ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

MasterChef: Το παιδί του Κοντιζά στο πλατό και το baby boom promo της πρεμιέρας

instagram.com/masterchefgr/

Πιστοί στο σλόγκαν του τρέιλερ «Μπαμπάδες από κούνια», οι κριτές του MasterChef συνεχίζουν την προώθηση της πρεμιέρας του μαγειρικού ριάλιτι με αναφορές στην πρωτόγνωρη για ορισμένους από αυτούς, εμπειρία της πατρότητας.

Το MasterChef αναμένεται να ξεκινήσει τη Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου στις 21.00 στο Star και δείχνει να έχει ριχτεί για τα καλά στη μάχη του τηλεοπτικού ανταγωνισμού, ήδη από το τρέιλερ και την προώθησή του, χωρίς καν να έχει προβληθεί κανένα επεισόδιό του ακόμα.

Μετά το φανταστικό τρέιλερ στο οποίο οι νέοι μπαμπάδες Λεωνίδας Κουτσόπουλος και Πάνος Ιωαννίδης ζητούν συμβουλές για να κοιμίσουν τα παιδιά τους, από τον ήδη έμπειρό μπαμπά τριών, Σωτήρη Κοντιζά, έρχεται ένα post του τελευταίου για να απογειώσει το concept «Μάγειρες από κούνια», που υπηρετεί πιστά ο φετινός κύκλος του MasterChef ήδη από τα πρώτα του βήματα.

Ο Σωτήρης Κοντιζάς, λοιπόν, φωτογράφισε και ανέβασε την κόρη του, Ιζούμι, στο πλατό του MasterChef και έγραψε την πιο χαριτωμένη λεζάντα για να μας κάνει να συντονιστούμε στο Star, την ώρα της τηλεοπτικής του πρεμιέρας.

«Την αίτηση την έκαναν οι φίλοι μου. Μαγειρική για μένα είναι ένα μπολ με ζεστό τραχανά. Αφήνω πίσω τα δύο μου αδέρφια κ τη μαμά μου αλλά θα βλέπω περισσότερο τον μπαμπά μου. Έχω έρθει για τη λευκή ποδιά κ τίποτα λιγότερο. Μάγειρες από κούνια. Πρεμιέρα @masterchefgr αύριο 16/01 στο @starchanneltv στις 21:00», έγραψε ο Σωτήρης Κοντιζάς, απογειώνοντας το κόνσεπτ του φετινού κύκλου του ριάλιτι μαγειρικής. Η αγάπη δε της Ιζούμι για τον τραχανά και ο ιδιαίτερος τρόπος που τον τρώει, είχαν γίνει γνωστοί στο ευρύ κοινό λίγο καιρό πριν με παλαιότερη ανάρτηση του σεφ.

Την ανάρτηση του Σωτήρη Κοντιζά διαδέχτηκε ένα ακόμα πρόμο βίντεο στον Tiktok λογαριασμό του MasterChef, οπου βλέπουμε τους 3 κριτές (τον Πάνο Ιωαννίδη σε βιντεοκλήση), να προσπαθούν να «ηρεμήσουν», ό,τι είναι αυτό που κοιτούν μέσα στην κατσαρόλα, μιλώντας σαν να κοιμίζουν τα παιδιά τους με παρήχηση του «σ», ενώ ουσιαστικά μας λένε «Σήμερα έχουμε πρεμιέρα, στις 9, στο Star».

Το MasterChef σίγουρα δεν κάνει baby steps, ούτε στην τηλεοπτική αρένα, ούτε και στην προώθηση των επεισοδίων του. Το μόνο που μένει είναι να δούμε τελικά αν αυτή η επιλογή του καναλιού και της παραγωγής να εμπνευστούν από την ιδιότητα των σεφ ως μπαμπάδες, θα φέρει και τα πολυπόθητα νούμερα στους πίνακες της τηλεθέασης.

Exit mobile version