The Unlimited Power of Beauty: Η καμπάνια που αλλάζει τον τρόπο που βλέπουμε την ομορφιά
- 10 ΜΑΡ 2020
H SEPHORA γιορτάζει την ομορφιά με την τελευταία διαφημιστική καμπάνια και τη νέα τοποθέτηση του brand.
Η ομορφιά αλλάζει. Δεν είναι κάτι που υπάρχει πλέον μόνο σε πασαρέλες και περιοδικά, αλλά και στις selfies των φίλων μας ή στις τελευταίες αναρτήσεις των ανθρώπων που δημιουργούν τις τάσεις. Η οθόνη του smartphone έχει γίνει ο καθρέφτης μας. Το νόημά της εξελίσσεται συνεχώς ενώ πολλοί άνθρωποι αμφισβητούν το status quo, δίνοντας τη δική τους ερμηνεία. Εδραιώνοντας την ηγετική της θέση σε αυτή την ανταγωνιστική αγορά, η SEPHORA μοιράζεται τώρα το όραμά της για την ομορφιά μέσα από την νέα καμπάνια The Unlimited Power of Beauty.
Για τη SEPHORA, η ομορφιά είναι ένας παράδεισος όπου όλοι έχουν τη δύναμη και το δικαίωμα να πειραματίζονται. Είναι απεριόριστη, επειδή υπάρχουν τόσες ομορφιές όσες είναι και άνθρωποι στον κόσμο. Γιατί, στην πραγματικότητα, η ομορφιά δεν είναι κάποιο πρότυπο, μέγεθος ή φίλτρο, αλλά εργαλείο δύναμης και αυτοπεποίθησης.
Αυτή η νέα τοποθέτηση γίνεται εμφανής μέσα από την ταινία The Unlimited Power of Beauty, που είναι αποτέλεσμα σύμπραξης ανάμεσα στη BETC και τη SEPHORA. Η, μήκους μόλις 3 λεπτών, ταινία έχει έναν οικουμενικό και παράλληλα προσωπικό χαρακτήρα ως προς τον τόνο και τον συμβολισμό της, επιτρέποντας στους θεατές να ταυτιστούν με την ιστορία και να ανακαλύψουν τις δυνατότητες της ομορφιάς τους.
Η ταινία, σε σκηνοθεσία Jonas Lindstroem, αφηγείται την ιστορία της σχέσης των γυναικών με την εικόνα τους καθόλη την πορεία της ζωής τους, παρουσιάζοντας στιγμές αμφιβολίας αλλά και δύναμης. Η οικειότητα και το συναίσθημα σε κάθε εξερεύνηση της ομορφιάς είναι στοιχεία που της δίνουν μια προοπτική προσωπικής εξέλιξης και ανάπτυξης σε κάθε στάδιο της ζωής. Το εμβληματικό «I’m not In Love» του Kelsey Lu, που συνοδεύει τα πλάνα, επιλέχθηκε για τη δυναμική συναισθηματική του απήχηση.
Τις εικόνες που συνοδεύουν την καμπάνια απαθανάτισε με τον φωτογραφικό φακό της η Nadine Ijewere, Βρετανίδα φωτογράφος με αυθεντική και εκθαμβωτική εικονογραφία. Κάθε μία από αυτές εξιστορεί τον πλούτο της ομορφιάς, ανεξάρτητα από την ηλικία, το φύλο, τη σωματική διάπλαση ή το στυλ. Όλες αυτές οι μοναδικές και δυναμικές προσωπικότητες μας μιλούν άμεσα: κάθε πορτραίτο έχει τη δική του οπτική για την ομορφιά, με συνθήματα τύπου mantra για να τα επαναλαμβάνουμε στον εαυτό μας μπροστά στον καθρέφτη.
«Η ταινία The Unlimited Power of Beauty είναι ένα σύμβολο που προσφέρει μια ισχυρή, φιλόδοξη και σφαιρική προοπτική της ομορφιάς. Επιβεβαιώνει τον ρόλο της βιομηχανίας και, ως εκ τούτου, τη θέση της SEPHORA ως ηγέτη ενώ δημιουργεί χώρο για αυτοέκφραση, παρουσιάζοντας μια ποικιλία από γνήσιες και δυναμικές ομορφιές που δημιουργούν τον σημερινό κόσμο», δήλωσε ο Rémi Babinet, Ιδρυτής, Πρόεδρος και Creative Director του Ομίλου BETC.
Για την Florence Bellisson, Chief Creative Officer στην BETC Etoile Rouge, «η ομορφιά εξελίσσεται και δεν έχει πλέον προδιαγραφές. Θέλαμε να παράγουμε κάτι αληθινό, εξ’ ου και η επιλογή της ποικιλομορφίας του casting και των creatives. Αυτή η εκστρατεία είναι τόσο ολοκληρωμένη και τόσο SEPHORA επειδή συνδυάζει αυθεντικότητα, συναίσθημα και χαρά. Αυτό το νέο όραμα στοχεύει στην ανάπτυξη του πολιτιστικού αποτυπώματος της SEPHORA.»
«Η ταινία The Unlimited Power of Beauty αγγίζει τις καρδιές των ανθρώπων γιατί δείχνει τι μπορεί να δημιουργήσει σε όλους η δύναμη της ομορφιάς. Αποτελεί επίσης μια εμπνευσμένη εκστρατεία και θέση μάρκας για όλους τους εργαζομένους της SEPHORA: ένας τρόπος να αισθάνεστε ότι επενδύετε σε μια κοινότητα που δεν στέκεται μόνο στις πωλήσεις και τις επιδόσεις. Όλοι έχουμε αυτή τη δύναμη στα χέρια μας. Μια γιορτή προς τιμήν της ποικιλομορφίας της βιομηχανίας της ομορφιάς είναι μέρος του DNA της μάρκας μας» Lisa Attia, SVP Merchandising and Image EME.
Η SEPHORA, μια παγκόσμια μάρκα με περισσότερα από 2.500 καταστήματα σε 34 χώρες και έναν δικτυακό τόπο ηλεκτρονικού εμπορίου που είναι προσβάσιμος σε 28 χώρες, ξεκινά την εκστρατεία για τη νέα μάρκα που σχεδίασε η BETC. Η ταινία The Unlimited Power of Beauty θα κυκλοφορήσει στον κινηματογράφο, στην τηλεόραση, στον Τύπο, σε πινακίδες, στα ψηφιακά μέσα, καθώς και στα σημεία πώλησης σε χώρες της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής. Στην Ελλάδα σήμερα λανσάρεται η νέα καμπάνια ενώ η επικοινωνία θα συνεχιστεί σε έντυπα και περιοδικά στα τεύχη Απριλίου.