Αυτά τα sneakers έρχονται μαζί με το πιο iconic μπλε κουτί
- 1 ΦΕΒ 2023
Η ερώτηση της ημέρας, σήμερα στο γραφείο, βλέποντας τη νέα συνεργασία της Nike με τον οίκο Tiffany & Co. ήταν η εξής: «Εσύ, δηλαδή, αν σου περίσσευαν, θα αγόραζες αυτά τα sneakers;». Η απάντησή μου ήταν «ναι». Όχι γιατί ενθουσιάστηκα με το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας, αλλά γιατί όλα τα collaborations του brand, με όποιον κι αν έχει συνεργαστεί μέχρι τώρα (και είναι πολλοί), αποτελούν collector’s items. Είναι, δηλαδή, συλλεκτικά κομμάτια, που, αν τα πουλήσει κανείς σε 1-2 χρόνια, θα τα πουλήσει ακριβά.
Όποι@ sneakerhead, παρακολουθεί τα νέα, έχει ακούσει τις φήμες φήμες που κυκλοφορούν καιρό. Το style.com, λοιπόν, επιβεβαίωσε τα νέα και η hot συνεργασία της χρονιάς, είναι γεγονός. Η Nike συνεργάζεται με τον πολυτελή οίκο κοσμημάτων, Tiffany & Co., για τη δημιουργία μιας σειράς καινούργιων sneakers, αλλά και μερικών πολυτελών αξεσουάρ. Η Nike έχει κάνει τόσες πολλές συνεργασίες με άλλα fashion brands, που μπορούμε πια με βεβαιότητα να της δώσουμε τον τίτλο της «Βασίλισσας των συνεργασιών».
Μετά από τα collaborations με brands όπως Sacai, Louis Vuitton, Off-White, Carhartt, Ambush, Comme des Garçons, Jacquemus κ.ά., η Nike συνεργάζεται (και) με το Tiffany & Co. Έναν οίκο κοσμημάτων που έχει ταυτιστεί με την πολυτέλεια, με το glam και φυσικά με την Audrey Hepburn και την πλέον φημισμένη ταινία του Blake Edwards, Breakfast at Tiffany’s. Τα νέα της συνεργασίας ανακοινώθηκαν πριν μερικές μέρες, και σήμερα, 1η Φεβρουαρίου, είδαμε τα πρώτα προϊόντα της συλλογής. Παρακάτω, όσα γνωρίζουμε ως τώρα.
Nike x Tiffany & Co.: Το iconic μπλε κουτί με τα It sneakers της χρονιάς
Μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις. Όταν η Nike και ο οίκος Tiffany & Co., ανέβασαν στα προφίλ τους στο Instagram, μια φωτογραφία με ένα μπλε κουτί παπουτσιών με το logo του αθλητικού brand στο καπάκι, όλοι καταλάβαμε αμέσως, περί τίνος πρόκειται. Με την λεζάντα “A Legendary Pair”, τα brands με λακωνικό τρόπο, επιβεβαίωσαν τη συνέργειά τους. Και πριν μερικές ώρες, αποκάλυψαν και τα πρώτα sneakers που θα κυκλοφορήσουν στις 7 Μαρτίου.
Μέχρι τώρα, λοιπόν, έχουμε δει το iconic μοντέλο της Nike, Air Force One, να έχει δεχθεί μια (διακριτική) Tiffany’s, μεταμόρφωση. Με αφορμή την 40η επέτειο των Air Force One, βλέπουμε τα sneakers σε μαύρο χρώμα και σουέντ υλικό, με το iconic swoosh (το χαρακτηριστικό “τικ” logo της Nike), στο signature γαλάζιο χρώμα του Tiffany’s.
Τα παπούτσια της Nike x Tiffany & Co., είναι, λοιπόν, αρκετά απλά, κάτι που ίσως να είναι λίγο απογοητευτικό για τους φαν του brand, που περίμεναν ένα πιο ευφάνταστο design. Προσωπικά, είμαι του “less is more” και ο συνδυασμός του σουέντ με το γαλάζιο χρώμα, συνδυάζει την κομψότητα, με την χαρακτηριστική κουλ διάθεση που εκπέμπουν όλα τα sneakers του brand.
Τα πολυτελή αξεσουάρ και το έξυπνο marketing «πίσω» από τη συνεργασία
H συνεργασία συνοδεύεται και από μερικά αξεσουάρ, γιατί φυσικά, όταν έχεις να κάνεις με έναν τόσο iconic οίκο κοσμημάτων, όλοι τα περιμένουν. Έτσι, η Nike x Tiffany & Co. συλλογή, προσφέρει και ένα ζευγάρι κορδόνια στο χαρακτηριστικό μπλε χρώμα του οίκου κοσμημάτων, με ένα ασημένιο μέταλλο στο κέντρο που έχει χαραγμένο το όνομα του μοντέλου AF1. Εκτός των κορδονιών, η συλλογή περιλαμβάνει και ένα κόκκαλο παπουτσιών, μια ειδική βούρτσα (για να τα καθαρίζεις) και μια σφυρίχτρα, όλα φτιαγμένα από ασήμι 925. Φυσικά, μιλάμε για niche προϊόντα που απευθύνονται σε συγκεκριμένο, καταναλωτικό κοινό, αυτών που λατρεύουν και τα sneakers, αλλά και τα κοσμήματα του Tiffany & Co. Οπότε, τα brands, με τον τρόπο αυτό, στοχεύουν σε δυο διαφορετικές, πληθυσμιακές ομάδες, το οποίο είναι σαφέστατα μια έξυπνη, επιχειρηματική κίνηση.
Είναι, επίσης, μια σημαντική κίνηση και για τον οίκο Tiffany & Co., ο οποίος με μια τέτοια συνεργασία γίνεται πιο προσεγγίσιμος σε ένα ευρύτερο και λιγότερο exclusive κοινό. Ο οίκος, τον τελευταίο καιρό, κάνει διάφορες προσπάθειες για να παραμείνει στην επικαιρότητα, ενδίδοντας σε συνεργασίες, είτε με διάσημα πρόσωπα της showbiz, όπως η Beyoncé και ο Jay-Z (οι οποίοι πρωταγωνίστησαν σε καμπάνια του οίκου), αλλά και με άλλα buzz-worthy brands, όπως το Fendi, με τον οποίο συνεργάστηκαν για τη Resort 2023 συλλογή του ιταλικού label.
Από την άλλη, η συνεργασία της Nike x Tiffany & Co., είναι μια έξυπνη κίνηση και από μέρους της γνωστής, αθλητικής εταιρίας. Η αγορά των κοσμημάτων, σε παγκόσμιο επίπεδο, ανεβαίνει όλο και πιο γρήγορα και κάπως έτσι, βάζει στο «παιχνίδι» και τους άνδρες, οι οποίοι δεν αγοράζουν το ίδιο εύκολα κοσμήματα, όπως οι γυναίκες. Μέσα από αυτή τη συνεργασία, ο οίκος, λοιπόν, διευρύνει το πελατολόγιό του, και με αυτό το “legendary pair” που θα κυκλοφορήσουν, ξεκινάνε δυναμικά τη νέα χρονιά. Ειδικά, από τη στιγμή που, ο «βασιλιάς» του κουλ, basketball style, LeBron James, εμφανίστηκε μετά από αγώνα, να φοράει τα ακυκλοφόρητα sneakers της εν λόγω συνεργασίας, αλλά και ένα εξαιρετικό varsity jacket που περιλάμβανε τα logos των δυο brands.
Αν αυτό, δεν κάνει τους φανατικούς της Nike να θέλουν σαν τρελοί να αποκτήσουν αυτά τα sneakers, τότε δεν ξέρω τι.