O Bradley Cooper θέλει απεγνωσμένα ένα Όσκαρ και τον τρολάρει όλο το Hollywood
- 10 ΜΑΡ 2024
O Bradley Cooper έκανε τα πάντα για να πάρει το Όσκαρ. Μέχρι και oscar bait ταινία στο Netflix, η ταινία του για τη ζωή του Leonard Bernstein ήταν ο ορισμός του πεσίματος στην Ακαδημία. Μια pretentious ταινία σχεδιασμένη για να συγκεντρώσει οσκαρικές υποψηφιότητες. Είναι κοινότυπα τα Όσκαρ, τι να κάνουμε. Με το σωστό δόλωμα, πιάνεις το μεγάλο ψάρι.
Έκανε το Maestro (και φόρεσε τα πιο αμφιλεγόμενα προσθετικά) για να γυρίσει σπίτι με το χρυσό αγαλματάκι (έβαλε και 45λεπτη ασπρόμαυρη εισαγωγή για να το σιγουρέψει). O 49χρονος Bradley Cooper σκηνοθέτησε τον εαυτό του για να πάρει το Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου. Ήταν όμως απεγνωσμένα «πέφτουλας».
Λογικό, είχε προταθεί 9 φορές πριν το Maestro (5η απόπειρα για το χρυσό Α’ Ανδρικού Ρόλου φέτος). Ειδικά, όταν του πήρε ο Rami Malek το όσκαρ μέσα από τα χέρια του, φαντάζομαι να κλείνεται στην τουαλέτα και να ουρλιάζει σιωπηλά. Κι ας προσποιείται ότι δεν ενδιαφέρεται πολύ για το βραβείο. Σήμερα, ο Bradley Cooper έχει μηδέν Όσκαρ και 12 συνολικά υποψηφιότητες.
Η Ακαδημία φαίνεται να σνομπάρει τον εμπορικό, mainstream και όμορφο Bradley Cooper που κάποτε πυροβολούσε ρακούν με πολυβόλα (παρόλο που ξεκίνησε από το θέατρο και φοίτησε στο Actors Studio). Κι ας (σχεδόν) σπούδασε διεύθυνση ορχήστρας για 6 χρόνια για το Maestro. Κι ας έχει κάνει το «αγροτικό» του: έπαιξε τον Elephant Man στο Broadway, έναν διπολικό στο Silver Linings Playbook, έναν τραυματισμένο ήρωα πολέμου στο American Sniper και έναν αλκοολικό τραγουδιστή στο A Star Is Born.
Ως ηθοποιός-σκηνοθέτης έχει γίνει ξαφνικά ανυπόφορα σοβαρός. Από την κυκλοφορία της τον Σεπτέμβριο, η ταινία επισκιάστηκε από τον Bradley Cooper που μιλά για το πόσο δύσκολο ήταν να γίνει η ταινία, πόσο αφοσιωμένος ήταν στη δημιουργία της βιογραφικής ταινίας και πώς η εμπειρία τον άλλαξε. Υπάρχουν λίγα πράγματα που οι άνθρωποι της βιομηχανίας αγαπούν περισσότερο από το να τρολάρουν έναν ηθοποιό που μιλάει ατελείωτα για το πόσο σκληρά δουλεύει και για το γεγονός ότι κυριεύτηκε από το πνεύμα ενός νεκρού μαέστρου.
Είπε στον Stephen Colbert ότι πέρασε τα τελευταία 5 χρόνια δουλεύοντας με δάσκαλο φωνητικής για το ρόλο του Bernstein, 5 ημέρες την εβδομάδα για 8 ώρες. Ε, πες μου εσύ ότι αυτό δεν είναι ο ορισμός της απόγνωσης (δεν πείθομαι με το αφήγημα του vérité, έπαιζες στο Wedding Crashers, απλά κάνε τη δουλειά σου, o μύθος θέλει τον John Cassavetes να ετοιμάζεται για το ρόλο του μαέστρου σε επεισόδιο του Columbo βλέποντας κλιπ του Bugs Bunny να διευθύνει). Έκανε και το συν-σεναριογράφο για να παίζει σε κάθε σκηνή του εγωκεντρικού Maestro. Η Carey Mulligan φαίνεται σχεδόν διακοσμητική (και μιλάμε για ηθοποιάρα).
Πάντως, ο gay χαρακτήρας του μοιάζει να βγήκε από το A Star Is Born, μόνο που αντί για δερμάτινα, φοράει σμόκιν. Και δεν κατάφερε να κρατήσει το κοινό ικανοποιημένο (ή απλά ξύπνιο). Βούτηξε σε βαθιά νερά ο Bradley Cooper αν όντως ισχύει ότι την ταινία για τη ζωή του διάσημου συνθέτη είχε σχεδόν συμφωνήσει να κάνει ο τεράστιος Μartin Scorsese με την Paramount, όταν αυτός αποχώρησε μπήκε στη συζήτηση ο Steven Spielberg κι έδωσε στον Bradley Cooper την ευχή του να το αναλάβει. Είναι δύσκολο να σκεφτείς μια ταινία πιο έτοιμη για βραβεία από το Maestro: τόσο ο Steven Spielberg όσο και ο Martin Scorsese είναι παραγωγοί της ταινίας.
Το Netflix ήταν εξίσου απελπισμένο με τον Bradley Cooper– ξοδεύοντας ένα ποσό (τουλάχιστον 20 εκατομμύρια δολάρια) στην προσπάθεια να προωθήσει μαρκετινίστικα την υποψηφιότητα του Bradley Cooper, σε μια χρονιά που το Oppenheimer έχει ασταμάτητη δυναμική. Tο Netflix έστειλε δώρα με σοκολάτες Maestro, βιβλία και δίσκους βινυλίου στα μέσα ενημέρωσης. Για μήνες ξοδεύει πολλά σε διαφημιστικές πινακίδες σε όλο το Χόλιγουντ και σε διαφημίσεις 90.000 δολαρίων στα εμπορικά περιοδικά, επίσης εδώ και μήνες.
Το Netflix φέρεται να ξόδεψε 40 εκατομμύρια δολάρια στην προσπάθεια να πάρει Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας για το Roma το 2019, διπλάσιο από τον προϋπολογισμό της ταινίας, αλλά απέτυχε. Πάντως, τις 7 υποψηφιότητες του Maestro με Bradley Cooper να μένει εκτός της πεντάδας σκηνοθεσίας, αλλά να βλέπει το όνομά του στην κατηγορία Α’ Ανδρικού ρόλου και Πρωτότυπου Σεναρίου, δεν είναι λίγες.
Δεν ξέρω και πώς να νιώσω για το εξώφυλλο του Bradley Cooper με το βρακί στους New York Times. Ούτε για το γεγονός ότι για να προωθήσει την ταινία του παρευρέθηκε στην προβολή της ταινίας στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Νέας Υόρκης «ως καλεσμένος» κατά την περίοδο της απεργίας, παρόλο που δεν του επιτρεπόταν να περπατήσει στο κόκκινο χαλί, να μιλήσει ή να φωτογραφηθεί. Ό,τι κι αν έκανε το audience score του Rotten Tomatoes δεν τον λυπήθηκε.
Ο Bradley Cooper θα χάσει το πολυπόθητο Όσκαρ για 12η φορά. Αυτό πρέπει να πόνεσε.