PUBLI

Aύξηση 24% στις πωλήσεις της Answear για το 4ο τρίμηνο του 2024

Η Answear κορυφαία πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών μόδας και ειδών σπιτιού στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη (CEE) με περισσότερα από 500 premium fashion brands, ανακοινώνει την πρόβλεψη οικονομικών αποτελεσμάτων για το τέταρτο τρίμηνο του 2024.

Οι πωλήσεις ανήλθαν σε 130 εκ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 23,6% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της περσινής χρονιάς. Συνολικά, οι πωλήσεις για το 2024 ανήλθαν σε 363 εκ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 19,8% σε σχέση με το 2023.

Η ισχυρή αυτή απόδοση οφείλεται, μεταξύ άλλων, στην επιτυχημένη προετοιμασία της συλλογής Φθινόπωρο-Χειμώνας 2024, και της δεύτερης image καμπάνιας της Answear με τίτλο ‘Ντύσε τη Ζωή σου με Πολύτιμες Στιγμές’ και έμφαση σε premium fashion brands

Αφήνουμε πίσω μας μία επιτυχημένη χρονιά με εξαιρετικά αποτελέσματα σε μία απαιτητική για τον κλάδο μας περίοδο. “Είμαστε ικανοποιημένοι που για ακόμη ένα τρίμηνο, καταγράφουμε ισχυρή δυναμική ανάπτυξης που ενισχύει τη θέση μας σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Παραμένουμε πιστοί στη στρατηγική μας για την εδραίωση μας στο premium segment και βελτίωση της προϊοντικής μας προσφοράς, κάτι που αποδεικνύεται από τα θετικά αποτελέσματα που επιτυγχάνουμε”, σχολιάζει ο Krzysztof Bajołek, CEO της Answear.

Το 2024 ήταν μια χρονιά σημαντικών επενδύσεων για την εταιρεία, καθώς προχώρησε στην ανάπτυξη του brand PRM, στη στρατηγική επανατοποθέτησή της στην αγορά καθώς και στο άνοιγμα Concept Store στη Βαρσοβία. Οι κινήσεις αυτές ενίσχυσαν τη θετική τάση των πωλήσεων, με το κύριο επενδυτικό κόστος να καταγράφεται κατά τους πρώτους εννέα μήνες του έτους.

«Με κριτήρια το προηγούμενο τρίμηνο και την προοπτική των επόμενων περιόδων, αναμένουμε σταδιακή βελτίωση της κερδοφορίας. Κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2024, συνεχίσαμε μια ευρείας κλίμακας διαφημιστική εκστρατεία, η οποία φυσικά, συνδέεται με υψηλότερη δαπάνη μάρκετινγκ. Παρόλα αυτά, σε συνδυασμό και με την αύξηση των πωλήσεων, οι δαπάνες αυτές δεν επιβάρυναν τα αποτελέσματα της εταιρείας, όπως συνέβαινε στις προηγούμενες περιόδους του 2024, ενώ η στρατηγική μας και η αυξανόμενη κλίμακα των δραστηριοτήτων μας, μας επιτρέπουν να αισιοδοξούμε για την περαιτέρω αύξηση της κερδοφορίας μας», προσθέτει ο Jacek Dziaduś, Οικονομικός Διευθυντής και Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Answear.

Exit mobile version