WATCHLIST

Σωσώ Παπαδήμα: 10 μοναδικές σκηνές της υπέρτατης κακίστρως

Είναι κάποιες σκηνές, είναι κάποιοι ρόλοι που δεν μπορούν να ξεπεραστούν. Είναι κάποια κείμενα και κάποιες ατάκες που γράφονται μόνο μία φορά. Είναι κάποιες καλτιές που δε γίνεται να μην τις θυμάσαι. Μια ωδή στη Σωσώ Παπαδήμα από τα Εγκλήματα γιατί έτσι της αξίζει.

Έχω πιάσει τον εαυτό μου να βλέπει τις σκηνές της Σωσώς στο repeat και να προσπαθεί να μάθει τα λόγια της απέξω. Χειροκροτήστε (με). Τα έχω καταφέρει.

Μπορεί να μη θυμάμαι ποια χρονιά υπογράφηκε η συνθήκη του Κιουτσούκ Καϊναρτζή αλλά μπορώ με κάθε λεπτομέρεια να σου μιλήσω για το ταξίδι της Σωσώς στη Μάλτα, την ανάδρομη ύπνωσή της αλλά και τα σιχτίρια που εκσφενδόνιζε σε όλους ανεξαιρέτως.

Κακιά, στριμμένη, μοχθηρή, ξινή και εξαιρετική. Η Καίτη Κωνσταντίνου σε έναν από τους πιο επιτυχημένους ρόλους της καριέρας της.

Τα Εγκλήματα προβλήθηκαν από τον ANT1 την περίοδο 1998-1999 και 1999-2000. Σεναριογράφος ήταν ο Λευτέρης Παπαπέτρου και σκηνοθέτης ο Αντώνης Αγγελόπουλος.

Σωσώ λέω και κλαίω (από τα γέλια). Μεγάλη ηθοποιός που κατάφερε να με κάνει να δακρύσω και μόνο με τη φράση ”Και να σου πω κουμπάρε”.

Ακολουθεί απόλαυση

Στολίζω έτσι λίγο για το κακό

 

Γιορτές πλησίαζαν, άγιες μέρες έρχονταν. Να μη στολίσει η Σωσώ ένα δεντράκι. Μαύρο, άραχνο και με μπάλες ανάλογης αισθητικής. Χρόνια πολλά βρε.

Υπνωτισμός plus μετάδοση αγώνα

 

Η απόλυτη σκηνή. Αφού πετάξει φόλα στα σκυλιά της γειτονιάς, υποδέχεται τον αγύρτη για να κάνει μία αναδρομή στο παρελθόν της. Θέλει να ανακαλύψει τι ήταν στην προηγούμενη ζωή της. Κακός λύκος, Αρτέμης Μάτσας, Ανέστης Βλάχος, Τασώ Καββαδία και Αγκρίπας όλα μαζί. Και οι θεατές φωνάζουν ”Κι άλλον, κι άλλον, κι αλλον.” Βουτάει τον xριστιανό και τον κάνει Άγιο.

Μενίνιε. Λατινικά απταίστως

Η στιγμή της γέννας

 

Ο Αλέκος κοιμάται βαθιά και την αναγκάζει να τον ξυπνήσει με τρόπο, δροσερό. Λέει να γεννήσει, δε θα της πει κανένας πότε είναι η ώρα της. ”Άντε πλύσου που είσαι μέσα στην τσίμπλα”. Λόγια γλυκά, λόγια αγάπης. Κάντε γρήγορα. Από στιγμή σε στιγμή γεννιέται το μούλικο.

Αφoύ πλήττει

 

Ρεσιτάλ κακίας γιατί βαριέται. Πώς να περάσει και η ώρα αν δεν κάνεις ένα-δύο τηλεφωνήματα; Κατήγγειλε την Πέπη στην πολεοδομία. Πήρε τον Μιχάλη και συστήθηκε ως Γιώργος γκαραζιέρης. Τηλεφώνησε στη Φλώρα για γκάλοπ με θέμα την ερωτική ζωή των χασάπηδων. Επόμενος ο Αχιλλέας: ”Ψάξε το κεφάλι σου”. Σειρά της Κορίνας: ”Πουτ#$^$αααααα”. Τελευταίος ο Αριστείδης Μητρόπουλος σε σύνδεση με τον Άγιο Πέτρο.

Ο έλεγχος της σχολικής τσάντας

 

Πώς θα πάει το παιδί στο σχολείο χωρίς τα απαραίτητα; Γυμνό από πολεμοφόδια; Τύχει μία μάχη στην τάξη. Να μην έχει τα απαραίτητα. Σφεντόνα, νεροπίστολο, κροτίδες, αμπούλες βρώμας, φαγουρόσκονη. Καλό μάθημα και μη μου ξαναπεί η δασκάλα πως είσαι υπόδειγμα παιδιού, θα έχεις άσχημα ξεμπερδέματα.

Ένα συνηθισμένο πρωινό

 

Σκάει τα λάστιχα του γείτονα, βρίζει τον Αλέκο για το τάβλι και αποκαλεί αλογόμυγα την Πέπη. Στον αγύριστο να πάτε. Αι σιχτίρ ένας, ένας εδώ μέσα.

Τα όνειρα για το μωρό

 

Αυτό το μωράκι θα είναι η συνέχειά της. Θα κατατροπώσει τους καλούς και τους ηλίθιους. Θα λυτρώσει τους κακούς και θα εκδικηθεί όσους άδικα βασανίστηκαν. Πολεμικές τέχνες, τζούντο και σκοποβολή για ένα σίγουρο μέλλον.

Τα σωστά νανουρίσματα

 

Τα παιδιά κάτω στον κάμπο κυνηγάνε έναν τρελό. Κανένα νάνι, νάνι, το μωράκι μου να κάνει.

Ήρθαν οι βλάχοι

 

Καταλαβαίνει ελληνικά;

Καθίστε. Θέλετε στους καναπέδες, θέλετε χάμω; Όπου είστε μαθημένοι.

Φώτη δεν ξέρεις τι κορίτσι παίρνεις. Φώτη, μίλησες με την τύχη σου. Τι να πρωτοεπαινέσω.

Τι ώρα κλείνει η πόρτα στο ίδρυμα;

Η υπέρτατη σκηνή του αεροπλάνου

 

Ταξίδι στη Μάλτα με συνεπιβάτη τον Φώτη Κουτσούμπα

-Δεν πιστεύω να φοβάσαι κουμπάρε;

-Η αλήθεια είναι πως έχω λίγο σκιαχτεί. Πρώτη φορά μπαίνω σε αεροπλάνο.

-Μην ανησυχείς. Και να συμβεί κάτι κακό δεν προλαβαίνεις να το καταλάβεις. Είναι μπαπ και κάτω.

-Κάνει ζέστη ή εγώ ιδρώνω;

-Αν ζεσταίνεσαι πολύ, δώσε μια γερή με την αγκώνα σου να ανοίξει το παράθυρο. Μόνο πες μου πρώτα να απομακρυνθώ. Ιντάξ;

-Τι έγινε; Πατήσαμε γη;

-Σκούρα τα πράγματα κουμπάρε. Ο πιλότος, δε βρίσκει θέση να παρκάρει.