STYLING TIPS

Aυτά τα t-shirts φοριούνται τέλεια με τα σακάκια σου

Πιστεύω ότι υπάρχει κάτι όσον αφορά ρούχα, όπως το t-shirt. Πρόκειται για ένα -αυτό που λένε οι Αμερικάνοι και για το οποίο οι συναδέλφισσές μου θα με κράξουν- "universal" ρούχο. Ένα που δεν έχει ηλικία, δεν έχει φύλο, δεν έχει χρόνο. Φοριέται πάντα, παντού κι από όλους.

Δες επίσης: Οδηγός αγοράς: Σου βρήκαμε 10 τέλεια λευκά t-shirts για 5 διαφορετικές περιστάσεις

Όλοι οι άνθρωποι έχουν ένα t-shirt στην ντουλάπα τους και ακόμα κι αν κάποιοι μπορεί να το χρησιμοποιούν ως πυτζάμα, υπάρχουν κι αυτοί (εμείς δηλαδή) που δεν το αποχωρίζονται με τίποτα. Είναι ένα ρούχο για όλες τις ώρες και που φοριέται με πολλούς πιθανούς συνδυασμούς (μη πω με αμέτρητους και ακουστώ γραφική), ειδικά αν αφήσεις τη φαντασία σου ελεύθερη να δημιουργήσει.

Διάβασε ακόμη: 4 λόγοι που πρέπει να έχεις ένα λευκό t-shirt στην ντουλάπα σου

Η μπίζνα των t-shirts έχει ανέβει αρκετά τα τελευταία χρόνια και αυτό οφείλεται σε διάφορους παράγοντες. Πέρα από το γεγονός ότι πρόκειται για ένα «πασπαρτού» ρούχο, είναι ένα το οποίο τα τελευταία χρόνια έχει αναγνωριστεί περισσότερο από τους σχεδιαστές. Έχουν αναγνωρίσει την ευρύτερη χρηστικότητά του, εξ’ ού και το γεγονός ότι το βλέπουμε στις πασαρέλες ακόμη και των πιο γνωστών οίκων μόδας να συνδυάζεται με άλλα ρούχα/κομψότεχνήματα, απενεχοποιώντας έτσι την προηγουμένη, περιορισμένη χρήση του. Αυτό έχει συμβάλλει πολύ, λοιπόν, στο να αρχίσουν τα μίνι labels που πουλάνε τα δικά τους κουλ t-shirts να ξεπετάγονται σαν μανιτάρια. Όλοι μπορούν να κυκλοφορήσουν ένα t-shirt αυτή τη στιγμή, είτε είσαι η Maria Grazia Chiuri της Dior, είτε κάποια drag queen που διαθέτει το δικό της merchandise που τα πουλάει για να έχει ένα εξτρά εισόδημα.

Χωρίς να κρίνουμε τους ανθρώπους που εκμεταλλεύονται αυτό το νέο άνοιγμα στην αγορά, σε αυτό που ίσως θα έπρεπε να δώσουμε βάση είναι στο προϊόν που τελικά επιλέγουμε να αγοράζουμε. Από το concept του ίδιου του ρούχου μέχρι και την ποιότητά του. Το PTRSdesign studio είναι ένα από τα brands που ξεχωρίζουν σε αυτή την μεγάλη, πλέον, αγορά των λεγόμενων “t-shirts brands” για το concept και την ποιότητά των προϊόντων του. Και όταν δεις τα σχέδια, θα καταλάβεις αμέσως τη εννοώ.

Με τη ‘Holy Fashion’ συλλογή το PTRSdesign studio μιξάρει στα σχέδιά του ένα ακατέργαστο μείγμα θρησκείας και εικονικών προσωπικοτήτων της μόδας. Ο Karl Lagerfeld, η Anna Wintour και η Donatella Versace  μπλέκονται με θεότητες του Ινδουισμού δημιουργώντας νέες υβριδικές φιγούρες που ενώνουν δύο διαφορετικούς κόσμους με εκατομμύρια πιστούς.

Ο Karl Lagerfeld ως Brahma

 

Ο Brahma θεωρείται ο θεός της Δημιουργίας. Συμβολίζει το μυαλό και τη διάνοια αφού είναι η πηγή της κάθε γνώσης.

Η Anna Wintour ως Kali

 

Μία από τις πιο ισχυρές θεότητες είναι η Kali, γνωστή και ως η Σκοτεινή Μητέρα. Η Kali είναι αδίστακτη με τους εχθρούς της αλλά προστατευτική και εξαιρετικά πιστή στους αφοσιωμένους της. Όταν όλα τα άλλα αποτύχουν, καλέστε την Οργισμένη Μητέρα.

Η Donatella Versace ως Lakshmi

 

Η Lakshmi αντιπροσωπεύει την καλή τύχη και την πολυτέλεια καθώς και την πνευματικότητα και την ομορφιά αυτού του γήινου κόσμου. Λατρεύεται ως σύμβολο της ευημερίας και της ευτυχίας της οικογένειας.

Το  Λευκό είναι το χρώμα της αγνότητας και της τελειότητας, συμβολίζει τις επιτυχημένες νέες αρχές, την πληρότητα και την ολοκλήρωση. Το Μαύρο είναι δυνατό, τολμηρό και δημιουργεί μια δραματική παρουσία; κομψή, επιβλητική και μυστηριώδης. (Ο ισορροπημένος συνδυασμός τους προσφέρει την απόλυτη εναρμόνιση).

Τα παραπάνω t-shirts διατίθενται στο PTRSdesign store και απ’ ότι είδες και από τις εικόνες, ταιριάζουν φανταστικά με όλα τα φθινοπωρινά σου σακάκια. Μήπως να ενδώσεις;

Kεντρική φωτογραφία: /www.instagram.com/ptrsdesign/ https://www.ptrsdesign.store

Exit mobile version