Η Mastercard επιβραβεύει τους καταναλωτές που πραγματοποιούν ανέπαφες συναλλαγές στα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα της χώρας
- 1 ΝΟΕ 2023
Δωροεπιταγές έως 500€ περιμένουν τους κατόχους καρτών Mastercard® που θα πραγματοποιήσουν ανέπαφα τις αγορές τους στα Golden Hall, The Mall Athens και Mediterranean Cosmos.
Η Mastercard διευρύνει τη στρατηγική της συνεργασία με τη Lamda Development, προσφέροντας την ευκαιρία σε όλους τους κατόχους καρτών Mastercard να κερδίσουν μοναδικά δώρα, πραγματοποιώντας ανέπαφες συναλλαγές στα τρία μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα της χώρας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Ήδη από τις 30 Οκτωβρίου και έως τις 30 Δεκεμβρίου, όσοι κάτοχοι καρτών Mastercard πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους ανέπαφα (με κάρτα, ή mobile συσκευή) κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους στα εμπορικά κέντρα Golden Hall και The Mall Athens στην Αθήνα και Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη, έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν άμεσα δωροεπιταγές αξίας έως και 500€ για τις επόμενες αγορές τους.
Η διαδικασία συμμετοχής είναι απλή, καθώς περιλαμβάνει όλες τις ανέπαφες συναλλαγές που πραγματοποιούνται σε όλα τα καταστήματα των εμπορικών κέντρων, όσο και στα αυτόματα μηχανήματα πληρωμής στάθμευσης αυτών. Το μόνο που έχει να κάνει ο καταναλωτής είναι να κρατήσει το απόκομμα από κάθε ανέπαφη συναλλαγή POS και να το σκανάρει στο Mastercard touchpoint που θα βρει στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους των εμπορικών κέντρων, όπου και θα ενημερώνεται αυτόματα για το εάν κέρδισε. Στη διαδικασία, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμμετέχουν όσες φορές επιθυμούν, πραγματοποιώντας νέες αγορές με τη Mastercard κάρτα τους, με στόχο να αυξήσουν τις πιθανότητες να κερδίσουν δωροεπιταγές αξίας έως 500€.
Η Λουκία Χωραφά, Head of Marketing & Communications της Mastercard, για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η συνεργασία μας με τη Lamda Development μας δίνει τη δυνατότητα, για ακόμα μία χρονιά, να προσφέρουμε στους κατόχους καρτών μας μοναδικά οφέλη, αναβαθμίζοντας, έτσι, την αγοραστική τους εμπειρία. Για τους επόμενους δύο μήνες, οι καταναλωτές έχουν ακόμα ένα κίνητρο για να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους ανέπαφα στα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα της χώρας, διεκδικώντας δωροεπιταγές για τις επόμενες αγορές τους.»