FASHION NEWS

Η Emerald Fennell φωτογραφίζει και σκηνοθετεί τον εαυτό της για το W Magazine

Colomba Giacomini via Getty Images/Ideal Image

Η Emerald Fennell είναι σίγουρα ένα από τα πρόσωπα του 2021. Έως τώρα μας έχει δώσει άπειρους λόγους για να τη θαυμάσουμε. Θα ξεκινήσουμε από τον πιο βασικό. Μαζί με την Chloé Zhao γράφει ιστορία καθώς, για πρώτη φορά στον θεσμό των βραβείων Όσκαρ, δύο γυναίκες διεκδικούν το χρυσό αγαλματίδιο στην κατηγορία Καλύτερη Σκηνοθεσία. Ήταν σχεδόν σίγουρο βέβαια να γίνει κάτι τέτοιο αφού είχε προηγηθεί η υποψηφιότητά της στην απονομή των Χρυσών Σφαιρών στην αντίστοιχη κατηγορία.

Το σκηνοθετικό της ντεμπούτο με την ταινία “Promising Young Woman” με πρωταγωνίστρια την εξαιρετική Currey Mulligan, είναι μία μαύρη κωμωδία εκδίκησης, πιο επίκαιρη από ποτέ, που φέρνει στο επίκεντρο το κίνημα “MeToo”. Η ταινία γυρίστηκε μέσα σε 23 ημέρες και σε αυτό το σημείο να πούμε πώς η ίδια την γύρισε όσο ήταν επτά μηνών έγκυος ενώ ο γιος της γεννήθηκε τρεις εβδομάδες αφού τελείωσαν τα γυρίσματα. Αξίζει σίγουρα τον θαυμασμό μας. Και εκεί που νόμιζες ότι η Emerald Fennell δεν μπορεί να μας εντυπωσιάσει περισσότερο έρχεται η φωτογράφηση για το τεύχος Directors Issue του W Magazine. Λίγο πριν την 93η απονομή των βραβείων Όσκαρ η 35χρονη σκηνοθέτης πρωταγωνιστεί στο τρίτο και τελευταίο τεύχος και το αποτέλεσμα είναι φανταστικό.

Η Emerald Fennell φωτογραφίζει και σκηνοθετεί την Emerald Fennell

Αυτός θα μπορούσε να είναι ο τίτλος αυτής της τόσο εκκεντρικής και φανταστικής φωτογράφησης. Και μην ξεχνάμε το styling που έκανε επίσης η ίδια. Μία γυναίκα στέκεται πίσω από μία πόρτα και φοράει μία γαλάζια ρόμπα με φτερά και ένα ζευγάρι πορτοκαλί γάντια. Μένει μόνη της; Την έχει κλειδώσει κάποιος εκεί; Κατασκοπεύει κάποιον; Σε μία άλλη φωτογραφία την ξαναβλέπουμε σε ένα ροζ μπάνιο (ένα σκηνικό άνετα βγαλμένο από ταινία του Wes Anderson) να φοράει ένα σετ από ροζ βελούδινες φόρμες με αρκουδάκια και να κοιτάζει έκπληκτη τον φακό. Κάθεται σε ένα βελούδινο πράσινο καναπέ και διαβάζει περιοδικό. «Θα μπορούσε να είναι εκκεντρική και διαβολική», εξηγεί η Fennell στη συνέντευξή της για τον χαρακτήρα που δημιούργησε. «Ήθελα να είναι ταυτόχρονα συναρπαστική και τρομακτική. Μια απελπισμένη νοικοκυρά που δεν έχει να πάει πουθενά. Απλά περιπλανιέται μέσα σε ένα έρημο σπίτι. Ντύνεται για να εντυπωσιάσει τον κούριερ από την Amazon», προσθέτει.

Μέσα σε λίγες ημέρες η Fennell ετοίμασε ένα φανταστικό moodboard. Από την τοποθεσία, τα μαλλιά, τα ρούχα έως το make up και τα props. Αν και η πανδημία την κράτησε στο Λονδίνο, μακριά από την ομάδα του W Magazine που βρίσκεται στη Νέα Υόρκη, το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο. «Ήταν απίστευτα οργανωμένη. Ξέραμε ότι οι φωτογραφίες που θα τραβήξει θα ήταν τέλειες.» λέει στο People η editor-in-chief του W, Sara Moonves.

H γυναίκα που υποδύεται η Fennell δείχνει σαν μην την αγγίζει τίποτα. Το μόνο που έχει είναι το σπίτι της και τα πολύχρωμα ρούχα της. «Η ιδέα του να στοιχειώσεις εσύ ο ίδιος το σπίτι σου τελικά είναι νομίζω κάτι που συμβαίνει σε όλους μας τώρα τελευταία. Αυτή η γυναίκα μπορεί να μην έχει πάει ποτέ πουθενά όμως νομίζει ότι είναι υπέροχη. Ντύνεται αλλόκοτα, πειραματίζεται με το μακιγιάζ και τρελαίνεται όλο και περισσότερο», καταλήγει η Fennell.

Εμείς θα πούμε ότι είναι η πιο ωραία φωτογράφιση μόδας που είδαμε τελευταία. Τα ρούχα, τα μαλλιά που είναι μία ωδή στα 60s, το μανικιούρ που αγγίζει τα όρια της υπερβολής, έχουν έναν ωραίο κιτς και campy χαρακτήρα που ίσως μας λείπει από την μονότονη καθημερινότητα που βιώνουμε.

 

Exit mobile version