Αυτό δεν το περιμέναμε ποτέ από τον Gucci
- 17 ΜΑΡ 2017
Ο διάσημος οίκος μόδας Gucci, δε λατρεύει να πρωτοπορεί και όταν νομίζει ότι το κάνει συνήθως είναι αρκετά αργά, με αποτέλεσμα να συνεχίζεται η συνταγή του all time classic, το οποίο και δε χρειάζεται να αλλάξει καθώς τον κρατάει τόσα χρόνια στην κορυφή.
Παρόλ’ αυτά, όπως κάθε brand που σέβεται τον εαυτό του, έτσι και ο Gucci δεν μπορεί να παραβλέψει τη δύναμη των social media, αλλά και των memes. Έτσι η νέα του διαφημιστική καμπάνια για την καινούρια συλλογή ρολογιών “Le Marché des Merveilles”, δεν είναι παρά μια σειρά από memes, τα οποία έχουν φιλοτεχνηθεί με τη συμβολή instagram καλλιτεχνών.
Αυτό που έγινε πρακτικά δηλαδή είναι το πατροπαράδοτο shooting για τα ρολόγια, και οι εικόνες που προέκυψαν από αυτό υπό την καλλιτεχνική επιμέλεια του Alessandro Michele, δόθηκαν στη συνέχεια στη νέα γενιά social media καλλιτεχνών, οι οποίοι επιμελήθηκαν την πιο pop, fun και σοσιαλμιντιακά εύπεπτη πλευρά των φωτογραφιών.
Το θέμα των memes είναι το κλασικό κι αγαπημένο πια “το συναίσθημα όταν”, το οποίο έχει προσαρμοστεί υπέροχα στις ανάγκες της καμπάνιας του brand και το αποτέλεσμα είναι ό,τι πιο σύγχρονο, μαζικό, artistic, και απρόβλεπτο έχουμε δει ως τώρα.