FASHION NEWS

Balenciaga: Το 1.200 τ.μ. κατάστημα του οίκου στην Κίνα είναι το μεγαλύτερό του ως τώρα

© Mary Altaffer/ΑP Images

Στην Κίνα αδερφές μου, στην Κίνα. Πολλοί οίκοι μόδας ποντάρουν στην αγορά της Ασίας για τις πωλήσεις τους που συχνά, αποτελεί τη βασική πηγή εσόδων των οίκων μόδας. Ο οίκος Balenciaga έχει μεγάλο αγοραστικό κοινό στην Κίνα και επενδύει αρκετά σε αυτό, μιας και το ασιατικό κοινό είναι fan του γαλλικού brand.

Ο οίκος έχει ήδη αρκετά καταστήματα στην Κίνα και σε όλη την Ασία, αλλά στο Πεκίνο μόλις άνοιξε το μεγαλύτερο που έχει ως τώρα σε όλο τον κόσμο. Ο οίκος Balenciaga άνοιξε ξανά τις πόρτες του flagship καταστήματός του στο συγκρότημα Taikoo Li Sanlitun στην Κίνα. Μετά την ανακαίνισή του, το συγκεκριμένο κατάστημα είναι το μεγαλύτερο το οίκου ως τώρα. 1.204 τ.μ. και 4 όροφοι είναι παραπάνω από αρκετοί για να στεγάσουν τις δημιουργίες του οίκου.

«Ωμή» αρχιτεκτονική και φουτουριστικά vibes: Το μεγαλύτερο κατάστημα Balenciaga είναι βγαλμένο από το μέλλον

Αν και στις μπουτίκ ρούχων συνήθως βλέπουμε τις πιο πρόσφατες κυκλοφορίες των οίκων μόδας, στο νέο κατάστημα Balenciaga θα έχει κανείς την ευκαιρία να απολαύσει και 8 αρχειακά looks του οίκου. Τα looks αυτά εκτέθηκαν πρόσφατα στα κεντρικά γραφεία του ομίλου Kering (στον οποίο υπάγεται ο οίκος), όπου πραγματοποιήθηκε η έκθεση The Subtleties of a Dialogue (για την οποία μπορείς να μάθεις περισσότερα, εδώ). Φυσικά, το κατάστημα δεν θα έχει μόνο εκθεσιακά κομμάτια, αλλά και τα ρούχα από την καινούργια γυναικεία και ανδρική ready-to-wear συλλογή Balenciaga, καθώς και τσάντες, παπούτσια, κοσμήματα, γυαλιά και άλλα αξεσουάρ.

Όπως και οι δημιουργίες του Demna (καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου), έτσι και η αισθητική του καταστήματος, έχει φουτουριστικά αλλά και goth στοιχεία. Ο χώρος θα μπορούσε πολύ εύκολα να είχε σχεδιαστεί από τον Rick Owens, μιας και εμπνέεται αρκετά από την «ωμή» και minimal αισθητική του τελευταίου. Το κατάστημα θα είναι αρκετά «άδειο» και ανοιχτό, θα έχει εκτεθειμένη οροφή και ράφια από αλουμίνιο για ένα φουτουριστικό ύφος, ρετρό, μεταλλικό φωτισμό, ενώ θα «περικυκλώνεται» από τσιμέντο και πλακάκια που θυμίζουν πέτρα. Λέγεται επίσης, ότι το κατάστημα έχει χρησιμοποιήσει λίγα φυσικά υλικά, κάνοντάς το πιο βιώσιμο.

Στον τελευταίο όροφο του καταστήματος, θα υπάρχει και μια ιδιωτική σουίτα, για το exclusive πελατολόγιο, που θυμίζει το ατελιέ του Cristóbal Balenciaga στο Παρίσι. Το κατάστημα είναι ένα κλείσιμο ματιού στην κληρονομιά του Ισπανού ιδρυτή του και συνδυάζει την αγάπη του Demna για την αρχιτεκτονική με τη μονοχρωμία και τους υπερβολικούς όγκους και σχήματα.

Με αφορμή το opening του καταστήματος, ο οίκος θα κυκλοφορήσει 6 exclusive προϊόντα, μιας και πρόκειται για ένα αρκετά σημαντικό project στην ιστορία του brand.