OPINIONS

Δέσποινα Βανδή: Κάτι παραπάνω από τραγουδίστρια

Δέσποινα Βανδή. Ίσως το πρόσωπο που συζητήθηκε πιο πολύ από κάθε άλλο στον ελληνικό τελικό της Eurovision. Παρουσίασε, τραγούδησε, χόρεψε. Show woman; Άνετα τη λες. Και επιβάλλεται να γίνει.

Θα σε πάω λίγο πίσω. Καλά, κατάλαβες στην εποχή των “Δύο Ξένων” όπου έπαιξε το ρόλο της γυναίκας που έκανε τον Αποστόλη (Αλέξανδρο Ρήγα) να την ερωτευτεί παράφορα. Ενώ ήταν δηλωμένος gay. Τα έντυπα της εποχής αναφέρθηκαν με πολύ καλές κριτικές στις υποκριτικές ικανότητες της Δέσποινας και κάθε φορά που τη βλέπω σε αυτόν τον ρόλο, το πιστεύω και εγώ.

Μπορεί να αποφάσισε να μην ασχοληθεί παράλληλα με την υποκριτική, όμως το ταλέντο της παρέμεινε ανέπαφο μέχρι σήμερα. Και όσο μπορούσε το έβγαζε στα video clip της αρκετά από τα οποία είχαν ένα story που κλήθηκε να παίξει ρόλο.

Μην ξεχνάς ότι η παρουσίαση χρησιμοποιεί και στοιχεία της υποκριτικής. Χρειάζεσαι να έχεις την άνεση πάνω στη σκηνή, να ερμηνεύσεις ένα κείμενο και όχι απλά να το διαβάσεις αλλά και να έχεις γρήγορα αντανακλαστικά. Στην παρουσίαση, η Δέσποινα έδωσε τις πρώτες της “εξετάσεις” στον περσινό ελληνικό τελικό της Eurovision και τα πήγε πολύ καλά. Πέρασε στο επόμενο level παρουσιάζοντας τον διαγωνισμό για δεύτερη συνεχή χρονιά στο πλευρό του Γιώργου Καπουτζίδη.

 

Φέτος, είχα την ευκαιρία να την παρακολουθήσω από κοντά. Λίγα λεπτά πριν βγει το show στον τηλεοπτικό “αέρα” η Δέσποινα κρατώντας από το χέρι τον Γιώργο μας ζήτησε να τους εμψυχώσουμε για να τους φύγει το άγχος. Το τρακ της ήταν εμφανές. Αυτόματα εντυπωσιάστηκα από αυτήν την κίνηση που έκανε. Μια από τις διασημότερες σύγχρονες Ελληνίδες με καριέρα και πωλήσεις που πλέον δε γίνονται, εμφανίσεις σε γεμάτα νυχτερινά κέντρα και γήπεδα, είναι δυνατόν να έχει τόσο άγχος. Και, όμως, ήταν.

Δεν κράτησε πολύ. Βγήκε στη σκηνή τραγουδώντας Μαρινέλλα. Όλα τα φώτα ήταν πάνω της. Και εκείνη έλαμπε. Σταδιακά λύθηκε, όσο περνούσε η ώρα χαλάρωνε περισσότερο. Δε δίστασε να ανταλλάσσει συχνά πειράγματα με τον Γιώργο. Μπορεί να ήταν προβαρισμένα αλλά την έβλεπες πόσο εύκολα της έβγαινε. Σαν να συζητούσε και να έκανε αστεία με τον Γιώργο την ώρα που έπιναν το ποτό τους σε κάποιο μαγαζί. Δε δίστασε να σχολιάσει τα όσα έγιναν στην ΕΡΤ-ΔΤ-ΝΕΡΙΤ. Δε δίστασε να μιλήσει κυπριακά. Και μιλώντας για Κύπρο, έκανε κάτι που κανείς μας δεν το περίμενε. Τραγούδησε το “Οτοστόπ” που είχε ερμηνεύσει η Άννα Βίσση. Λογικά δε θα το είδες, αλλά και κατά τη διάρκεια που ο Στέλιος Λεγάκης μαζί με την Melina Mammas που διασκεύσαν το “Everything”, η Δέσποινα σιγοτραγουδούσε από τα παρασκήνια.

 

Μετά τον χορό και την παρουσίαση, πάμε στο στοιχείο της. Το τραγούδι. Η Δέσποινα με μια εξαιρετική δημιουργία των MI-RO τραγούδησε το “Χάνω εσένα” (σε στίχους Ρώμη Παπαδέα, αδελφή της Demy) το οποίο βρίσκεται στην κορυφή του επίσημου πανελλαδικού airplay chart εδώ και 12 εβδομάδες. Δε χόρεψε, δεν έκανε τίποτα για να γέμισε τη σκηνή. Καθισμένη σε ένα τραπέζι στη μεγαλύτερη διάρκεια του τραγουδιού και στη συνέχεια πάνω σε αυτό γέμισε τη σκηνή. Έτσι απλά. Όλοι είχαν αφήσει τα κινητά στην άκρη και την κοιτούσαν. Δεν συζητούσαν. Παρακολουθούσαν μόνο τη Δέσποινα. Την αντανάκλασή της στο σώμα του χορευτή. Την αντανάκλασή της στο τζάμι. Τη λάμψη της γενικότερα.

 

Όντως, η Δέσποινα έχει εξελιχθεί. Έχει πάει ένα βήμα παραπέρα. Και είναι επιτέλους έτοιμη να δείξει ότι είναι μια ικανότατη show woman. Το μόνο που μένει είναι να το κάνει συχνότερα. Γιατί μας αρέσει και παραμένουμε διαρκώς οπαδοί της #vanditeam.

Exit mobile version