύσουμε τον εαυτό μας και τους άλλους από τη διασπορά του κορονοϊού, αλλά, όπως θα έχεις διαπιστώσει, δεν συμμορφώνονται όλοι με αυτήν τη σύσταση. Οι λόγοι μετακίνησης είναι πλέον συγκεκριμένοι και οι παραβάτες καλούνται να πληρώσουν 150 ευρώ (στην Ελλάδα τουλάχιστον) αν δεν έχουν μαζί τους ταυτότητα και το έγγραφο-sms για τον λόγο κυκλοφορίας.

Προφανώς και είναι πολλοί εκείνοι που βγαίνουν από το σπίτι άσκοπα και απομακρύνονται από την περιοχή τους, ανακαλύπτοντας νέες δικαιολογίες για να πουν στις Αρχές. Αφού λοιπόν δεν γίνεται να αποτρέψεις όλον τον κόσμο από το να βγει από το σπίτι του, ανέλαβαν δράση δύο φοιτητές, που σπουδάζουν στο Αμβούργο της Γερμανίας και κατάγονται από την Ταϊλάνδη.

Έφτιαξαν λοιπόν διαφημίσεις που αναρτήθηκαν παντού και κάνουν spoilers σε πολύ δημοφιλείς σειρές του Netflix, όπως το Narcos και το La Casa de Papel, μαζί με το hashtag #staythefuckhome. Οι Seine Kongruangkit και Matithorn Prachuabmoh από το Miami Ad School Europe συνέλαβαν την ιδέα όταν επέστρεψαν στην πατρίδα τους και διαπίστωσαν  ότι ο κόσμος δεν λέει να μείνει μέσα στο σπίτι.

Τα έξυπνα spoilers (εμείς σε προειδοποιήσαμε)

Η εκστρατεία με τις διαφημίσεις είναι πραγματικά ιδιοφυής με τεράστια spoilers, φωτογραφία από τη σειρά και μία αποκάλυψη που δεν θέλεις να ξέρεις, σε περίπτωση που παρακολουθείς τη σειρά. «Η Ρακέλ είναι ακόμα ζωντανή» από το La Casa de Papel, «ένα σκουλήκι ξυπνά τον πρίγκιπα» από τη σειρά “Kingdom” ενώ στο “Stranger Things” μάθαμε ότι «ο Jim Hopper πεθαίνει. Αλλά μετά δεν πεθαίνει».

Η δήλωση του Netflix

Η καμπάνια ήταν τόσο καλοστημένη και αληθοφανής, που όλοι νόμιζαν ότι είναι ιδέα του Netflix για να κρατήσει μέσα τον κόσμο. Ο Matthew Kobach, επικεφαλής των social media του Χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης, έγραψε ένα tweet αναρτώντας τις διαφημίσεις και λέγοντας ότι το Netflix κάνει spoilers για να κρατήσεις τον κόσμο σπίτι. Η απάντηση δεν άργησε να έρθει. «Λατρεύουμε το μήνυμα αλλά το Netflix δεν κάνει spoilers. Αυτές οι ιδέες είναι κομμάτι ενός φοιτητικού project. Αρκετά δημιουργικές, αλλά δεν έρχονται από εμάς».

Η απογοήτευση των δημιουργών

Οι δύο φοιτητές που συνέλαβαν και υλοποίησαν την ιδέα αποκάλυψαν ότι αρχικά την πρότειναν στο Netflix της Σιγκαπούρης, αλλά απορρίφθηκαν γιατί δεν ήθελαν τα spoilers. Δεν το έβαλαν όμως κάτω. Μέσα σε 3 μέρες, δημιούργησαν την καμπάνια και ανέβηκε στο Ads of the World. «Δεν θέλαμε να παραπληροφορήσουμε ή να εξαπατήσουμε τον κόσμο. Αλλά λυπούμαστε που πήρε το Netflix όλα τα εύσημα, αν και είναι ένα φοιτητικό project που ίσως μας βοηθήσει να βρούμε δουλειά». Ο κόσμος πάντως το λάτρεψε και το έδειξε μέσα από το Twitter.