Η Tommy Hilfiger και η Timberland δοξάζουν τα 90s με τη συλλογή TommyXTimberland
- 18 ΝΟΕ 2021
Το πρώτο drop της συλλογής χαρακτηρίζεται από μία ολόφρεσκη ένωση των δύο εμβληματικών brands, συνδυάζοντας λεπτομέρειες από το παρελθόν για ακαταμάχητα looks στο σήμερα.
Η Tommy Hilfiger και η Timberland ανακοινώνουν το πρώτο από τα δύο drops της Χειμωνάτικης συλλογής TommyXTimberland, η οποία ενώνει το κλασικά αμερικάνικο TOMMY HILFIGER DNA και την αυθεντικά outdoor αισθητική της TIMBERLAND. Η συλλογή αποτελείται από ρούχα, αξεσουάρ και παπούτσια για τη γυναίκα και τον άνδρα.
Το Drop 1 αποτελείται από μία υβριδική capsule collection 17 κομματιών που αποτελεί φόρο τιμής στα πολύχρωμα styles των 90s, γιορτάζοντας παράλληλα την πλούσια κληρονομιά και των δύο brands. Επηρεασμένη από τη σύγχρονη κουλτούρα, κάθε κομμάτι καθρεφτίζει τη hip-hop μουσική σκηνή που επηρέασε τις πορείες των δύο οίκων, με τα χαρακτηριστικά χρώματα της TIMBERLAND να ολοκληρώνουν την iconic κόκκινη-μπλε-λευκή TOMMY HILFIGER χρωματική παλέτα, ενώ ένα επίσης υβριδικό λογότυπο ενώνει τα δύο brands με τον πιο φρέσκο τρόπο.
Το μεταβατικό layering που προσφέρει η συλλογή συνδυάζει το style, την αντοχή στον κρύο καιρό και την άνεση μέσω των parkas και jackets. Πολυχρηστικά κομμάτια όπως τα zip-off carpenter pants, το διπλής όψεως varsity jacket και το jacket από ανακυκλωμένα υλικά είναι ειδικά σχεδιασμένα για ένα ζωηρό lifestyle στην ύπαιθρο. Η κλασική TIMBERLAND® 6-ιντσών μπότα αναμιγνύεται με την ιστορική TOMMY HILFIGER σημαία, δημιουργώντας ένα πολύ ξεχωριστό αποτέλεσμα. Η συλλογή περιλαμβάνει φυσικά και αξεσουάρ που ολοκληρώνουν κάθε look και περιλαμβάνει φανταστικά σχέδια όπως τη bum bag, ένα κομμάτι σήμα-κατατεθέν των 90s.
“Η συνεργασία αυτή με την Timberland αποτελεί μία πολύ δημιουργική περιπέτεια για μένα, που την περίμενα καιρό”, δήλωσε ο κ. Tommy Hilfiger. “Η αναπόληση των archives μας και η επανασύστασή τους με τρόπο αισιόδοξο γεμάτο θετική ενέργεια από τα 90s, ήταν μία υπέροχη και άκρως νοσταλγική εμπειρία. Η κουλτούρα έχει διαμορφώσει και τα δύο brands και, σαν αποτέλεσμα, εμείς διαμορφώσαμε τη σκηνή της μόδας εκείνο τον καιρό”.
“Η δύναμη της συνεργασίας βγάζει στην επιφάνεια τον καλύτερο μας εαυτό και μας βοηθά να ξεπεράσουμε τα όριά μας προκειμένου να δημιουργήσουμε κάτι εντελώς διαφορετικό”, είπε ο Christopher Raeburn, Global Creative Director της Timberland. “Τα κομμάτια που δημιουρήσαμε για το 1ο Drop μπορούν αμέσως να αναγνωριστούν σαν Timberland και Tommy. Είναι σαν ένα λεύκωμα αναμνήσεων της σύγχρονης κουλτούρας, υπό το πρίσμα μιας πιο προοδευτικής ματιάς”.
Η συλλογή είναι αποκλειστικά διαθέσιμη στο Attica Citylink.