Το Squid Game μόλις εκθρόνισε το Bridgerton και είναι επίσημα η δημοφιλέστερη σειρά του Netflix
- 14 ΟΚΤ 2021
Λίγους μήνες μετά από την στιγμή που το Bridgerton έγινε η δημοφιλέστερη σειρά στην ιστορία Netflix, ήρθε το Squid Game για να αναρριχηθεί στην κορυφή των προτιμήσεων των χρηστών της ψηφιακής πλατφόρμας.
Η νοτιοκορεατική σειρά-φαινόμενο απολαμβάνει επίσημα τον τίτλο της πιο δημοφιλούς σειράς όλων των εποχών στην πλατφόρμα του Netflix. Η σχετική ανακοίνωση έγινε μέσα από τον επίσημο λογαριασμό του Netflix στο Twitter tweet, με ένα tweet το οποίο ανέφερε: «Το Squid Game έφτασε επίσημα τους 111 εκατομμύρια fans – καθιστώντας τη σειρά την πιο δημοφιλή μας (στην ιστορία του Netflix)».
Στο βίντεο που συνοδεύει το εορταστικό tweet, προβάλλονται αποσπάσματα από το Squid Game, με τον «διαιτητή» του παιχνιδιού να απευθύνεται στο κοινό και να να λέει: «Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω από καρδιάς. Ευχαριστώ τα 111 εκατομμύρια που εντάχθηκαν στις τάξεις των VIP, κάνοντας το Squid Game το νούμερο 1 σόου μας στον κόσμο. Και όσο για τους υπόλοιπους. Θα αδράξετε την ευκαιρία να συμμετάσχετε το παιχνίδι;».
Η Squid Game παράνοια
Το Netflix αποκάλυψε πρόσφατα τις σειρές και τις τηλεοπτικές εκπομπές με τις περισσότερες προβολές, με το Bridgerton να κυριαρχεί σε 82 εκατομμύρια νοικοκυριά και 625 εκατομμύρια ώρες προβολής. Λίγες μέρες μετά, το Squid Game κατάφερε να ξεπεράσει κάθε ανταγωνισμό και να αναρριχηθεί στην κορυφή των προτιμήσεων των χρηστών του Netflix. Σημειώνεται ότι το Netflix μετράει ως «προβολή» όποιον έχει παρακολουθήσει έστω και δύο λεπτά ενός επεισοδίου. Η μεγάλη επιτυχία του Squid Game φαίνεται να επιβεβαιώνει ότι «πιο διεθνείς συνταγές», μπορούν να γίνουν επίσης εξαιρετικά δημοφιλείς. Η διευθύντρια του Netflix, Minyoung Kim δήλωσε στο CNN ότι το Squid Game «έχει ξεπεράσει τα πιο τρελά μας όνειρα».
Πρόκειται για μια δραματική σειρά εννέα επεισοδίων, που έκανε το ντεμπούτο της στο Netflix στις 17 Σεπτέμβριου. Την σκηνοθεσία και το σενάριο του Squid Game υπογράφει ο Hwang Dong-hyuk και στην περιγραφή της σειράς διαβάζεις: «Εκατοντάδες απένταροι παίκτες δέχονται μια παράξενη πρόσκληση να συναγωνιστούν σε παιδικά παιχνίδια. Μέσα, τους περιμένει ένα δελεαστικό έπαθλο – μοιραία επικίνδυνο». Η πλοκή της σειράς βάζει πρωταγωνιστές ανθρώπους, οι οποίοι ενώ προέρχονται από διαφορετικές κοινωνικές ομάδες, έχουν ένα μόνο κοινό. Τη φτώχεια και τη δυστυχία. Αυτοί λοιπόν λαμβάνουν μια περίεργη, αλλά άκρως δελεαστική πρόκληση, με την οποία έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν ένα χρηματικό έπαθλο αξίας 45,6 δισ. γουόν (38,5 εκατ. δολαρίων). Έπαθλο το οποίο διεκδικούν τελικά 456 άνθρωποι, ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Οι 456 συμμετέχοντες καλούνται να δοκιμαστούν σε φαινομενικά αθώα παιδικά παιχνίδια, ωστόσο, όποιος δεν τα καταφέρει, δεν χάνει απλά την ευκαιρία να διεκδικήσει το χρηματικό έπαθλο, αλλά την ίδια του τη ζωή.
Αν και πολλοί είναι εκείνοι που δεν θεωρούν απίθανη μια δεύτερη σεζόν, Squid Game, το τοπίο είναι ακόμα αρκετά θολό. Ο δημιουργός και σκηνοθέτης της σειράς, Hwang Dong-hyuk ερωτηθείς σχετικά, δήλωσε πρόσφατα ότι «είναι αρκετά κουραστικό να το σκέφτομαι. Αλλά αν έκανα μια δεύτερη σεζόν, σίγουρα δεν θα το έκανα μόνος μου. Θα σκεφτόμουν να χρησιμοποιήσω ένα δωμάτιο γεμάτο σεναριογράφους και πολλούς έμπειρους σκηνοθέτες». Πάντως το Netflix, επιμένει να τροφοδοτεί το κοινό στα social media με Squid Game υλικό, καθώς σε πρόσφατη ανάρτηση, δημοσίευσε backstage φωτογραφίες με τoυς πρωταγωνιστές της σειράς σε πιο χαλαρή διάθεση.
Όλος ο κόσμος στο παιχνίδι
Η επιδραστικότητα του Squid Game είναι ήδη προφανής σε όλο το φάσμα της pop κουλτούρας. Η πρωταγωνίστρια της σειράς Jung Ho-yeon έγινε μέσα σε λίγα 24ωρα η Nοτιοκορεάτισσα με τους περισσότερους followers στο Instagram και το νέο πρόσωπο της Louis Vuitton. Λίγες μέρες μετά την πρεμιέρα της σειράς, οι διαδικτυακές αναζητήσεις για ρετρό, αθλητικές φόρμες, λευκά αθλητικά παπούτσια και για λευκά αριθμημένα t-shirts αυξήθηκαν κατακόρυφα. Άλλο ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του hype που έχει δημιουργήσει η νοτιοκορεατική σειρά, έρχεται μέσα από το ενδιαφέρον για εκμάθηση κορεατικών το οποίο έχει αυξηθεί το τελευταίο διάστημα. Η εφαρμογή εκμάθησης γλωσσών Duolingo ανακοίνωσε ότι η σειρά φαίνεται πως ώθησε τόσο τους αρχάριους όσο και τους υφιστάμενους μαθητές να θέλουν να βελτιώσουν τις γλωσσικές τους ικανότητες στα κορεάτικα. Η Duolingo ανέφερε αύξηση 76% στους νέους χρήστες που εγγράφονται για να μάθουν κορεατικά στη Βρετανία και 40% στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά τις πρώτες δύο βδομάδες μετά την πρεμιέρα της σειράς.