Εκφράσου μέσα από το ντύσιμό σου: Η νέα καμπάνια DKNY, εμπνέει
- 25 ΣΕΠ 2022
Σαν οντότητες, καμιά φορά, καλούμαστε να εκπροσωπήσουμε μια προσωπικότητα που μας το κάνει πιο εύκολο να γίνουμε πιο αποδεκτοί, κοινωνικά. Μέσα από το ντύσιμό μας, όμως, μπορούμε να εκφράσουμε τον εαυτό μας, απόλυτα. Όσα φοβόμαστε ή δεν μπορούμε να πούμε με λόγια, η μόδα μάς βοηθάει να τα εκφράσουμε μέσα από το στιλ μας. Όσο διαφορετικοί (με βάση τα κοινωνικά στερεότυπα) είμαστε -ή δεν είμαστε, το στιλ μας, πρέπει να είναι αυθεντικό. Σε αυτή τη φιλοσοφία, στοχεύει και η νέα καμπάνια της DKNY.
Με το όνομα Today I feel, η φθινοπωρινή καμπάνια DKNY μάς υπενθυμίζει τη σημαντικότητα του να εκφράζουμε τα συναίσθηματά μας. Σε αυτό μάς βοηθάει (και) η μόδα.
Today I feel: Η καμπάνια της DKNY στοχεύει στην αυθεντικότητα
Σε μια κοινωνία γεμάτη κλώνους, η καμπάνια της DKNY μάς δίνει το ελεύθερο να ντυθούμε να εκφράσουμε την μοναδική προσωπικότητά μας. Μας υπενθυμίζει ότι όταν ντυνόμαστε είναι σημαντικό να εκφράζουμε κάθε πτυχή του εαυτού μας.
Γι’ αυτό και στην φθινοπωρινή καμπάνια της DKNY, πρωταγωνιστεί ένα ενδιαφέρον και ευρύ καστ ανθρώπων. Από την Αμερικανή, ακτιβίστρια Quannah Chasinghorse, τον παγκόσμιο πρωταθλητή ξιφομαχίας Miles Chamley-Watson, την ροκ σταρ και ακτιβίστρια Julia Cumming και την παγκοσμίου φήμης τραγουδίστρια-στιχουργό, Yendry, η καμπάνια της DKNY, εμπνέει. Γιορτάζοντας την συναισθηματική ελευθερία όσων μοιράζονται την αλήθεια τους και την εκφράζουν μέσω του στιλ τους, το μήνυμα του project, είναι διαχρονικό.
Μέσα από τα δυναμικά πορτρέτα του φωτογράφου Sam Rock και με το creative direction του Edward Bowleg, η καμπάνια DKNY αποτυπώνει τον ακατέργαστο και αισιόδοξο παλμό της Νέας Υόρκης. Το κάθε πορτρέτο έχει για φόντο, διάφορα εμβληματικά σημεία πόλης, όπως το Lower East Side και το Brooklyn rooftop.
Αγκαλιάζοντας το καλλιτεχνικό πνεύμα των πρωταγωνιστών, λοιπόν, η καμπάνια DKNY αντανακλά την ενέργεια της πόλης. Οι λεζάντες σε κάθε φωτογραφία παρουσιάζουν μια σειρά από διαφορετικές διαθέσεις και συναισθήματα που προκύπτουν, όταν κανείς επισκεφθεί αυτά τα σημεία της Νέας Υόρκης και γευτεί την εμπειρία του να ζεις σε αυτή την μεγαλούπολη.
Τα συναιθήματα τους μοιράζονται και οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας DKNY, μέσα από την φράση «Today I feel» (σήμερα, νιώθω…). Η Chasinghorse επέλεξε τη φράση «Today I Feel Mischievous» (άτακτος), η Yendry «Today I Feel Grateful» (ευγνώμων), ενώ η Cumming «Today I Feel Electric» (ηλεκτρισμένος).
Η DKNY, μέσα από το δημιουργικό της καμπάνιας, μας προτρέπει να απαντήσουμε ειλικρινά στο ερώτημα του πώς αισθανόμαστε σήμερα. Για τις ανάγκες της καμπάνιας, οι πρωταγωνιστές φοράνε ρούχα της νέας φθινοπωρινής συλλογής. Τα ρούχα της συλλογής, εκφράζουν το συναίσθημα της ενδυματολογικής απελευθέρωσης. Έτσι, βλέπουμε καρό σακάκια, vegan δερμάτινα κομμάτια και statement πανωφόρια για εκείνη, αθλητικά σετ, μοντέρνα ραπτική και basic κομμάτια για εκείνον.
Η νέα καμπάνια DKNY μας ενθαρρύνει να εκφράσουμε κάθε πτυχή του εαυτού μας με τον τρόπο που ντυνόμαστε. Ας μην αφήσουμε κανέναν να ορίσει ποτέ τι φοράμε ή πώς νιώθουμε.