PUBLI

“Taste the Feeling”

Η απόλαυση μιας παγωμένης Coca-Cola, όποια κι αν είναι αυτή, κάνει την κάθε στιγμή ξεχωριστή!

Αυτό ήρθε να επικοινωνήσει η νέα, παγκόσμια καμπάνια της Coca-Cola “Taste the Feeling”, που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια ενός εντυπωσιακού event την Πέμπτη 21 Ιανουαρίου, στο Fuzz Club.

Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η μάρκα ενώνει την Coca-Cola, την Coca-Cola Light και την Coca-Cola Zero κάτω από μια δημιουργική καμπάνια, που σκοπό έχει να ενώσει την οικογένεια των προϊόντων της Coca-Cola, να έρθει κοντά στους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, και να τους υπενθυμίσει την απόλαυση μιας παγωμένης Coca-Cola!

 

Συγκεκριμένα, η νέα, ενιαία στρατηγική μάρκετινγκ:

Ενισχύει την εμβληματική εικόνα της Coca-Cola, του νούμερου ένα αναψυκτικού παγκοσμίως, ενώνοντας όλα τα προϊόντα της μάρκας κάτω από μια ομπρέλα

Ζωντανεύει μέσα από την παγκόσμια καμπάνια “Taste the Feeling”, που αφηγείται καθημερινές στιγμές στη ζωή των καταναλωτών

Κάνει το ίδιο το προϊόν δημιουργικό όχημα της καμπάνιας, αναδεικνύοντας την εμπειρία του να απολαμβάνεις μια Coca-Cola

Τονίζει τη δέσμευση της εταιρείας στο να προσφέρει ποικιλία επιλογών στους καταναλωτές, ανάλογα με τον τρόπο ζωής, τις γευστικές προτιμήσεις και τις διατροφικές συνήθειες του καθενός