ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Ο Ελληνικός Κινηματογράφος Ταξιδεύει και σε καλεί κοντά του σε ένα 10ήμερο αφιέρωμα με 30 βραβευμένες ταινίες

Μετά από μια δυναμική πορεία που ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2024, η πρωτοβουλία της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, με τίτλο «Ο Ελληνικός Κινηματογράφος Ταξιδεύει – Ταξίδεψε Μαζί Του», φτάνει στην κορύφωσή της. Μια δράση με στόχο την προώθηση του ελληνικού κινηματογράφου στο ευρύ κοινό, η οποία ξεκίνησε με μια μεγάλης εμβέλειας καμπάνια σε κινηματογράφους, τηλεόραση, ραδιόφωνο, ιστότοπους κινηματογραφικού και ευρύτερου ενδιαφέροντος, εξωτερικούς χώρους και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ολοκληρώνεται με ένα μοναδικό κινηματογραφικό αφιέρωμα.

Από τις 10 έως τις 19 Μαρτίου, ο κινηματογράφος Έλλη θα φιλοξενήσει 30 διακεκριμένες ελληνικές ταινίες μεγάλου μήκους, που έχουν τιμηθεί με το βραβείο Ίρις Καλύτερης Ταινίας Μυθοπλασίας και Καλύτερου Ντοκιμαντέρ, καλύπτοντας μια περίοδο 15 ετών (2010-2024).

Έργα που καθόρισαν τη σύγχρονη ελληνική κινηματογραφική ταυτότητα, διακρίθηκαν σε διεθνή φεστιβάλ, συγκίνησαν το κοινό στις κινηματογραφικές αίθουσες και ταξίδεψαν σε τηλεοπτικές και ψηφιακές πλατφόρμες, επιστρέφουν στη μεγάλη οθόνη.

Ξεκινώντας από το 2010, με τον Κυνόδοντα του Γιώργου Λάνθιμου και το ντοκιμαντέρ Άλλος Δρόμος δεν Υπήρχε του Σταύρου Ψυλλάκη, που σηματοδότησαν την απαρχή αυτής της 15ετούς διαδρομής, και φτάνοντας στο 2024, με το Animal της Σοφίας Εξάρχου και τη Βασίλισσα της Νέας Υόρκης της Βάλερι Κοντάκος, το αφιέρωμα παρουσιάζει όλες τις ταινίες που βραβεύτηκαν στο μεσοδιάστημα, αναδεικνύοντας το αποτύπωμά τους στον ελληνικό κινηματογράφο.

Το κοινό δεν θα απολαύσει μόνο τις προβολές, αλλά και μια μοναδική ευκαιρία να συναντήσει τους δημιουργούς των ταινιών. Συντελεστές των ταινιών θα παρευρεθούν στις προβολές και θα συνομιλήσουν με το κοινό, μέσα από ειδικές Q&A συζητήσεις και προλόγους κατά τη διάρκεια των προβολών.

Η δράση θα κορυφωθεί την Πέμπτη 20 Μαρτίου 2025, με μια ανοιχτή συζήτηση για το παρόν και το μέλλον του ελληνικού κινηματογράφου, που θα φιλοξενηθεί στο Αεριοφυλάκιο 1 – Αμφιθέατρο «Μιλτιάδης Έβερτ» στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων.

Μια βραδιά αφιερωμένη στο ελληνικό σινεμά, με τη συμμετοχή επαγγελματιών του χώρου και κινηματογραφόφιλων.

Κινηματογράφος Έλλη: 10-19 Μαρτίου 2025
Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων: 20 Μαρτίου 2025

*Περισσότερες πληροφορίες για την συζήτηση, θα ανακοινωθούν σύντομα.

Τιμή εισιτηρίου: 7€

Προμηθευτείτε τα εισιτήριά σας από το ταμείο του Κινηματογράφου ΕΛΛΗ και στο www.more.com.

Οι ταινίες που θα προβληθούν στο κινηματογραφικό αφιέρωμα Ο κινηματογράφος ταξιδεύει- Ταξίδεψε μαζί του

Κυνόδοντας(2010)


**Διάρκεια: 94 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Γιώργος Λάνθιμος

Ο πατέρας, η μητέρα και τα τρία τους παιδιά ζουν σε μια μονοκατοικία έξω από την πόλη. Γύρω από το σπίτι υπάρχει ένας ψηλός φράχτης. Τα παιδιά δεν έχουν φύγει ποτέ από το σπίτι. Διαπαιδαγωγούνται, ψυχαγωγούνται, βαριούνται και αθλούνται έτσι όπως οι γονείς τους πιστεύουν ότι θα έπρεπε, χωρίς κανένα εξωτερικό ερέθισμα. Τα παιδιά επίσης πιστεύουν ότι τα αεροπλάνα που πετάνε πάνω από το σπίτι είναι παιχνίδια και ότι τα ζόμπι είναι μικρά κίτρινα λουλούδια.

Ο μόνος άνθρωπος που μπαίνει μέσα στο σπίτι είναι η Χριστίνα, η οποία δουλεύει σαν security στο εργοστάσιο του πατέρα. Ο πατέρας κανονίζει τις επισκέψεις της στο σπίτι με σκοπό να κατευνάζει τις σεξουαλικές ορμές του γιού. Όλη η οικογένεια, και ιδιαίτερα η μεγάλη κόρη, λατρεύει την Χριστίνα. Μια μέρα η Χριστίνα κάνει δώρο στην μεγάλη κόρη μια στέκα για τα μαλλιά, ζητώντας της κάτι άλλο σε αντάλλαγμα.

Άλλος Δρόμος δεν Υπήρχε (2010)
**Διάρκεια: 87 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Σταύρος Ψυλλάκης

Στη Κρήτη, ένα τμήμα του Δημοκρατικού Στρατού, επιβίωσε, ακόμα και όταν ο Εμφύλιος τέλειωσε στην υπόλοιπη Ελλάδα. Οι αντάρτες αυτοί, παράνομοι και επικηρυγμένοι, κρύβονταν για 14 περίπου χρόνια στο Νομό Χανίων, ανασυγκροτώντας τις παράνομες οργανώσεις του ΚΚΕ. Το 1962, έξι από αυτούς δραπέτευσαν, μέσω Ιταλίας, στην Τασκένδη. Οι τρεις ζουν και αποτελούν τα κεντρικά πρόσωπα του ντοκιμαντέρ. Στην ταινία παρακολουθούμε το «θαύμα» της αντοχής των τσακισμένων υπολειμμάτων του Δημοκρατικού Στρατού και την αυτοθυσία των απλών ανθρώπων που τους έκρυβαν τόσα χρόνια.
«Πρωταγωνιστές» και «αφανείς», αυτής της ιστορίας, εξίσου φωτεινοί και δυσεύρετοι, πέρα από ιδεολογίες, ενσαρκώνουν κάτι πολύ σημαντικό: μια βαθιά προσήλωση στον ίδιο τον άνθρωπο και την αξιοπρέπειά του.

Μαχαιροβγάλτης (2011)

κινηματογράφος, ελληνική ακαδημία κινηματογράφου
**Διάρκεια: 108 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Γιάννης Οικονομίδης

Ο Νίκος περνάει τεμπέλικα τις μέρες του στην επαρχία χωρίς παρόν και χωρίς μέλλον. Μετά το θάνατο του πατέρα του, ο θείος του τον παροτρύνει να εγκαταλείψει το χωριό και να πάει στην Αθήνα. Του προσφέρει διαμονή, διατροφή και μια εύκολη δουλειά. Ο Νίκος δέχεται για να βρεθεί άξαφνα μπλεγμένος σε μια παράξενη κατ’ οίκον εργασία. Απομονωμένος σ` ένα «γκρίζο» προάστιο της πόλης με μόνη παρέα τον θείο και τη θεία του, οι ισορροπίες ανάμεσα στους 3 αρχίζουν ν’ αλλάζουν…

Τα Παιδία δεν Παίζει (2011)
**Διάρκεια: 81 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Αργύρης Τσεπελίκας, Αγγελική Ανδρικοπούλου

Μια ομάδα παιδιών στην σύγχρονη Πάτρα αποφασίζει να διεκδικήσει το δικαίωμα της στο παιχνίδι απαιτώντας από τον δήμαρχο να φροντίσει για την δημιουργία μιας αλάνας στην γειτονιά τους.

Άδικος Κόσμος (2012)
**Διάρκεια: 118 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Φίλιππος Τσίτος

Ο Σωτήρης είναι προανακριτής της Αστυνομίας. Μια μέρα αποφασίζει να γίνει δίκαιος: Θα αθωώνει όλους αυτούς που έπεσαν στο έγκλημα επειδή δεν είχαν «στον ήλιο μοίρα». Στην προσπάθειά του να σώσει έναν ακόμα αθώο, σκοτώνει από λάθος έναν άνθρωπο.

Η Δώρα είναι η μοναδική μάρτυρας στο έγκλημα. Η Δώρα είναι ο άνθρωπος του οποίου τη βοήθεια χρειάζεται ο Σωτήρης. Και ενώ δεν της περισσεύει η συμπόνια, ο Σωτήρης την νιώθει σαν τον μοναδικό του σύμμαχο. Η «άδικη» Δώρα θα σώσει τον «δίκαιο» Σωτήρη; Και ο έρωτας; Τι κάνουμε τώρα με τον έρωτα;

Πρώτη Ύλη (2012)
**Διάρκεια: 78 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Χρήστος Καρακέπελης

Τα όνειρα μεγάλων χαλυβουργιών για σχεδόν τζάμπα scrap (παλαιά μέταλλα), οι περιβαλλοντικές υποχρεώσεις της Ελλάδας προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, και το δυτικό όνειρο μιας στρατιάς παράνομων μεταναστών συναντιούνται σε μια σειρά παραγκουπόλεις στη σκιά του Παρθενώνα. Ποιο απ’ όλα συντρίβεται; Τρεις τσιγγάνοι απ’ την Αλβανία, δύο Ινδοί, ένας Τούρκος κι ένας μόνο Έλληνας, ανάμεσά τους κι ένα παιδί, δείγμα μόνο της απέραντης στρατιάς των ντεσπεράντος που ανακυκλώνουν τα μέταλλα μιας ολόκληρης χώρας, είναι οι ήρωες της Πρώτης Ύλης, πρωτόγονοι τροφοσυλλέκτες στην καρδιά μιας σύγχρονης ευρωπαϊκής πρωτεύουσας.

Το Αγόρι Τρώει το Φαγητό του Πουλιού (2013)
**Διάρκεια: 80 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Έκτορας Λυγίζος

Ένα 22χρονο αγόρι στην Αθήνα δεν έχει δουλειά, δεν έχει λεφτά, δεν έχει κοπέλα και δεν έχει φαΐ να φάει, αλλά έχει ένα καναρίνι και πολύ ωραία φωνή κόντρα τενόρου. Όταν μένει και χωρίς σπίτι, πρέπει να βρει κρυψώνα για το καναρίνι του. Κι όταν το καναρίνι παγιδεύεται μες στην κρυψώνα, το αγόρι πρέπει να βρει βοήθεια. Πρέπει να βρει κάποιον να του εξομολογηθεί ότι δεν έχει δουλειά, δεν έχει λεφτά, δεν έχει κοπέλα και δεν έχει φαΐ να φάει.

Ημερολόγια Αμνησίας (2013)
**Διάρκεια: 103 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Στέλλα Θεοδωράκη

Μια γυναίκα διαβάζει σελίδες από τα ημερολόγια της. Αυτά του ανέμελου παρελθόντος και αυτά του παρόντος στην Αθήνα της κρίσης.

Μικρά Αγγλία (2014)

κινηματογράφος, ελληνική ακαδημία κινηματογράφου
**Διάρκεια: 132 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Παντελής Βούλγαρης

Η 20χρονη Όρσα (Πηνελόπη Τσιλίκα) είναι παράφορα ερωτευμένη με τον υποπλοίαρχο Σπύρο Μαλταμπέ (Ανδρέας Κωνσταντίνου). Κλειστός χαρακτήρας δεν αποκαλύπτει το μυστικό της σε κανέναν. Η μικρότερη αδελφή της, Μόσχα (Σοφία Κόκκαλη), δυναμική και γεμάτη όνειρα, θέλει να φύγει από την Άνδρο, να αποδράσει από τη μοίρα των γυναικών του νησιού να παντρεύονται ναυτικούς που όλο λείπουν ή θαλασσοπνίγονται. Για τη μητέρα τους, Μίνα (Αννέζα Παπαδοπούλου), σύζυγο καπετάνιου που προτιμά το Ατλάντικ Σουρ από το σπίτι του, ο έρωτας είναι κακός μπελάς και πόνος. Παρακάμπτοντας τα αισθήματα των κοριτσιών της, συνωμοτεί, αξιοποιεί γνωριμίες και τις παντρεύει με γνώμονα το συμφέρον. Την Όρσα, με τον πλοιοκτήτη και καπετάνιο Νίκο Βατοκούζη (Μάξιμος Μουμούρης) και λίγο αργότερα τη Μόσχα, με τον καπετάνιο πλέον, Σπύρο. Άθελά της, ναρκοθετεί το ίδιο της το σπιτικό. Το διώροφο που έχτισε με τα εμβάσματα του άντρα της. Στο κάτω σπίτι η Όρσα. Στο πάνω η Μόσχα.

Λάμπουν στο Σκοτάδι (2014)
**Διάρκεια: 69 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Παναγιώτης Ευαγγελίδης

Ο Μάικλ και ο Τζιμ είναι δύο μεσήλικες γκέι φίλοι που έχουν χαθεί για πάνω από είκοσι χρόνια μέχρι που ο Μάικλ ψάχνει και βρίσκει τον Τζιμ, που έχει επιστρέψει στην οικογένειά του άρρωστος με Aids, άνεργος και με διαλυμένη ζωή. Του προτείνει να ενώσουν τις τύχες τους και να πάνε να ζήσουν στη Νέα Ορλεάνη, που είναι η αγαπημένη πόλη του Μάικλ, εκεί όπου έφηβος κατέφυγε – όταν το έσκασε από το σπίτι του- και όπου για χρόνια έζησε πουλώντας το κορμί του. Φτάνουν στη Νέα Ορλεάνη αμέσως μετά τον τυφώνα Κατρίνα και προσπαθούν να επιβιώσουν φτιάχνοντας και πουλώντας κουκλάκια. Κουβαλάνε και οι δύο ένα παρελθόν που από την μία τους πονάει, ενώ από την άλλη τους βοηθάει να βρίσκουν το κουράγιο να συνεχίζουν παρά τη δύσκολη οικονομική κατάσταση και τα προβλήματα υγείας τους, ζώντας μέρα με την ημέρα, σαν κομήτες που λάμπουν για μερικές στιγμές καθώς πέφτουν από το στερέωμα.

Xenia (2015)
**Διάρκεια: 134 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Πάνος Χ. Κούτρας

O Ντάνυ και ο αδερφός του, Οδυσσέας, 16 και 18 ετών, μετά το θάνατο της Αλβανής μητέρας τους, ξεκινούν ένα ταξίδι από την Κρήτη έως τη Θεσσαλονίκη, με σκοπό να βρουν τον Έλληνα πατέρα τους, που τους εγκατέλειψε όταν ήταν ακόμη παιδιά. Ξένοι στην ίδια τους τη χώρα, είναι αποφασισμένοι να τον πείσουν να τους αναγνωρίσει, προκειμένου να αποκτήσουν την ελληνική ιθαγένεια, αλλά και να συμμετάσχουν σε ένα τηλεοπτικό talent show που θα τους εξασφαλίσει μια καλύτερη ζωή. Στη διαδρομή θα έρθουν αντιμέτωποι με όσα τους ενώνουν, την αγριότητα της εφηβείας, ένα όνειρο που πρέπει πάσει θυσία να γίνει πραγματικότητα και μια Ελλάδα που αρνείται να τους ακολουθήσει.

Μια Οικογενειακή Υπόθεση (2015)
**Διάρκεια: 87 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Αγγελική Αριστομενοπούλου

Η ιστορία της πολυτάλαντης οικογένειας Ξυλούρη ξετυλίγεται στην μεγάλη οθόνη. Με κεντρικούς χαρακτήρες τον Ψαρογιώργη, τα παιδιά του που σπουδάζουν στην Μελβούρνη, και τον πατέρα του, Ψαραντώνη, η ταινία ακολουθεί την οικογένεια παντού: στο στούντιο και τις πρόβες, τις συναυλίες και τα ταξίδια, στις μουσικές τους ανησυχίες και στις επαγγελματικές προκλήσεις, στην καθημερινότητα και στις προσωπικές τους στιγμές. Μέσα σε διάστημα δύο ετών, πολλά αλλάζουν και όλοι καλούνται να πάρουν δύσκολες αποφάσεις. Από τα ορεινά τοπία των Ανωγείων μέχρι τις ερήμους της Αυστραλίας, ξεδιπλώνεται το πορτρέτο μιας οικογένειας που έχει τη δύναμη να θυσιάσει -και να κερδίσει- τα πάντα μέσα από τη μουσική.

Τετάρτη 04:45 (2016)
**Διάρκεια: 116 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Αλέξης Αλεξίου

Ο Στέλιος Δημητρακόπουλος έχει 32 ώρες πριν χάσει τα πάντα. Από το τζαζ μπαρ που με πολύ κόπο διατηρεί, μέχρι την ίδια του την οικογένεια. Ο Ρουμάνος γκάνγκστερ που του έχει δανείσει χρήματα, απαιτεί να εξοφληθεί το χρέος τώρα. Ο μεσολαβητής και πρώην φίλος του Στέλιου, τον υποχρεώνει σε διάφορα παράνομα θελήματα. Η σύζυγος σκέφτεται σοβαρά να τον εγκαταλείψει και ένας ιδιοκτήτης νυχτερινού κέντρου, χωρίς να υπολογίζει τις συνέπειες, σηκώνει επιτέλους το ανάστημα του. Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν, ο χρόνος τρέχει, και το έλατο στο σπίτι του Στέλιου πρέπει να στολιστεί.

Exotica, Erotica, etc… (2016)
**Διάρκεια: 73 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Ευαγγελία Κρανιώτη

Η Ευαγγελία Κρανιώτη ταξιδεύει με ελληνικά πλοία στα λιμάνια 20 χωρών και αφηγείται τους φευγαλέους έρωτες που υπαγορεύει η μοναξιά της θάλασσας. Με μια μουσική που στοιχειώνει όπως το τραγούδι των σειρήνων και υπέροχη φωτογραφία, η ταινία δημιουργεί μια υπνωτική αφήγηση, σαν μια μαγική οδύσσεια.

Suntan (2017)
**Διάρκεια: 104 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Αργύρης Παπαδημητρόπουλος

Ο Κωστής είναι ένας 42χρονος γιατρός, που φτάνει χειμώνα στην Αντίπαρο για να αναλάβει την τοπική κλινική. Όταν το καλοκαίρι γνωρίζει την εικοσάχρονη Άννα και την παρέα της, η μίζερη καθημερινότητά του αλλάζει, αφού αρχίζει να πιστεύει πως ίσως του δόθηκε μια δεύτερη ευκαιρία να ζήσει τη νιότη που έχασε.

Η Τελευταία Παραλία (2017)
**Διάρκεια: 135 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Θάνος Αναστόππουλος, Ντάβιντε ντελ Ντέγκαν

Η τελευταία παραλία περιγράφει τη ζωή των λουόμενων σε μια λαϊκή παραλία της Τεργέστης στην Ιταλία όπου ένας τοίχος χωρίζει ακόμα σήμερα τους άντρες από τις γυναίκες. Μια ταινία για τα σύνορα, τις ταυτότητες και τις διακρίσεις. Μια τραγικωμωδία για την ανθρώπινη φύση.

Ο Γιος της Σοφίας (2018)


**Διάρκεια: 111 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Ελίνα Ψύκου

Αθήνα, 2004. Ο 11χρονος Μίσα έρχεται από τη Ρωσία για να ζήσει με την μητέρα του, Σοφία. Δεν ξέρει πως η Σοφία ζει με έναν ηλικιωμένο Έλληνα. Όσο η Ελλάδα θα ζει το Ολυμπιακό της όνειρο, ο Μίσα θα απογειωθεί βίαια προς τον ενήλικο κόσμο με όχημα τη σκοτεινή πλευρά των αγαπημένων του παραμυθιών.

Dolphin Man (2018)
**Διάρκεια: 80 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Λευτέρης Χαρίτος

Το ντοκιμαντέρ ξετυλίγει τη συναρπαστική ζωή του θρυλικού δύτη Ζακ Μαγιόλ, από τον οποίο εμπνεύστηκε ο Λικ Μπεσόν το φιλμ Απέραντο Γαλάζιο, μυώντας τον θεατή στην ελεύθερη κατάδυση μέσα από ένα ταξίδι ανά τον κόσμο.

Οίκτος (2019)
**Διάρκεια: 99 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Μπάμπης Μακρίδης

Η ιστορία ενός άνδρα που νιώθει χαρούμενος μόνο όταν είναι δυστυχισμένος, ενός άνδρα εθισμένου στη θλίψη, που έχει τόση ανάγκη τον οίκτο, που είναι πρόθυμος να κάνει τα πάντα για να τον εκμαιεύσει από τους άλλους. Αυτή είναι η ζωή ενός άνδρα σ’ έναν κόσμο που δεν είναι αρκετά σκληρός γι’ αυτόν.

Obscuro Barroco (2019)
**Διάρκεια: 60 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Ευαγγελία Κρανιώτη

Το Obscuro Barroco είναι ένα ντοκιμαντέρ με στοιχεία μυθοπλασίας, με θέμα τη μεταμόρφωση σε μια πόλη των άκρων: το Ρίο ντε Τζανέιρο. Η ταινία αναζητά απαντήσεις για την ταυτότητά μας μέσα από το φύλο, το καρναβάλι και τις πολιτικές διαμάχες, θέτοντας ερωτήματα σχετικά με την επιθυμία μεταμόρφωσης του σώματος, τόσο σε προσωπικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο.

Ευτυχία (2020)
**Διάρκεια: 123 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Άγγελος Φραντζής

Ένα κορίτσι, ταξιδεύει από το Αϊδίνι στην Ελλάδα με τη μητέρα και τις δύο της κόρες. Στο πλοίο του ξενιτεμού παίρνει απόφαση να μην αφήσει τη ζωή να την προσπεράσει, αλλά να τη ζήσει, όπως θέλει. Και τη ζει! Γράφει ακατάπαυστα σε χαρτοπετσέτες και κουτιά από τσιγάρα μέχρι υπόλοιπα λογαριασμών. Καπνίζει, ερωτεύεται με πάθος, χαρτοπαίζει με θράσος. Μία δασκάλα που γίνεται ηθοποιός στα μπουλούκια και στο θέατρο, μία ποιήτρια που γίνεται η μεγαλύτερη Ελληνίδα στιχουργός του λαϊκού τραγουδιού. Συνεργάζεται με όλες τις διάσημες μουσικές προσωπικότητες της χώρας, από τον Βασίλη Τσιτσάνη και τον Απόστολο Καλδάρα, ως τον Μανώλη Χιώτη, τον Αντώνη Ρεπάνη και τον Μάνο Χατζιδάκι, υψώνοντας θαρραλέα ανάστημα, σε έναν σκληρό και τυπικά ανδροκρατούμενο κόσμο.

Όταν ο Βάγκνερ Συνάντησε τις Ντομάτες (2020)
**Διάρκεια: 72 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Μαριάννα Οικονόμου

Σε ένα χωριό του Θεσσαλικού κάμπου που αργοπεθαίνει, δύο ξαδέλφια και πέντε γυναίκες, αποφασίζουν να κάνουν τα πράγματα κάπως διαφορετικά. Με την βοήθεια του Βάγκνερ, του Κολόμβου και τοπικών μύθων, επιχειρούν να διεισδύσουν στην παγκόσμια αγορά με τη βιολογική καλλιέργεια ενός παλιού σπόρου ντομάτας. Με χιουμοριστική και ποιητική διάθεση, η ταινία μιλάει για την δύναμη των ανθρωπίνων σχέσεων, την σημασία να βλέπει κανείς τον κόσμο με διαφορετική ματιά και τη δυνατότητα να επαναπροσδιορίζεται σε δύσκολους καιρούς.

Digger (2021)
**Διάρκεια: 101 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Τζώρτζης Γρηγοράκης

Το Digger είναι ένα σύγχρονο western. Είναι η ιστορία του Νικήτα που ζει αποτραβηγμένος στην κορυφή ενός ορεινού δάσους. Μια βιομηχανία επεκτείνεται επιθετικά διαταράσσοντας την άγρια φύση και απειλώντας τον πρωταγωνιστή μας.

Η μεγαλύτερη απειλή έρχεται με την ξαφνική άφιξη του γιου του, που επιστρέφει για να διεκδικήσει το μερίδιο του κτήματος που κληρονόμησε μετά το θάνατο της μητέρας του. Με φόντο μια κοινωνία σε ατμόσφαιρα εμφυλίου, οι δύο άνδρες συγκρούονται μετωπικά, με τη φύση ως τον μόνο παρατηρητή.

Οι Άγνωστοι Αθηναίοι (2021)
**Διάρκεια: 76 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Αγγελική Αντωνίου

Το ντοκιμαντέρ παρουσιάζει τον αγώνα επιβίωσης των αδέσποτων σκύλων στο κέντρο της Αθήνας και τους ανθρώπους που έχουν αφιερωθεί αθόρυβα στην φροντίδα τους, σε ένα οδοιπορικό έξι ετών (2014-2020). Οι Άγνωστοι Αθηναίοι αποκαλύπτουν ανεξερεύνητες διαδρομές στην καρδιά της Αθήνας και σκιαγραφούν ένα διαφορετικό, αυθεντικό πορτρέτο μιας πόλης που αλλάζει συνεχώς.

Μαγνητικά Πεδία (2022)

κινηματογράφος, ελληνική ακαδημία κινηματογράφου
**Διάρκεια: 78 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Γιώργος Γούσης

Ταξιδεύοντας μόνη της με το αυτοκίνητο, η Έλενα αποφασίζει να αλλάξει ξαφνικά πορεία και να πάρει το πλοίο για ένα νησί. Ο Αντώνης βρίσκεται στο ίδιο πλοίο και ταξιδεύει για το νεκροταφείο του νησιού, όπου ελπίζει να θάψει μια οστεοθήκη.

Όταν χαλάει το αυτοκίνητο του, η Έλενα προσφέρεται να τον πάει σε ένα ξενοδοχείο και την επόμενη μέρα στο νεκροταφείο, όπου τελικά πληροφορούνται πως δε μπορούν να θάψουν το κουτί εκεί για γραφειοκρατικούς λόγους. Έχοντας απολαύσει ο ένας την παρέα του άλλου και έχοντας αναπτύξει μια ιδιαίτερη και αβίαστη σχέση, αποφασίζουν να συνεχίσουν την περιπλάνησή τους στο νησί αναζητώντας ένα καλό σημείο να θάψουν το κουτί.

Μέρες και Νύχτες της Δήμητρας Κ. (2022)
**Διάρκεια: 72 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Εύα Στεφανή

Η Δήμητρα είναι εργαζόμενη στο χώρο του σεξ και επί χρόνια πρόεδρος του σωματείου Ατόμων Εργαζόμενων στο Σεξ Ελλάδας. Αγαπάει τη δουλειά της και υπήρξε ιδιοκτήτρια σε ένα από τα παλαιότερα σπίτια της Αθήνας. Η ταινία σκιαγραφεί το πορτρέτο της Δήμητρας στη διάρκεια δώδεκα χρόνων.
Ταυτόχρονα, η κάμερα καταγράφει όψεις της πόλης που αλλάζει, σημαδεμένη από τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης. Γνωρίζοντας τη Δήμητρα ερχόμαστε αντιμέτωποι με τα στερεότυπα μας για το σεξ, την γυναικεία επιθυμία, την ατομική ελευθερία, αλλά και τον τρόπο που μας αλλάζουν οι δοκιμασίες σε κρίσιμες ιστορικές στιγμές.

Πίσω από τις Θημωνιές (2023)
**Διάρκεια: 118 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Ασημίνα Προέδρου

Ένας ψαράς και αγρότης, κάτοικος ενός παραλίμνιου χωριού στα βόρεια σύνορα της Ελλάδας, πνιγμένος στα χρέη, αρχίζει να μεταφέρει μετανάστες με τη βάρκα του έναντι αδράς αμοιβής. Η γυναίκα του, νοικοκυρά και εκκλησάρισσα του χωριού, αναζητά τον πραγματικό Λόγο του Θεού, ενώ η κόρη τους προσπαθεί να ορίσει τη ζωή της μέσα στο καταπιεστικό περιβάλλον στον οποίο ζει. Μέχρι που ένα τραγικό γεγονός θα αλλάξει τις ισορροπίες και θα φέρει τους τρεις ήρωες μπροστά σε προσωπικά αδιέξοδα και αδυναμίες, με τον καθένα να πρέπει να αναλογιστεί για πρώτη φορά στη ζωή του το κόστος των πράξεών του.

Χειροπαλαιστής (2023)
**Διάρκεια: 78 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Γιώργος Γούσης

Ο Παναγιώτης, ένας χειροπαλαιστής που ζει στην επαρχία, δεν αντέχει άλλο τη νοοτροπία της μικρής κοινωνίας και αποφασίζει να μετακομίσει στην Αθήνα για να κυνηγήσει τα όνειρά του και να ασχοληθεί πιο επαγγελματικά με το άθλημα της χειροπάλης. Εκεί, οι επιλογές του και τα νέα προβλήματα που θα συναντήσει, θα τον φέρουν αντιμέτωπο σε αγώνα μπρα ντε φερ με τον πιο δύσκολο αντίπαλό, τον εαυτό του.

Animal (2024)


**Διάρκεια: 116 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Σοφία Εξάρχου

Μια ομάδα ανιματέρ εμφανίζεται κάθε βράδυ στη σκηνή του Ξενοδοχείου Mirage. Καθώς το καλοκαίρι προχωράει, η φιέστα γίνεται όλο και πιο άγρια, περισσότερο τολμηρή. Οι νύχτες γίνονται βίαιες και μια άγρια καλοκαιρινή ιστορία αποκαλύπτεται μέσα από το σκοτάδι. Όταν όμως τα φώτα ανάψουν ξανά, το σόου πρέπει να συνεχιστεί.

Η Βασίλισσα της Νέας Υόρκης (2024)
**Διάρκεια: 78 λεπτά
**Σκηνοθεσία: Βάλερι Κοντάκος

Η Βασίλισσα της Νέας Υόρκης διηγείται τη σκανδαλώδη ζωή της Τσέλι Ουίλσον, μιας ασυνήθιστης Εβραίας από τη Θεσσαλονίκη που άφησε πίσω της την παλιά της ταυτότητα, λίγο πριν οι Γερμανοί εισβάλλουν στην Ελλάδα, και επανεμφανίστηκε στη Νέα Υόρκη το ’60, ως η απόλυτη βασίλισσα του πορνό στην Times Square, με 20 κακόφημους κινηματογράφους στην κατοχή της και χωρίς καμία απολύτως τύψη.