NEXT TOP MODEL

Tηλεθέαση: Οι Άγριες Μέλισσες έδωσαν μια “άγρια” μάχη. Ο ρόλος του GNTM

Instagram/vickykaya

Φέτος ζούμε μια χρονιά αναγέννησης της ελληνικής μυθοπλασίας και είναι μια κρυφή ελπίδα για πολλούς από εμάς να δούμε τις τηλεοπτικές σειρές να βγάζουν τους τηλεθεατές από τον «εθισμό» των reality που βλέπαμε να κατακλύζουν τους πίνακες τηλεθέασης τα περασμένα χρόνια. Βλέπουμε σειρές που μας κάνουν να θέλουμε να ανανεώσουμε το ραντεβού μας μπροστά στην οθόνη κι αυτό μας φαίνεται μια εξαιρετική εξέλιξη στην τηλεόραση. Μήπως όμως είμαστε μόνο εμείς που νιώθουμε έτσι; Τα νούμερα πάντα λένε την αλήθεια και φαίνεται πως τουλάχιστον σε μία περίπτωση η ελληνική μυθοπλασία τρέφει τις ελπίδες μας. Ο λόγος για τις "Άγριες Μέλισσες" τη μόνη ελληνική σειρά που κατάφερε να σταθεί επάξια απέναντι στο φετινό μεγαθήριο του δεύτερου κύκλου του Next Top Model.

Διάβασε κι αυτό: Οι “Άγριες Μέλισσες” έκαναν πρεμιέρα. Η τηλεθέαση και οι καλύτερες αντιδράσεις στο Twitter

Το GNTM που έπαιζε από την Prime Time μέχρι και τη Late Night ζώνη του καναλιού συγκέντρωσε τηλεθέαση 20,9% (γενικό σύνολο), αφήνοντας πολύ πίσω του τις σειρές του Alpha του ΣΚΑΪ και του ANT1. Το «Σπίτι είναι…» σημείωσε 13,7%, το «Έρωτας Μετά» που έχει κριθεί ως μία από τις εξαιρετικές σειρές της φετινής σεζόν μόλις 12,4%, Το «Πέτα τη Φριτέζα» κινήθηκε στο 15,8% και το «Αν ήμουν πλούσιος» στο 13,4%, ενώ οι «8 Λέξεις» του Ανδρέα Γεωργίου βρέθηκαν ακριβώς πίσω από το GNTM 2 με ποσοστό 16,9%. Όλα τα παραπάνω προγράμματα εκτός από το GNTM έπαιξαν στην Prime Time κι έπειτα η μάχη της τηλεθέασης μεταφέρθηκε στη ζώνη μετά τις 11 το βράδυ.

Εκεί προβλήθηκαν τα γερά χαρτιά του ΑΝΤ1 και του ΣΚΑΪ, δηλαδή οι «Άγριες Μέλισσες» και το «Λόγω Τιμής – 20 χρόνια μετά». Κι αν το πρώτο, φρέσκο από την επιτυχία της πρεμιέρας και την επιτυχία του απέναντι στο “The Voice” κατάφερε να επαναλάβει τον θρίαμβο συγκεντρώνοντας 24,7% στο γενικό σύνολο τηλεθέασης, η σειρά της Μιρέλλας Παπαοικονόμου δέχθηκε ισχυρό πλήγμα φτάνοντας να απευθυνθεί μόλις στο 11,8% των τηλεθεατών. Στην περίπτωση της τελευταίας, ίσως να ήταν η ανυπομονησία της πρεμιέρας που του χάρισε το 25,2% της περασμένης εβδομάδας, ίσως ήταν και η απουσία άλλων επιλογών στην Late Night ζώνη, αφού οι «Άγριες Μέλισσες» δεν είχαν ακόμα φανερώσει το «κεντρί» τους. Οι επόμενες εβδομάδες θα δείξουν περισσότερα.

Συμπέρασμα ακόμα δε μπορεί να βγει ακόμα για το ποια σειρά θα αντέξει στις μάχες και ποια θα φανεί κατώτερη των περιστάσεων. Ελπίζουμε καμία να μη μας αποχαιρετίσει πρόωρα, αυτό είναι το μόνο βέβαιο. Και το μόνο σίγουρο συμπέρασμα που μπορεί να βγει είναι ότι ρυθμιστής της τηλεθέασης είναι το GNTM χωρίς αμφιβολία. Ο «εθισμός» που λέγαμε, είναι δύσκολο να ξεριζωθεί από τη μία στιγμή στην άλλη. Ενδεικτικό παράδειγμα του ρυθμιστικού ρόλου του GNTM, που μάλιστα χθες πρόβαλε το τελευταίο επεισόδιο του Bootcamp πριν τα κορίτσια μπουν στο σπίτι του Next Top Model, είναι το γεγονός ότι εν τη απουσία του την περασμένη Τετάρτη η σειρά «Έρωτας Μετά» σημείωσε τηλεθέαση 19% τερματίζοντας πρώτη στην Prime Time ζώνη.

Κεντρική φωτογραφία: Instagram/vickykaya