ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ

Οι πρωταγωνιστές του Sex Education σε μαθαίνουν να προσέχεις το στήθος σου με το πιο φανταστικό βίντεο

StellaMcCartney Instagram

Ένα δίλεπτο βίντεο με την υπογραφή της Stella McCartney και πρωταγωνιστές το καστ της σειράς Sex Education, επιχειρεί να διαλύσει τους μύθους γύρω από τον καρκίνο του μαστού και να ευαισθητοποιήσει σχετικά με τη σημασία της αυτοεξέτασης.

Τους πρωταγωνιστές της επιτυχημένης σειράς Sex Education, επέλεξε η σχεδιάστρια μόδας Stella McCartney ως κεντρικά πρόσωπα της νέας της ενημερωτικής καμπάνιας για τον καρκίνο του μαστού.

Στην καμπάνια που επιχειρεί να αναδείξει τη σπουδαιότητα γύρω από την πρόληψη για τον καρκίνο του μαστού, συμμετέχουν 6 πρωταγωνιστές της σειράς και συγκεκριμένα οι Aimee Lou Wood, Chinenye Ezeudu, Sami Outalbali, Mimi Keene, Chaneil Kular και Simone Ashley.

Το slogan της καμπάνιας είναι το «Toilet,Teeth,Tits» και το μήνυμα που περνά είναι πως στην ρουτίνα «τουαλέτα, πλύσιμο δοντιών» πρέπει να προστεθεί και ο έλεγχος του στήθους, δηλαδή, κάθε γυναίκα να ελέγχει το στήθος της ακριβώς όπως πλένει και τα δόντια της.

«Τα γυρίσματα ήταν τόσο διασκεδαστικά και είναι μια τόσο σημαντική καμπάνια να συμμετέχει κανέις, καθώς το πρόκειται για ένα θέμα που αφορά κάθε γυναίκα» δήλωσε η Ezeudu για την καμπάνια. «Αν κάτι είναι αστείο και γίνει με ενδιαφέροντα τρόπο, είναι ο καλύτερος τρόπος για να μάθεις. «Οι ηθοποιοί ήταν πολύ αφοσιωμένοι και ενθουσιασμένοι που θα στήριζαν τον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού και μου αρέσει πόσο εύκολο και διασκεδαστικό είναι να θυμάσαι να ακολουθείς το Toilet, Teeth, Tits (TTT)!» δηλώνει με τη σειρά της η McCartney για τη συνεργασία.

«Ελπίζω ότι οι νέες γυναίκες θα ενσωματώσουν αυτά τα τρία απλά βήματα στην πρωινή τους ρουτίνα και ότι μπορούμε να σώσουμε αυτές και τις οικογένειές τους από τον τρομερό αντίκτυπο αυτής της ασθένειας» προσθέτει η Keene.

Στο video της καμπάνιας, η διάσημη Βρετανίδα σχεδιάστρια – που δημιούργησε το 2018 το φιλανθρωπικό ίδρυμα Stella McCartney Cares Foundation – έχει πρωταγωνιστικό ρόλο και υποδύεται την Ella Allets, μία γοητευτική καθηγήτρια σεξουαλικής αγωγής, η οποία είναι περιτριγυρισμένη από φρούτα που θυμίζουν το σχήμα του μαστού, επιχειρώντας να εξηγήσει στους μαθητές της τη σπουδαιότητα της πρόληψης στον αγώνα εναντίον του καρκίνου του μαστού.

Τις προηγούμενες χρονιές, η Stella McCartney είχε συνεργαστεί με διάσημες γυναίκες της showbiz, όπως οι Alicia Keys, Kate Moss, Cara Delevingne και Sofia Vergara, για τον ίδιο σκοπό. Η 50χρονη Stella McCartney είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη γύρω από το ζήτημα, καθώς το 1998 έχασε τη μητέρα της από καρκίνο του μαστού, ενώ αυτή είναι η έβδομη χρονιά που παρουσιάζει ρούχα, με σκοπό την ενημέρωση γύρω από την ασθένεια.

Φέτος, η McCartney σχεδίασε ένα limited edition t-shirt, το οποίο είναι διακοσμημένο με το slogan της καμπάνιας «Toilet, Teeth, Tits» ή «TTT» για συντομία. Μέρος των εσόδων από την αγορά του εν λόγω t-shirt θα δοθούν για τις έρευνες που αφορούν τον καρκίνο του μαστού, ενώ κάθε πώληση θα ισοδυναμεί με την προσφορά ενός ειδικού σουτιέν που φορούν οι γυναίκες οι οποίες έχουν υποβληθεί σε μαστεκτομή.

Με την τηλεοπτική σειρά Sex Education να έχει σημαντική απήχηση και σε μια νεότερη ηλικιακή ομάδα πέρα από το κοινό στο οποίο απευθύνεται η Stella McCartney, η νέα ενημερωτική καμπάνια φαίνεται να κερδίζει το στοίχημα.

Καρκίνος του μαστού: παρακολούθησε παρακάτω το σχετικό βίντεο: