ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Maestro: Είδα την πρεμιέρα (παρέα με το X/Twitter) και έβγαλα 10 ψύχραιμα συμπεράσματα

Amalia Kovaiou/MEGA TV

To Maestro έκανε πρεμιέρα στο Mega, το πρώτο επεισόδιο του 2ου κύκλου σάρωσε σε τηλεθέαση και έγινε το πρώτο trending topic στο X (πρώην Twitter). Συμπέρασμα πρώτο: Το Maestro δεν ήταν απλά καλό για τα ελληνικά δεδομένα, ήταν η σειρά που έχει φανατικό κοινό και άπειροι φίλοι και γνωστοί έκαναν ολονυκτία χθες στο Netflix για να δουν και τα 6 επεισόδια που ανέβηκαν εκεί

Είδα τα 2 πρώτα επεισόδια του Maestro (έχουμε και πρωινό ξύπνημα) -αλλά δεν θα κάνω spoiler. Κατάλαβα όμως τα εξής.

Οι 10 πρωταγωνιστές του Maestro θέλουν ψυχοθεραπεία 

Οι μαμάδες της σειράς έχουν δημιουργήσει άπειρα τραύματα στα παιδιά τους. Δεν είναι κανένας μονοδιάστατα καλός ή κακός χαρακτήρας. Είναι γραμμένοι πολυεπίπεδα και αν τους ξεφλουδίσει ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης σαν κρεμμύδι, θα καταλάβουμε γιατί είναι τόσο κατεστραμμένοι. Τα παιδιά (η Κλέλια και ο Αντώνης) εγκαταλείπουν τους γονείς τους και προσπαθούν να βρουν τον εαυτό τους στην Αθήνα. Μετά τον φόνο είναι όλοι σε κατάθλιψη εκτός από τον Φάνη Μουρατίδη. Αυτός αποδεικνύεται αδίστακτος. Η Αλεξάνδρα είναι τόσο μόνη που σχεδόν την λυπάσαι. 

Η Χαρούλα Αλεξίου είναι iconic

Μακάρι ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης να γράψει μια spin-off σειρά πάνω σε αυτό το χαρακτήρα της γιαγιάς, που ενώ ο κόσμος καίγεται, ψήνει κουλουράκια κάνναβης κι ακούει στα AirPods ακουστικά τον συγχωρεμένο αδελφό της, Γιώργο Σαρρή. Και έχει και τις καλύτερες ατάκες στο Maestro: «Τα παιδιά μας δεν μας ανήκουν. Μπορούμε να τους δώσουμε την αγάπη μας, αλλά όχι τις σκέψεις μας», είπε διαβάζοντας από τον Προφήτη του Χαλίλ Γκιμπράν. Και μόνο που μας κοιτάει η Χαρούλα Αλεξίου, λιώνουμε.

Η Στεφανία Γουλιώτη είναι ανατριχιαστικά καλή 

Η Αλεξάνδρα έχει κατάθλιψη. Προσπαθεί να διαχειριστεί όσα συνέβησαν στο νησί, αλλά κυρίως τον ερχομό ενός παιδιού με έναν άνδρα που δεν τη θέλει. Ο πόνος στα μάτια της όταν ουρλιάζει βοήθεια με ανατρίχιασε. Νομίζω ότι η 2η σεζόν βρήκε την πρωταγωνίστρια στην οποία θα υποκλίνεται το Twitter/X.

«Από μία μάνα ξεκινάνε όλα, ήθελα με άποψη να το κάνω, για αυτό και το ονόμασα έτσι και αφηγήτρια είναι η μητέρα. Είναι όχι μόνο η Σοφία, είναι και η Μαρία και η Αλεξάνδρα που ετοιμάζεται να φέρει στον κόσμο ένα παιδάκι. Οπότε για όλους, η μητέρα έχει τρομερά μεγάλη σημασία στο συγκεκριμένο επεισόδιο», είπε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης για την πρεμιέρα του Maestro και το Mother, όπως ονομάζεται το πρώτο επεισόδιο του 2ου κύκλου.

Ο Δημήτρης Κίτσος είναι ένα κινητό red flag ως Θάνος

Καλώς τον χειριστικό μα@@@@. Ο άνθρωπος που δεν θέλει η κοπέλα του να ντύνεται κάπως που δεν εγκρίνει, να δουλεύει σε περιβάλλον που δεν εγκρίνει, να φοράει κραγιόν που δεν εγκρίνει. Της κάνει love bombing, της αγοράζει σπίτι στην Πλάκα για να της στερήσει την ανεξαρτησία της, της κάνει gaslighting και περιμένουμε πότε η ψυχολογική κακοποίηση θα γίνει λεκτική ή σωματική. 

Ο Γιάννης Τσορτέκης είναι ηθοποιάρα 

Το φάντασμα του Χαράλαμπου επιστρέφει και μιλάει έτσι όπως θα ήθελαν οι πρωταγωνιστές να μιλούσε όσο ήταν ζωντανός. Αποκτά ενσυναίσθηση. Είναι τρομερές οι σκηνές που οι ήρωες τον βλέπουν μπροστά τους. Διάβασα στο X/ Twitter κάτι που όλ@ μας εκφράζει: «Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Γιάννη Τσορτέκη για όλα τα ψυχολογικά που μας έχει δημιουργήσει».

Η Μαρία Καβογιάννη σε ένα βλέμμα λέει 10 σειρές διάλογο 

Ένα κοντινό της είναι αρκετό. Η γυναίκα είναι ένα έπος. 

Οι Παξοί είναι βγαλμένοι από όνειρο

Maestro

Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης και ο διευθυντής φωτογραφίας του, είχαν αρκετή δουλειά να κάνουν για να βγάλουν τόσο όμορφη την Αθήνα (το Μπρίκι είναι πανέμορφο πάντα). Σε μια σκηνή του 2ου επεισοδίου ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης κλείνει το μάτι στο Monday του  Αργύρη Παπαδημητρόπουλου. Αλλά στους Παξούς η δουλειά τους είναι εύκολη. Το φως του νησιού είναι μαγικό.

Η μουσική του Maestro είναι ό,τι καλύτερο συνέβη σε ελληνική σειρά 

Ψάξε το Run from Me των Timber Timbre από τον Καναδά και μας ευχαριστείς αργότερα.

Ήταν πάρα πολύ μεγάλο επεισόδιο σε διάρκεια

Η διάρκεια του πρώτου επεισοδίου ήταν ταινίας. Θα μπορούσε να τα πει όλα σε 45-50 λεπτά; Δεν ξέρω. Νιώθω όμως ότι έχουμε ξε-μάθει να βλέπουμε τόσο μεγάλα τηλεοπτικά επεισόδια.

Bonus συμπέρασμα: Έχω ενθουσιαστεί με τον Κώστα Μπερικόπουλο, τον boomer αστυνομικό διευθυντή Δημοσθένη Κουβά που συνταξιοδοτείται (αλλά δεν θέλει να βγει από την ενεργό δράση) και αναζητά μια τελευταία υπόθεση. Εξαιρετική ήταν και η ψυχοθεραπεύτρια των 200€ η επίσκεψη, η Ιωάννα Μαυρέα, που είναι τέλεια και στο Maestro. 

Exit mobile version