Τo opening party του νέου καταστήματος Marc O’Polo στον πρώτο όροφο του Golden Hall
- 15 ΟΚΤ 2024
Η Marc O’Polo γιόρτασε τα εγκαίνια του νέου καταστήματος του brand στον πρώτο όροφο του Golden Hall, με ένα εντυπωσιακό event που συγκέντρωσε λάτρεις της μόδας, εκπροσώπους των media, influencers και content creators.
Το νέο κατάστημα, με την κομψή και καθαρή αισθητική του, αντικατοπτρίζει απόλυτα τη δέσμευση του brand για διαχρονικό design με έμφαση στη βιωσιμότητα.
Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν από κοντά τη νέα συλλογή FW24 της Marc O’Polo, με κεντρικά πρόσωπα το supermodel και παγκόσμιο icon Gisele Bündchen και τον Γερμανό ποδοσφαιριστή παγκοσμίου φήμης Toni Kroos. H Gisele, γνωστή για την κομψότητα και την αφοσίωσή της σε περιβαλλοντικές δράσεις, πρωταγωνιστεί στην καμπάνια της FW24 συλλογής, εκφράζοντας τις αξίες της Marc O’Polo που συνδυάζουν το στυλ με την υπευθυνότητα. Αντίστοιχα, o Kroos μέσα από τον τρόπο ζωής του προβάλει τα ιδανικά του brand, όπως η ποιότητα και η βιωσιμότητα, συνδυάζοντας την αθλητική αριστεία με έναν σύγχρονο και άνετο τρόπο ζωής. Τόσο η ανδρική όσο και η γυναικεία συλλογή, περιλαμβάνουν πολυτελή και ταυτόχρονα βιώσιμα κομμάτια, όπως πουλόβερ από πιστοποιημένο μαλλί και παντελόνια σε μοντέρνα γραμμή, που δίνουν μια νέα, δυναμική διάσταση στο μίνιμαλ στυλ.
Η βραδιά ήταν γεμάτη ζωντάνια, με τους καλεσμένους να εξερευνούν τη νέα συλλογή απολαμβάνοντας παράλληλα δροσιστικά cocktails από το Beefeater London Dry Gin – ένα από τα πιο βραβευμένα premium gin παγκοσμίως, φτιαγμένο στην καρδιά του Λονδίνου. Η παρουσία του Beefeater, με το κλασικό Gin & Tonic αλλά και τα μοναδικά cocktails, πρόσθεσε έναν urban χαρακτήρα στην ατμόσφαιρα της βραδιάς, απογειώνοντας τη διάθεση των καλεσμένων.
Οι καλεσμένοι απόλαυσαν επίσης το «Get the Gisele Glow» drink, ένα υγιεινό, μη αλκοολούχο ποτό φτιαγμένο με το αποκλειστικό Kruut Oxymel. Αυτό το παραδοσιακό εκχύλισμα βοτάνων από οργανικά υλικά, προσφέρει αναζωογόνηση και ενυδάτωση, ιδανικό για ένα healthy lifestyle.
Η Marc O’Polo συνεχίζει να καινοτομεί και να επεκτείνεται στην ελληνική αγορά, χάρη στη συνεργασία της με την RVU Distribution, έναν κορυφαίο διανομέα στον τομέα ένδυσης και υπόδησης. Η δέσμευση της RVU για την ανάπτυξη διεθνών brands, όπως η Marc O’Polo, συνέβαλε καθοριστικά στην επιτυχία του brand στην Ελλάδα, κάνοντας το νέο κατάστημα έναν ακόμη σημαντικό σταθμό στην κοινή τους πορεία.
Εκτός από την Marc O’Polo, η RVU Distribution εκπροσωπεί παράλληλα αναγνωρισμένους οίκους ειδών πολυτελείας στο χώρο της ένδυσης, υπόδησης, αξεσουάρ και ειδών ταξιδιού, όπως τους American Tourister Barbour, Barbour International, Björn Borg, Baron Filou, Mia Mily Rain Kiss, Happy Socks, Samsonite, Scotch & Soda και Valstar.