To Cosmo.gr πάει θέατρο: Χωρίς δεκάρα
- 15 ΜΑΡ 2014
Είσαι από αυτούς που θέλουν την τέχνη τους; Τότε αυτές οι παραστάσεις είναι για σένα.
Από τη Χαρά Κιούση
“Χωρίς δεκάρα” της Αντιγόνης Καζαντζάκη στο θέατρο ‘Αλμα
Οι ήχοι της Κρητικής λύρας που ακούγονται στην Ακομινάτου και το καλωσόρισμα με ρακί, δημιουργούν μια ζεστή συντροφιά μεταξύ θεατών και μουσικών. Η παρείστικη ατμόσφαιρα με μαντινάδες συνεχίζεται με τους ” παράφωνους ” του Ομήρου επί σκηνής όπου έρωτες και προξενιά δίνουν και παίρνουν.
Δεκαετία του 60 σ’ ένα χωριό της Κρήτης, κι’ ο Μανωλιός ένας λεβέντης καραμπουζουκλής έχασε το μυαλό του για την κόρη του άρχοντα, που απεγνωσμένα ψάχνει να βρει αρσενικό να ξεθυμάνει. Ο πατέρας της – παρά τα πλούτη που έχει είναι τσιγκούναρος – απαιτεί από τον νέο να του παραχωρήσει όλη του την περιουσία, για να του δώσει την κόρη του. Εκείνος δέχεται,γίνεται η κουμπαριά και μένει πανί με πανί, δίχως δεκάρα τσακιστή ώστε να γίνει ο γάμος. Κι’ εκεί αρχίζουν τα παράπονα κι’ οι γκρίνιες γιατί ” με αγάπη ποιος περνάει όταν πεινάει; “
Τελικά θα πέσουν μπαλωθιές; θα το πάρει το κορίτσι;
Η συνέχεια στην σκηνή με τσικουδιά και μαντινάδες που ακούγονται από τους δυο Κρητικούς μουσικούς κατά την διάρκεια της παράστασης, καλύπτοντας έτσι και τον χρόνο για τις απαραίτητες σκηνικές αλλαγές που εξυπηρετούν την ροή της παράστασης.
Το έργο επηρεασμένο από το κρητικό θέατρο, γραμμένο σε ιαμβικό δεκαπεντασύλλαβο, έχει γρήγορη πλοκή κινηματογραφική, παρουσιάζοντας την παραδοσιακή νησιωτική ύπαιθρο με τα τρωτά της, τα ευτράπελα και τα καλά της. Το σκηνικό απλό, αναπαριστά τον καφενέ και το εσωτερικό ενός σπιτιού με στοιχεία φολκλορικά και απλής καθημερινής χρήσης. Άντρες ηθοποιοί υποδύονται και τους γυναικείους ρόλους με πολλή μεράκι και χιουμοριστική διάθεση, βρίσκοντας ανταπόκριση στο πηγαίο γέλιο των θεατών. Ιδιαίτερα καλός ως Λενιώ ο Γ. Παπαευθυμίου κι’ ο Ν. Τσιάντες στον ρόλο του κουζουλού. Τα κοστούμια έχουν χρώμα τοπικό, υποβοηθώντας τον κρητικό αέρα που αποπνέει η ευχάριστη παράσταση. Αν θέλετε να ξεσκάσετε να πάτε, ” κι’ αν περάσετε καλά και σ’ άλλους να το πείτε.”
Ιnfo
Κείμενα – Σκηνοθεσία: Αντιγόνη Καζαντζάκη
Παίζουν: ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΒΑΖΑΙΟΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΕΛΤΣΟΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΑΡΑΓΑΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΤΡΑΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ
ΝΙΚΟΣ ΤΣΙΑΝΤΕΣ
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΤΣΙΤΑΣ
ΜΑΝΟΣ ΤΣΟΥΤΗΣ
Παραστάσεις κάθε Παρασκευή στις 20.00
Θέατρο Αλμα
Αγίου Κωνσταντίνου και Ακομινάτου 15 – 17, στο Μεταξουργείο (στάση Μετρό Μεταξουργείο – έναντι κτηρίου ΟΣΕ)
Τηλ: 210 – 52 20 100
“Γκρέκα μάνα” του Στέφανου Κακαβούλη, στο θέατρο Vault
Στον πολυχώρο Vault την έντονη πολιτιστική δραστηριότητα συμπληρώνει η νέα δουλειά του Σ. Κακαβούλη ” Γκρέκα μάνα “. Αν κι’ ο συμπαθέστατος καλλιτέχνης με κατέκτησε με τα ” Παιδιά του Πατρός “, στο νέο του έργο ” δεν ανέπνευσα εκείνη την αναπνοή που φθάνει έως το στομάχι “, εκείνη την πνοή που θα πλάσει τον νέο κι’ ολοκληρωμένο πολίτη αυτής της χώρας που της αξίζει κάθε αγάπη μας.
Γκρέκα, ένας επιθετικός προσδιορισμός στην μάνα, σύμβολο αρχέτυπο, με τις όμορφες γωνίες που της προσδίδει ο μαίανδρος αφού αυτό σημαίνει η λέξη στην ελληνική γλώσσα. Μια ανιδιοτελής αγάπη όμως, που εγκολπώνεται με νοσηρότητα ενίοτε, στις γωνιές του ομφάλιου λώρου, καθιστώντας την μάνα της οικουμένης και ειδικότερα την Γρεκή ( ας μου επιτραπεί η αδόκιμη λέξη ), καταστροφική. Μια σπουδαία σύλληψη που δυστυχώς – δεν κρύβω ότι πονοκεφάλιασα με τον τίτλο και θέλω να πιστεύω πως ξέφυγε στην πορεία – στερώντας στο έργο την μεγάλη του πνοή.
“Αναπάντητα ερωτήματα ” δεμένα ” με προσωπικές εμπειρίες που έχουν μεγεθυνθεί για το σανίδι ” σχημάτισαν τον πυρήνα της πλοκής.
Η Αργυρώ – μια γυναίκα στην εμμηνόπαυση που συμβιώνει με τον γιο της – αναγκάζεται να επιστρέψει στην επίπονη δουλειά του σούπερ μάρκετ γιατί εκείνος απολύθηκε από μια θέση πλασιέ. Ο Νίκος ανήκει στην μορφωμένη γενιά – είναι δικηγόρος – της σύγχρονης Ελλάδας, που εκπατρίζεται για βιοπορισμό. Η αγαπημένη του που έχει από καιρό μια στρωμένη δουλειά στην Αυστραλία, τον παρακινεί να φύγει, διαφορετικά η σχέση τους θα διαλυθεί. Εκείνος που ονειρεύεται κάτι αντίστοιχο των σπουδών του, δυσκολεύεται ν’ ανακοινώσει στην μητέρα του την απόφασή του για φυγή και απεναντίας την διαβεβαιώνει για το αντίθετο. Όταν φεύγει στα κρυφά, αναθέτει στην φίλη του να ενημερώσει στην μητέρα του. Εκείνη αντιδρά άσχημα και παρεκτρέπεται της λογικής.
Στον ρόλο της μάνας η Ζ. Σεβαστιανού αποπνέει με δεινότητα όλα εκείνα που χαρακτηρίζουν την αφοσιωμένη, γεμάτη αυταπάρνηση μητέρα, κι’ όλα εκείνα που αφορούν την καταπιεστική που διεκδικεί για τον εαυτό της τον γιο της. Είναι ο τύπος που δεν θεωρεί καμία κοπέλα αντάξιά του, εκείνη που πιστεύει ακράδαντα πως το παιδί της της ανήκει και τέλος ασχημονεί.
Ο Γ. Κότζας – Νίκος, μπαίνει στον ψυχισμό του δειλού κι’ εξαρτημένου γιου που το βάζει στα πόδια μπροστά στην ευθύνη με μια υποκριτική ειλικρίνεια , που ενισχύεται και από την σωματικότητά του, καθ’ ότι υστερεί σε σχέση με της μητέρας του.
Γιάννα, η Σ. Μουκαζή κινείται αγέρωχα με την βεβαιότητα του ανθρώπου που έχει το πάνω χέρι, ωσότου κάνει το μεγάλο λάθος, προκλητικά αναιδής μ’ έναν “ενικό ” της νίκης που γίνεται τελικά ήττα και βρόγχος.
Στις μέρες μας με το φάντασμα της μετανάστευσης να ζωντανεύει διαρκώς, η παράσταση βαραίνει ακόμα πιο πολύ την χαλασμένη μας διάθεση δίχως μιαν ελπίδα φωτός. Κι’ όμως η νέα γενιά μπορεί να κόψει τον λώρο, αποποιούμενη κάθε βολική συνήθεια, ξαναχτίζοντας την ιδέα της πόλης, όπου η γκρέκα μάνα θάναι ισότιμος πολίτης, με τους εγωιστές γιους της.
Ζεστός φωτισμός τρυπώνει στο φτωχικό σκηνικό ενός ταπεινού σπιτιού, όπου τα παλιά έπιπλα κι’ οι φθαρμένες λινάτσες προϊδεάζουν για το επερχόμενο τέλος.
Ιnfo
Σκηνοθεσία: Μενέλαος Τζαβέλλας
Παίζουν: Ζώγια Σεβαστιανού (Αργυρώ), Γιάννης Κότζας (Νίκος), Στέλλα Μουκαζή (Γιάννα)
Τιμές εισιτηρίων
Γενική είσοδος: 12 €
Μειωμένο: 8 € (ΑμΕΑ, άνεργοι)
Πληροφορίες εκδήλωσης
Vault Theatre Plus
Μελενίκου 26, Βοτανικός, +30 213 0356472 / +30694 59 93 870,
Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00
Διάρκεια: 80΄ (χωρίς διάλειμμα)
Είσοδος 8 – 12 ευρώ
“Περσέας και Ανδρομέδα” δραματοποιημένος μύθος στο ‘Ιδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη
Η Κάρμεν Ρουγγέρη συνδυάζοντας με τον δικό της μοναδικό τρόπο το τερπνόν μετά του ωφελίμου, ταξίδεψε τα παιδιά μας με την παραμυθένια ιστορία του Περσέα και της Ανδρομέδας.
Στην αίθουσα αναμονής, το ευγενικό προσωπικό απασχόλησε τους ανυπόμονους φιλόμουσους με παιχνίδια θεατρικής αγωγής, μια πρωτοβουλία αξιέπαινη και βεβαίως αποτελεσματική, όπως φάνηκε στην παράσταση με την πολυπληθή παρουσία θεατών.
Η ιδανική σκηνή του θεάτρου γέμισε χρυσή βροχή που δεν ήταν τίποτα άλλο από τον Δία που αγκάλιασε μ’ αυτόν τον τρόπο την όμορφη Δανάη, πριγκίπισσα του Άργους που ήταν φυλακισμένη από τον βασιλιά πατέρα της. Όταν εκείνη γέννησε το θεϊκό μωρό, τον γιο της Περσέα, ο Ακρίσιος τους έκλεισε σ’ ένα σεντούκι και τους έριξε στην θάλασσα. Το κύμα τους έφερε στην Σέριφο όπου τους ψάρεψε ο Δίκτης που αγάπησε το παιδί σαν δικό του. Ο βασιλιάς Πολυδέκτης πίεζε την Δανάη να τον παντρευτεί και για ν’ απαλλαγεί από τον Περσέα, του ζήτησε να του φέρει το κεφάλι της Μέδουσας. Από κείνο το σημείο αρχίζει η μεγάλη του περιπέτεια κι’ ένας δρόμος θαλασσινός που τον φέρνει στην Αιθιοπία. Εκεί βλέπει την Ανδρομέδα και θέλει να την κάνει γυναίκα του αφού πρώτα ολοκληρώσει τον σκοπό του. Σαν μυθικός ήρωας που είναι δεν αργεί να φέρει στην Σέριφο το τερατόμορφο κεφάλι της Μέδουσας, που όποιος τόβλεπε πέτρωνε στην στιγμή.
Μετά απ’ όλη την ταλαιπωρία οι δυο νέοι έζησαν ευτυχισμένοι, ώσπου έγιναν αστερισμοί – Περσέας και Ανδρομέδα – στον ουράνιο θόλο.
Οι ήρωες – ηθοποιοί κινήθηκαν με άνεση και χάρι στο όμορφο σκηνικό που διαμορφωνόταν εικαστικά ανάλογα με την ροή του μύθου.
Πολύχρωμα και καλαίσθητα κοστούμια έντυσαν θεούς, πριγκίπισσες, βασιλιάδες, γραίες και γοργόνες ενώ ασπίδες, ξίφη και φτερωτά σανδάλια εντυπωσίασαν τα παιδιά που συμμετείχαν στην παράσταση με τραγούδι Ελληνικό και διάφορα φωνητικά. Επιπλέον δεν τρόμαξαν τα μικρότερα από την αποκρουστική μορφή της Μέδουσας καθώς προβάλλονταν απλά στην οθόνη, ενώ στην θέση της επινοήθηκε ένα μικρό ομοίωμα κούκλας.
Γλυκιές φωνούλες τέλος επιβεβαίωσαν πόσο πολύ άρεσε η παράσταση. Δεν έλειψε βέβαια και η λήψη της απόφασης – δι’ ανατάσεως της χειρός – για το επόμενο έργο που θα σκηνοθετήσει για τους φίλους της η σπουδαία μας Κάρμεν Ρουγγέρη.
Δεν σας το λέμε όμως, το κρατάμε μυστικό.
Info
Κείμενο-Σκηνοθεσία: Κάρμεν Ρουγγέρη
Σκηνικά-Κοστούμια: Χριστίνα Κουλουμπή
Κίνηση-Χορογραφίες-Φωτισμοί: Πέτρος Γάλλιας
Μουσική σύνθεση-Ενορχήστρωση-Videoart: Αντώνης Δελαπόρτας
Στίχοι και επιλογή τραγουδιών από την παράδοσή μας: Ανδρέας Κουλουμπής
Παίζουν οι ηθοποιοί: Ίρις-Μαρία-Νεφέλη Κουλούρη, Άγγελος Χατζάς, Πέτρος Κιοσές, Σπύρος Περδίου, Δέσποινα Πολυκανδρίτου, Γιάννης Τσουρουνάκης, Χριστίνα Κουλουμπή
Τοποθεσία: Ίδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη, Πειραιώς 206, Ταύρος, Αθήνα
Παραστάσεις:
Κάθε Κυριακή στις 11:30 και στις 15:30
Πληροφορίες: www.mcf.gr
“Μεσοπέλαγα” του Σλάβομιρ Μρόζεκ στο θέατρο του Νέου Κόσμου
Ο Σλάβομιρ Μρόζεκ καθώς έζησε τις μεγάλες πολιτικές αλλαγές στην Πολωνία, έγραψε το 1961 βαθιά απογοητευμένος το Μεσοπέλαγα. Ένα έργο πολιτικό με επαναστατικό χαρακτήρα, που αφυπνίζει το πνεύμα με θέματα που αφορούν ” την ελευθερία, την καταπίεση, την αποξένωση, τον κομφορμισμό και την κατάχρηση εξουσίας “.
Τρεις ναυαγοί βρίσκονται μεσοπέλαγα πάνω σε μια σχεδία, διψασμένοι και πεινασμένοι αφού τους τελείωσαν όλες οι προμήθειες και δεν έμεινε ούτε ψίχουλο. Προτείνουμε τότε να ρίξουν κλήρο να δούνε ποιος θα φαγωθεί. Επειδή όμως ” οι κληρώσεις τους θυμίζουν άλλη εποχή ” αποφασίζουν μια πολιτική συμμαχία με μυστική ψηφοφορία κι’ ελεύθερες εκλογές, ” δίχως ψηφοθηρία και πολιτικαδούρα “. Αρχίζουν όμως τα μαγειρέματα κι’ αφού η δημοκρατία δεν λειτουργεί κι’ η δικτατορία δεν τους κάνει, επινοούν την ταξική δικαιοσύνη για να επιλέξουν το θύμα που θ’ ανακηρυχθεί ήρωας. Ένα θύμα που θα προσφερθεί με την δική του εσωτερική συγκατάθεση κι’ ευγενή επιφοίτηση κι’ όχι μια απλή ανθρωποθυσία. Ένα θύμα της μαζοποίησης που πιστεύει ότι η πραγματική ελευθερία υπάρχει εκεί, όπου δεν υπάρχει η συνηθισμένη ελευθερία.
Η σκηνοθεσία της Α. Γκιργκινούδη περνάει τα σαράντα κύματα άβρεχτη κι’ ατσαλάκωτη, όπως και τρεις ήρωες – ναυαγοί με “τα άψογα μαύρα κοστούμια τους ” και τα χαρακτηριστικά τους λευκά μαντήλια και υψηλά καπέλα που τους προσδίδουν καρναβαλική και σουρεαλιστική ιδιότητα. Μπαίνοντας στο θέατρο τους βρίσκουμε πάνω στην σχεδία με τις πλάτες γυρισμένες στο κοινό, καθώς εκείνοι είναι απορροφημένοι με το εντυπωσιακό μακιγιάζ τους μπροστά στον καθρέφτη, προσαρμοσμένο στην εσωτερική ράχη ενός μπαούλου, όπου φυλάγονταν όλες οι τροφές. Μια παράδοξη πραγματικότητα αρχίζει κι’ οι θορυβημένοι ξυπόλητοι ναυαγοί προσπαθούν να ισορροπήσουν , να κρατηθούν μην πέσουν στα βαθιά νερά με πρωτότυπα και προχωρημένα κινησιο-χορευτικά ευρήματα, εκτελεσμένα με χιουμοριστική διάθεση. Με γλώσσα Βαβέλ, κάτι κορακίστικα και φακιρικά στην αρχή, δηλωτικά του κοινωνικού και πνευματικού βουλιάγματος, προετοιμάζουν το κοινό για τα κωμικοτραγικά που θ’ ακολουθήσουν.
Οι απολαυστικότατες ερμηνείες αποθαλασσώνουν τον εξαιρετικό λόγο του συγγραφέα, αποκαλύπτοντας τις πολυεπίπεδες προθέσεις του. Με μιαν υπερβολή που επιτείνει κάθε πικρή διαπίστωση, του πόσο ανάλγητοι είμαστε στον ανθρώπινο πόνο, ” δίχως καμία κλίση προς το μεγαλείο “.
Μια παράσταση μεσοπέλαγα, προσθαλασσωμένη στα θεατρικά νερά, με τους συνεχείς ψιθύρους του πελάγους και την ξέφρενη ένταση της υπέροχης μουσικής, ανοίγει φωτεινούς πνευματικούς ορίζοντες, σαν το λευκό που περιτρέχει ολόγυρα την σκηνή.
Info
Σκηνοθεσία: Αγγελική Γκιργκινούδη
Σκηνικά-Κοστούμια: Αντώνης Δαγκλίδης
Παίζουν οι ηθοποιοί
Αδύνατος: Γιάννης Νιάρρος
Κανονικός: Βασίλης Παγανόπουλος
Χοντρός: Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος
Ταχυδρόμος: Ρίνο Τζάνι
Μπάτλερ: Ηλίας Κιάμα Τζογόνας
Θέατρο του Νέου Κόσμου
Αντισθένους 7 & Θαρύπου, 117 43 Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 9212900
Φαξ: 210 9212901
Ώρες λειτουργίας ταμείου:
Από Δευτέρα έως Παρασκευή 17:00-22:00
Σάββατο, Κυριακή 14:00-22:00
e-mail: [email protected]
”Ζεϊμπέκικο” της Λεία Βιτάλη, στο Studio Μαυρομιχάλη
Το Ζεϊμπέκικο είναι μια κατάθεση αποδοχής, τιμής κι’ αναγνώρισης στον γνωστό αλλά και άγνωστο Λευτέρη, τον κάθε ρεμπέτη με την ” γνήσια Ελληνική ψυχή “που άντεξε τον καημό του και τον έκανε βάλσαμο με το τραγούδι.
Η έξοχη μουσικοθεατρική παράσταση, σκηνοθετημένη με πατήματα γερά στο ρυθμό των εννέα χρόνων, φέρνει στο πάλκο της σκηνής, την πολύπαθη ζωή του Λευτέρη, ενός ρεμπέτη που αγάπησε και αγαπήθηκε παράφορα. Ένα φονικό γίνεται η αιτία της φυλάκισης του, κι’ η ανίατη ασθένειά του ο λόγος της αποφυλάκισης του. Βγαίνοντας επιστρέφει στις γυναίκες που αγάπησε. Η μια είναι η πρώτη του γυναίκα που ανέχθηκε κάθε του προδοσία αλλά και κατανόησε κάθε του κίνητρο. Η άλλη η νεώτερη είναι κόρη της δεύτερης γυναίκας του, που είναι και η αιτία του φονικού.
Ο Γ. Νινιός – Λευτέρης ιδανικός στον ρόλο του, κάνει εκείνο το κλικ και συναρπάζει τον θεατή με την επιβλητικότητα του και κείνη την μπέσα του τσιφλίμαγκα και το αξιοπρεπές ήθος του.
Με μάτια που στάζουν συννεφιά και παλμό φωνής ταλαντευόμενο σε εσωτερικές δοκιμασίες και εξάρσεις, ανυπότακτος και προδομένος στα προσωπικά του τσακίσματα της αγάπης, παλεύει να δουλέψει και να μαλακώσει ” λέξεις πουτάνες σκληρές ” και να γράψει τα τραγούδια του.
Πετυχαίνει με την ιδιαίτερα απαιτητική ερμηνεία του, στον ρεμπέτικο χορό που χόρεψε, να εκφράσει αυτό που είναι, αυτό π[ου νιώθει ο ήρωας. Ένας χορός ψυχής, ένας υπερβατικός τρόπος ομολογίας του εκούσιου λάθους, του μεγάλου λάθους που είναι για εκείνον στάση ζωής.
Η Στέλλα Κρούσκα στον ρόλο της γυναίκας του, άλλοτε στωική ” υποφέρει τα λάθη με άποψη “, την απόρριψη, το ασυμβίβαστο των αισθημάτων, κι’ άλλοτε τρωτή κουρελιάζεται και ξεσπά, βέβαιη πως η αγάπη της είναι κατώτερη από εκείνην, που εκείνος επιθυμούσε. μια βεβαιότητα που την καθιστά τραγική όταν μαθαίνει την αλήθεια, καθώς ο Λευτέρης ” σαν άντρας του σπιτιού, τα παίρνει όλα πάνω του για να τις προστατέψει “.
Μυρσίνη η Μ. Κατσούλη με φωνή ζεστή κι’ αισθησιακή στις μπαλάντες της, αλλά σκληρή κι’ επιθετική στις προσωπικές της αποφάσεις. Ώσπου τελικά, το προσωπικό ημερολόγιο του Λευτέρη θα της αποκαλύψει την αντρίκια του ψυχή, κι’ έρθει η λύτρωση.
Οι ηθοποιοί – ήρωες φοβερά επικοινωνιακοί μεταξύ τους αλλά και με το κοινό, προξενούν υποδόριες συναισθηματικές εντάσεις, που κατατίθενται με το σιγοντάρισμα στα τραγούδια και το παρατεταμένο χειροκρότημα στο τέλος της παράστασης. Τέλος έγραψα; Όχι τέλος αλλά αρχή ενός κύκλου παρείστικου στην σκηνή, με έντεχνα και ρεμπέτικα τραγούδια, άφθονη ρακί και στροφές σε 9/8.
Ευχαριστούμε τους μουσικούς και τους ακούραστους ηθοποιούς για την υπέροχη βραδιά.
Info
Πού
STUDIO ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗ, Μαυρομιχάλη 134, Εξάρχεια ,
Τηλ.: 210-6453330
Συγγραφέας Λεία Βιτάλη
Σκηνοθέτης Φώτης Μακρής
Ηθοποιοί Γιώργος Νινιός, Στέλλα Κρούσκα, Μαρία Κατσούλη
Συντελεστές
Σκηνικά – Κοστούμια: Διονύσης Μανουσάκης. Μουσική Επιμέλεια: Γιώργος Νινιός. Φωτισμοί: Στέφανος Κοπανάκης. Βίντεο: Γρηγόρης Χατζάκης. Νυφικό: madeBrade by antonea. Μουσικοί: Θοδωρής Ζέης (μπουζούκι) και Σπύρος Κουτρουμάνης (κιθάρα).
Μέχρι Πότε
Κυριακή των Βαΐων
Τι ώρα
Σάββατο: 21:15. Κυριακή: 20:00
Διάρκεια
100′
Διάλειμμα
Όχι
Εισιτήρια
Σάββατο: Κανονικό 15 €, Φοιτητικό, νεανικό, συνταξιοδοτικό, 10 €. Κυριακή: 10 € (Γενική είσοδος). Ανεργοι: 5 € ( Με επίδειξη της κάρτας ανεργίας )