PUBLI

Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη MISKO

Από την ίδρυσή της το 1927, η MISKO, η πιο αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών, κατέχει την πρώτη θέση στην καρδιά των καταναλωτών. Θέση που οφείλεται στην σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτύξει με τους λάτρεις των ζυμαρικών τα τελευταία 88 χρόνια, πρωταγωνιστώντας σε κάθε σπίτι στην Ελλάδα.

Η ΜΙSKO, συνεπής στη δέσμευσή της για καινοτομία και παροχή ποιοτικών προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας,  συμβαδίζει με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες κοινωνικές τάσεις, με γνώμονα τον σεβασμό προς τον καταναλωτή.

Σε αυτό το πλαίσιο, η MISKO εξελίσσεται, εξακολουθώντας να απευθύνεται στους φίλους της, ξεχωριστά και προσωπικά. Η Νο.1 μάρκα ζυμαρικών παρακινεί τους καταναλωτές να διασκεδάζουν και να απολαμβάνουν την κάθε μέρα, τους ενθαρρύνει να δοκιμάζουν νέα πράγματα και να πειραματίζονται .

”Η ΜISKO περνά σε νέα εποχή και προτρέπει τους φίλους της να είναι ο εαυτός τους. Να νιώθουν αυτοπεποίθηση και να είναι δημιουργικοί… Γιατί όταν κάποιος μαγειρεύει με MISKO είναι πάντα σίγουρος για το νόστιμο αποτέλεσμα αλλά και την ποιότητα του πιάτου που σερβίρει στους αγαπημένους του”, δήλωσε ο Διευθυντής Μάρκετινγκ,  κος Θάνος Αθανασόπουλος.

Στην ίδια κατεύθυνση, η MISKO παρουσιάζει τη νέα διαφημιστική της καμπάνια.

 Με MISKO η μαγειρική σου γίνεται απόλαυση!

 

Σε αυτήν, ένας οξύθυμος σεφ που έχει εμμονή με τους κανόνες της μαγειρικής παρακολουθεί μια γυναίκα που προετοιμάζει το γεύμα της οικογένειάς της και θυμώνει όταν εκείνη επιλέγει να μαγειρέψει κριθαρότο με απάκι αντί μιας πιο κλασικής και καθιερωμένης συνταγής όπως κριθαράκι με μοσχάρι. Μάλιστα,  βγαίνει εκτός εαυτού, διερωτώμενος δυνατά «Είναι αυτό μαγειρική;», όταν η γυναίκα που μαγειρεύει γίνεται  ιδιαίτερα ευρηματική, προσθέτοντας στη συνταγή αγαπημένα της υλικά, όπως ξύσμα πορτοκαλιού και γραβιέρα για να φτιάξει ένα γευστικό πιάτο.

Η MISKO απαντά πως αυτό είναι η απόλαυση της μαγειρικής, αφού σταθερή αξία για κάθε γευστική συνταγή είναι το ποιοτικό ζυμαρικό. Από την προετοιμασία και το σερβίρισμα μέχρι την ώρα του φαγητού, καθώς σκοπός της εταιρείας είναι να βοηθήσει όλους τους λάτρεις των ζυμαρικών να δημιουργήσουν γευστικές αναμνήσεις και να ξεκλειδώσουν στιγμές ευτυχίας  για αυτούς και για τους αγαπημένους τους.

H νέα διαφημιστική καμπάνια της MISKO παρουσιάστηκε την Τρίτη 10 Νοεμβρίου σε εκλεκτούς καλεσμένους, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σε γνωστό χώρο στο κέντρο της Αθήνας.

 

H Νικολέττα Ράλλη με τον Διευθυντή Marketing, Θάνο Αθανασσόπουλο

 

Η Νικολέττα Ράλλη με τον σεφ Αλέξανδρο Παπανδρέου

Oι σεφ Βαγγέλης Δρίσκας και Αλέξανδρος Παπανδρέου με τον Διευθυντή Marketing, Θάνο Αθανασσόπουλο και τους Μιχάλη Μάνθο – Σταύρο Σχετάκη (Τμήμα Marketing MISKO)

Τζωρτζίνα Παλαιοθοδώρου και Χρήστος Κουμάντος, οι πρωταγωνιστές του νέου διαφημιστικού σποτ της MISKO, με τον Διευθυντή Marketing, Θάνο Αθανασσόπουλο.