LIFE
SPONSORED

Πώς καταλαβαίνεις ότι έχεις βρει το ιδανικό ταίρι;

Ο Warren Buffet είναι ο πέμπτος πιο πλούσιος κάτοικος του πλανήτη Γη. Έχει κάνει την περιουσία του από επενδύσεις -θεωρείται μετρ του είδους. Στις 30 του προσεχούς Αυγούστου θα κλείσει τα 92. Έχει παντρευτεί δυο φορές στη ζωή του.

Η πρώτη σύζυγος ήταν η Susan Buffet. Έμειναν μαζί από το 1952 έως το 1977. Για το νόμο παρέμειναν παντρεμένοι έως το θάνατο της Susan, το 2004. Δυο χρόνια μετά, στα 76α του γενέθλια παντρεύτηκε την επί σειρά ετών σύντροφο του, Astrid Menks. Eίναι ακόμα μαζί.

Άρα αντιλαμβάνεσαι τη βαρύτητα του «η επιλογή του συντρόφου είναι η πιο σημαντική απόφαση που θα πάρετε ποτέ, καθώς η ποιότητα αυτής της σχέσης, επηρεάζει αποδεδειγμένα την υγεία και την ευημερία σας» που έχει πει.

Θα ήθελα να «απλώσουμε» την έννοια του συντρόφου, αφού όλες οι σχέσεις που αποφασίζουμε να συνάψουμε στη ζωή μας έχουν συνέπειες στην υγεία μας. Και τη ψυχική μας υγεία.

Τι εννοώ;

Ήλθε η ώρα για μια ιστορία βγαλμένη από τη ζωή (μου).

Το 2016 είχε αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Και το ασφάλισα -όπως έπρεπε να κάνω βάσει νόμου. Τη διετία που ακολούθησε, με τράκαραν (θέλω να δώσεις έμφαση στον τρόπο που τοποθετούμε -αφού ειλικρινά δεν χτύπησα εγώ κάποιον, αλλά διάφοροι έπεσαν επάνω μου) τέσσερις φορές. Τη μια ήμουν παρκαρισμένη και με ‘βρήκαν’ στο φτερό. Δεν μου άφησαν κάποιο σημείωμα, οπότε πήρα των ομματιών μου και πήγα στο μηχανικό μου, για να κάνει την αντικατάσταση.

Τη δεύτερη πέρασε ένα φορτηγό από το δρόμο στον οποίον είχα σταθμεύσει και μου «έφαγε» όλη τη δεξιά πλευρά. Ευτυχώς υπήρχαν κάμερες στην περιοχή και μετά τις απαραίτητες διαδικασίες, εξασφάλισα το υλικό. Έτσι ξέρω πως ήταν φορτηγό (μεταφορικής) αυτό που ‘έξυσε’ απ’ άκρη σ’ άκρη τη δεξιά πλευρά (και έσπασε τον καθρέφτη του συνοδηγού).

Επειδή διακρινόταν το όνομα της εταιρίας, το βρήκα στο διαδίκτυο, πήρα τηλέφωνο και τους ενημέρωσα για το συμβάν. Η αρχική αντίδραση ήταν «δεν πέρασε φορτηγό της εταιρίας μας από το σημείο που λέτε». Ζήτησα το κινητό τους τηλέφωνο. Μου το έδωσαν. Έστειλα το βίντεο. Το αφήγημα άλλαξε, όταν η ασφαλιστική μου εταιρία με ενημέρωσε πως δεν μπορούσε να αναλάβει εκείνη τις «διαπραγματεύσεις». Ως εκ τούτου, δεν μπορούσε να με βοηθήσει σε κάτι. Όλα τελείωσαν 15 ημέρες αργότερα, με ένα email που έγραψα, σε επικοινωνία με δικηγόρο. Έδινα deadline συγκεκριμένης ημέρας και ώρας, για να αναγνωρίσουν ό,τι είχε συμβεί, διαφορετικά θα ακολουθούσα τη νομική οδό. Ναι, ο αγώνας δικαιώθηκε.

Ανάλογος ήταν ο αγώνας που χρειάστηκε να κάνω, για να δικαιωθώ και το απόγευμα που έβρεχε, σταμάτησα με alarm στην άκρη του δρόμου και δεν έπιασαν τα φρένα του αυτοκινήτου που είχα από πίσω. Είχα αλλάξει ασφαλιστική εταιρία (πήγα σε εκείνη που με διαβεβαίωσε πως σε συμβάν ανάλογο με εκείνο του φορτηγού, θα αναλάμβανε εκείνη τα διαδικαστικά).

Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν πως από την στιγμή που δεν υπήρχε τραυματισμός, αρκούσε να έλθει ο εκπρόσωπος της εταιρίας για να γίνει η καταγραφή-δήλωση. Μου πρόσθεσαν και ότι από την στιγμή που και τα δυο οχήματα είχαμε ασφαλιστεί στην ίδια εταιρία, μπορούσα να αφήσω τον άλλον οδηγό να φύγει. Δεν μου είπαν πως πριν τον αφήσω να φύγει, θα ήταν χρήσιμο να υπογράψει το έγγραφο του φιλικού διακανονισμού. Long story short, μου πήρε άλλες 10 ημέρες προσωπικής προσπάθειας και ένα ακόμα email προειδοποίησης για νομικές κινήσεις, μέχρι να τελειώσει και αυτή η ιστορία.

Προφανώς και άλλαξα ξανά ασφαλιστική. Πήγα σε μια που πρότειναν όσοι φίλοι ρώτησα. Κατάλαβα πως δεν μου έλεγαν ψέματα για την αποτελεσματική και γρήγορη εξυπηρέτηση, από την στιγμή που αποφάσισα πως θα προχωρούσαμε μαζί: ήταν κατά τη διάρκεια μιας βόλτας με τους σκύλους μου που θυμήθηκα ότι έληγε η ασφάλεια μου και για να μη το ξεχάσω (αυτή η λαίλαπα) κάλεσα αμέσως την Hellas Direct. Πέντε λεπτά αργότερα, είχα ασφαλιστήριο (στην εκ των πιο ανταγωνιστικών τιμών της αγοράς), με τον άνθρωπο που απάντησε στην κλήση να με πηγαίνει βήμα-βήμα σε όσα χρειαζόμουν και ήθελα.

Ένα απόγευμα του καλοκαιριού, όταν ήμουν ακινητοποιημένη πίσω από σταματημένο -σε στάση- λεωφορείο και «έπεσε» πάνω μου ο οδηγός που μόλις είχε στρίψει από στενό στον κεντρικό δρόμο, έχοντας τα μάτια του στο κινητό -όχι στο δρόμο-, κατάλαβα πως ο έρωτας παραμένει «ζωντανός».

Τέλος στο ‘περίμενε’ της καταγραφής και της επισκευής

Ο φίλος που με χτύπησε, ομολόγησε το παράπτωμα του και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με την Hellas Direct, προχωρήσαμε σε δήλωση του ατυχήματος, με τα βήματα που μου έλεγε ο εκπρόσωπος. ΔΗΛΑΔΗ, για πρώτη φορά δεν περίμενα τουλάχιστον 45 λεπτά για να έλθει στο σημείο συνεργάτης και να κάνει την καταγραφή. Στη συγκεκριμένη εταιρία, τελειώνεις σε 6 λεπτά.

Επειδή διάβασες τι μου έλαχε σε επικοινωνία με άνθρωπο άλλης εταιρίας, είναι χρήσιμο να διευκρινίσω ότι στην Hellas Direct τις κλήσεις αναλαμβάνουν άνθρωποι της εταιρείας με εμπειρία και κατάρτιση, που ξέρουν ακριβώς όσα χρειάζεται να γίνουν -και όχι ένας, όποιος υπάλληλος.

Όσο για το μετά (το ποιος πληρώνει), με μεγάλη μου έκπληξη (που θα τολμήσω να πω ότι έκανε τον έρωτα, αγάπη) διαπίστωσα ότι δεν χρειάστηκε να περιμένω μέρες (συνήθως είναι 2-3) έως ότου να λάβει η ασφαλιστική το φάκελο (του ανθρώπου που είχε σταλεί στο σημείο). Όπως δεν περίμενα (έως 7 ημέρες), για την επίσκεψη του πραγματογνώμονα στο συνεργείο, αφού ο φάκελος για τη διαδικασία της αποζημίωσης, είχε ανοίξει την στιγμή της καταγραφής.

Τι μας κρύβουν;

Μετά τον αρχικό μου εντυπωσιασμό, με κυρίευσε η σκέψη του what’s the catch. Ο οργανισμός μου αρνείτο να δεχθεί πως υπάρχει εταιρία που να κάνει γρήγορα και σωστά όσα χρειάζονται, χωρίς να υπάρχει δόλος. Ή κάτι που μου κρύβουν -και είναι εναντίον μου.

Έψαξα λοιπόν, και έμαθα πως η Hellas Direct ,που προφανώς και έχει γραμμή βοηθείας 24 ώρες, επτά ημέρες την εβδομάδα (χωρίς να περνάς την ώρα σου μιλώντας με μηχάνημα), διαθέτει εσωτερικές ομάδες πραγματογνωμόνων, που σημαίνει μηδενικός χαμένος χρόνος σε πηγαινέλα περιγραφών, αιτημάτων και αξιολογήσεων. Το Fast Track, υπηρεσία που χρησιμοποιεί όλες τις εξελίξεις της τεχνολογίας και περιλαμβάνει όσα διάβασες, είναι ο λόγος που νικά κατά κράτος το «περίμενε» του ανταγωνισμού. Θέλεις συγκεκριμένα στοιχεία; Σημείωσε πως ο μέσος χρόνος από την καταγραφή του ατυχήματος έως το ΟΚ για την επισκευή είναι 1 ημέρα, στο 50% των περιπτώσεων.

Δεν υπάρχουν εξωτερικοί συνεργάτες και άρα δεν εξαρτάται η μοίρα σου από την ευχέρεια τους. Ως εκ τούτου, την στιγμή που οι άλλες ασφαλιστικές εταιρίες δίνουν επταήμερες προθεσμίες για να απαντήσουν (επί της ανάληψης της υπαιτιότητας ενός ατυχήματος -ακόμα και αν έχει γίνει από την πρώτη στιγμή), η Hellas Direct ολοκληρώνει τη διαδικασία σε διάστημα μικρότερο των 7 ωρών -συμπεριλαμβανομένης της μετακίνησης του οχήματος στο συνεργείο.

Σου είπα πολλά; Κράτα πως το ρεκόρ που έχει η Ηellas Direct για χρόνο εξυπηρέτησης από την καταγραφή ενός συμβάντος, έως την έγκριση για επισκευή στο συνεργείο είναι τα 9 λεπτά.

Αν δεν μπορείς να κουνήσεις το αυτοκίνητο, ο άνθρωπος που σε εξυπηρετεί βλέπει το σημείο του ατυχήματος και τα συνεργεία με τα οποία συνεργάζεται η Hellas Direct -που θα αναλάβουν την επισκευή και όσα την αφορούν, αφήνοντας σε στην ησυχία σου. Με μια εξουσιοδότηση αναλαμβάνουν την πληρωμή, δίνουν προτεραιότητα στην επισκευή και παρέχουν εγγύηση των εργασιών, μαζί με τεχνικό έλεγχο μετά την ολοκλήρωση των εργασιών. Παρεμπιπτόντως, πλένουν το όχημα πριν την παράδοση, ενώ αν οι επισκευές κρατήσουν ημέρες, σου προσφέρεται όχημα αντικατάστασης.

Εάν ευθύνεσαι εσύ για το ατύχημα, διαλέγεις πάλι ένα από τα προτεινόμενα συνεργεία και κερδίζεις τις εκπτώσεις -σε αμοιβές και ανταλλακτικά- που εξασφαλίζει για εσένα η Hellas Direct. Εξυπακούεται πως αν θες να πας σε δικό σου συνεργείο, η αποζημίωση θα προχωρήσει και πάλι άμεσα.

Με αυτά και με αυτά, δεν θα διστάσω να παραδεχθώ πως ναι, με την Hellas Direct μπορώ να ζήσω το “happily ever after”.

Exit mobile version