ΠΑΙΔΙ
SPONSORED

Αυτά που ζητά ένας σύγχρονος γονέας από το σχολείο του παιδιού του

Η επιλογή του σωστού σχολείου για το παιδί μας είναι μια επένδυση ζωής. Η εκπαίδευσή του θα καθορίσει το μέλλον του, το βάθος της αξιοποίησης των ταλέντων και των ικανοτήτων του, την ουσιαστική γνωριμία με τον εαυτό του.

Ειδικά για εμάς, τους σύγχρονους γονείς, που τα ψάχνουμε λίγο παραπάνω, η επιλογή του κατάλληλου σχολείου είναι στόχος. 

Όσα, λοιπόν, ζητά ένας γονιός με γνώση και αντίληψη για την εκπαίδευση του παιδιού του, απέχουν αρκετά από τη συμβατική επιλογή ενός σχολείου. Στόχος είναι η αληθινή μόρφωση, όχι η κατάρτιση, η βιωματική και ομαδοσυνεργατική μάθηση, όχι η παπαγαλία, η εξατομικευμένη βοήθεια του εκπαιδευτικού προς τον μαθητή και όχι το τυπικό και απρόσωπο ενδιαφέρον που επιβάλλει η θέση του.

Κάπως έτσι, τα εκπαιδευτήρια Καίσαρη αποτελούν τη Νο1 επιλογή, χάρη στο υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες τους. Πρόκειται για ένα εκπαιδευτήριο με μεγάλη ιστορία και περγαμηνές. Όλα ξεκίνησαν το 1960, από το περίφημο οικογενειακό σχολείο στο Παλαιό Φάληρο και συνεχίζονται πλέον ως ένας από τους πιο επιτυχημένους, σύγχρονους σχολικούς οργανισμούς στη χώρα μας.

Τα εκπαιδευτήρια Καίσαρη, που από το 1995 εδράζουν σε μία πρότυπη, ασφαλή καταπράσινη έκταση 50 στρεμμάτων στη Βάρη, καλύπτουν όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης από τον παιδικό σταθμό μέχρι το λύκειο, με την εκμάθηση αγγλικών να ξεκινάει από τον παιδικό και να κορυφώνεται στην απόκτηση των ανώτερων διπλωμάτων Cambridge και Michigan στο Λύκειο. Από την Ε’ Δημοτικού οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν και μία 2η ξένη γλώσσα της επιλογής τους (Γαλλικά, Γερμανικά ή Ισπανικά).

Σύμφωνα με την επιστήμη, το σημαντικότερο μέρος της ανάπτυξης του εγκεφάλου συντελείται στα 5 πρώτα χρόνια της ζωής μας γι’ αυτό και η διδακτική μέθοδος που ακολουθεί ένα παιδί στις πρώτες βαθμίδες της εκπαίδευσης είναι η βάση για όσα ακολουθούν. Στα εκπαιδευτήρια Καίσαρη το παιδί τοποθετείται στο κέντρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, δίνοντάς του την ευκαιρία να αναπτύξει μέσα από το παιχνίδι την επικοινωνία, τη συνεργασία αλλά και δεξιότητες κοινωνικές, νοητικές, αισθητηριακές, κίνησης και λόγου.

Παράλληλα με τη βασική εκπαίδευση, το πρόγραμμα εμπλουτίζεται με επιπλέον δραστηριότητες, όπως η θεατρική αγωγή, η μουσική, ο αθλητισμός, ο χορός και τα καλλιτεχνικά, ώστε το παιδί να (απο)λαμβάνει ολοκληρωμένη δημιουργική μόρφωση.

Το όνειρο κάθε γονέα για ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του/της κάθε μαθητή/τριας όχι μόνο σε γνωστικό, αλλά σε συναισθηματικό και ψυχοκινητικό επίπεδοσυμπίπτει με τον στόχο των εκπαιδευτηρίων Καίσαρη. Η λογική κρίση αναπτύσσεται παράλληλα με την κριτική σκέψη και τα τεχνολογικά και ψηφιακά εργαλεία κατακτώνται από τα παιδιά από νωρίς. Εξοικειώνονται με τη χρήση Η/Υ από το νηπιαγωγείο, στο δημοτικό το πρόγραμμα εμπλουτίζεται ψηφιακά και έντυπα, ενώ παράλληλα ακολουθούν δράσεις εθελοντισμού. Η μόρφωση είναι πολύπλευρη σε κάθε βαθμίδα, η καλλιέργεια της υπευθυνότητας, της ικανότητας της οργάνωσης και της ομαδοσυνεργατικότητας αποτελούν βασικό στόχο στις τάξεις του γυμνασίου.

Φτάνοντας στο λύκειο, η κατανόηση της σημασίας του δημοκρατικού διαλόγου και της συμμετοχής σε συλλογικές δραστηριότητες είναι προτεραιότητα για τα εκπαιδευτήρια Καίσαρη. Επιπλέον, με ατομική και ομαδική συμβουλευτική, στην τάξη ή σε προσωπικές συναντήσεις, οι εξειδικευμένοι συνεργάτες του σχολείου προσπαθούν να αναδείξουν τις δυνατότητες και τις κλίσεις του κάθε παιδιού. Για αυτόν τον λόγο πραγματοποιούνται στο σχολείο ομιλίες επαγγελματιών, τεστ διερεύνησης των εκπαιδευτικών και επαγγελματικών ενδιαφερόντων του κάθε μαθητή ενώ διοργανώνονται και επισκέψεις σε πανεπιστήμια. Φτάνοντας στο λύκειο, η κατανόηση της σημασίας του δημοκρατικού διαλόγου και της συμμετοχής σε συλλογικές δραστηριότητες είναι προτεραιότητα για τα εκπαιδευτήρια Καίσαρη.

Το σχολείο δεν είναι μόνο ο χώρος που ένα παιδί μαθαίνει, αλλά είναι ο χώρος που ζει, που κοινωνικοποιείται, που μαθαίνει τους άλλους και τον εαυτό του. Εδώ χτίζονται οι βάσεις, ο χαρακτήρας και η προσωπικότητά του. Ο κόσμος του. Ας του προσφέρουμε, λοιπόν, τον καλύτερο δυνατό.