OPINIONS

Πώς οι millennials φλερτάρουν με την Britney Spears και τον Τιτανικό

iStock

Η γενιά των millennials, νιώθει νοσταλγία για μια σειρά από μικρά ή μεγαλύτερα πράγματα της καθημερινής ζωής και της pop κουλτούρας. Μπορεί τα χαμηλοκάβαλα jeans και τα λεπτά φρύδια, να μην βρίσκονται ανάμεσα σε αυτά, ωστόσο, κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει τα cool trends, που γεννήθηκαν εδώ. Πολύ πριν η Gen Z τα επαναπροσδιορίσει, όλα ως δικά της. Και από ό,τι φαίνεται αυτή η περηφάνια, βρίσκει το δρόμο της και στα προφίλ εφαρμογών γνωριμιών των millennials.

Ναι, οι millennials σύμφωνα με μια έρευνα του Plenty of Fish, αξιολογούν πιθανούς συντρόφους, με βάση το αν μοιράζονται ή όχι την ίδια αγάπη για τις αρχές της δεκαετίας του ’00. Αυτό το φαινόμενο ονομάζεται nostalgia stanning. Και εξηγούμαι:

Λοιπόν, τι είναι το nostalgia stanning;

Σύμφωνα με την έρευνα της εφαρμογής γνωριμιών, το nostalgia stanning, είναι η ενσωμάτωση των συνηθειών και των τάσεων γνωριμιών της εποχής (2000 έως 2009) στις σημερινές εμπειρίες γνωριμιών. Συγκεκριμένα το 57% των singles millenials που ερωτήθηκαν, συμφώνησαν ότι καθοριστικός παράγοντας, για να βγουν με κάποιον, είναι να έχει τις ίδιες αναφορές. Δηλαδή, ένα δεύτερο ραντεβού είναι πιο πιθανό, όταν για παράδειγμα, ένα υποψήφιο ταίρι, «πιάσει» μια αναφορά στην pop κουλτούρα της εποχής.

Κάτι που φαίνεται ιδιαίτερα σημαντικό, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι οι ερωτηθέντες, είπαν ότι αξιολογούν κυρίως τα ενδιαφέροντα ψυχαγωγίας, με το 29% να δηλώνει ότι η μουσική είναι το κύριο σημείο αναφοράς, ενώ για το 27%, είναι οι ταινίες.

Αλλά δεν είναι μόνο ο «Τιτανικός» ή οι Evanescence που κάνουν τους millennials να νοσταλγούν το παρελθόν. Η έρευνα ανακάλυψε επίσης ότι, παρόλο που η Britney Spears και το «Oops!… I Did It Again» μπορεί να είναι κομμάτι του παζλ, η τηλεφωνική επικοινωνία είναι επίσης «κλειδί». Συγκεκριμένα, το 39% των millenials, δήλωσαν ότι συνεχίζουν να μιλούν στο τηλέφωνο, στα πρώτα στάδια μιας νέας γνωριμίας. Και όταν πρόκειται να κανονίσουν ραντεβού, αντί να στέλνουν 800 μηνύματα σε ένα chat, προτιμούν ένα άμεσο τηλεφώνημα. Ξέρεις, προς αποφυγή τυχόν παρεξηγήσεων.

Γιατί όμως η νοσταλγία καθορίζει τις επιλογές των millennials;

Μεταξύ της πανδημίας, οικονομικών κρίσεων και συνεχών πολιτικών αλλαγών, δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε γιατί οι millennials είναι τόσο ρομαντικοί σε ό,τι έχει να κάνει με το παρελθόν. Με απλά λόγια, η νοσταλγία τους για τα χρόνια της πρώτης τους νιότης, προσφέρει μια ανακούφιση από την τρέχουσα κατάσταση των πραγμάτων.

Η ίδια έρευνα, διαπίστωσε ότι το 67% των ερωτηθέντων παραδέχτηκε ότι η νοσταλγία τους για τα ’00s, έχει να κάνει, με την εκτίμησή τους, ότι η ζωή ήταν πιο εύκολη τότε. Και είναι λογικό. Μεταξύ 2000 και 2009, τα άτομα ηλικίας 26-41 ετών που συμμετείχαν στην έρευνα, ήταν είτε μικρά παιδιά, είτε νεαροί ενήλικες, που μόλις άρχιζαν να ανακαλύπτουν τον κόσμο μόνοι τους. Τα ίδια άτομα σήμερα, περνώντας μέσα από επαγγελματικές, οικονομικές ή/και ψυχολογικές συμπληγάδες, επενδύουν στην προσωπική τους ζωή και την ψυχική τους υγεία.

Κάπως έτσι, το nostalgia stanning δεν είναι απλώς μια cringe φάση των millennials. Αλλά μάλλον μια σημαντική και απαραίτητη απόσπαση της προσοχής τους από ένα δύσκολο παρόν και ένα κάπως δυσοίωνο μέλλον.

Όχι άλλο «δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά…»

Η νοσταλγική διάθεση των millennials σε ό, τι έχει να κάνει με την ερωτική τους ζωή, φυσικά δεν σημαίνει ότι δεν εκτιμούν τα τεχνολογικά δώρα που έχουν προκύψει στο πέρασμα του χρόνου. Το 58% των ερωτηθέντων στην έρευνα, έδωσαν ένα μεγάλο μπράβο στις νέες τεχνολογίες, επειδή επιτρέπει την άμεση επικοινωνία και εκμηδενίζει αποστάσεις. Το 48% είπε επίσης ότι η σημερινή εποχή είναι πολύ καλύτερη για ραντεβού, επειδή οι εφαρμογές και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διευκολύνουν τον έλεγχο της συμβατότητας πριν καν βγει κανείς ραντεβού.

Επομένως, δεν χρειάζεται για παράδειγμα να βγεις με ένα άτομο που (κατά λάθος) πιστεύει ότι ο Jack θα χωρούσε να κάτσει δίπλα στην Rose στο τέλος του Τιτανικού.

Exit mobile version