Ένα φαντασμαγορικό show από τα ‘40s ή αλλιώς η καμπάνια του οίκου Gucci για την άνοιξη και το καλοκαίρι
- 4 ΦΕΒ 2019
Ο Alessandro Michele φαίνεται ότι δεν εφησυχάζεται ποτέ. Κάθε σύλληψή του για το περιβάλλον που θα παρουσιάσει την νέα συλλογή του οίκου Gucci μοιάζει με μία ολοκληρωμένη ιστορία, ένα σενάριο που κάλλιστα θα μπορούσε να σταθεί στη μεγάλη οθόνη. Όσο προετοιμασμένο λοιπόν, κι αν ήταν το κοινό του για την καμπάνια άνοιξη-καλοκαίρι ’19, το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτό που τελικά δημιούργησε ο πολυπράγμων καλλιτεχνικός διευθυντής ξεπερνά κάθε προσδοκία.
Ένα σκηνικό με ξεκάθαρες αναφορές στα ένδοξα ‘40s και ‘50s έχει στηθεί με την οπτική τόσο της αισθητικής αυτών των δεκαετιών, όσο κι αυτή που έχει ο ιταλικός οίκος. Υπό τη σκηνοθετική ματιά του Glen Luchford, το campaign video κατέληξε να είναι ένας φόρος τιμής στα πρώτα χρόνια της έξαρσης του Hollywood.
Με στοιχεία από τις εμβληματικές ταινίες της εποχής An American in Paris, Singin’ in the Rain και Gentlemen Prefer Blondes, σε συνδυασμό με μία τεράστια glam δόση από τα ρούχα μέχρι τα σκηνικά, το video σίγουρα θα σε ταξιδέψει σε εκείνα τα studios ενώ η μουσική θα ολοκληρώσει την εικόνα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Φυσικά, όλα τα στοιχεία του τότε στιλ με τα ογκώδη διαμαντένια κοσμήματα, τα καπέλα, τις χαρακτηριστικές σιλουέτες έχουν ενσωματωθεί στη συλλογή του Gucci για την επερχόμενη σεζόν, θυμίζοντας πάντα την μαγεία του μιούζικαλ κι ότι αυτό αντιπροσωπεύει σε επίπεδο κυρίως αισθητικό.
Με λίγη προσοχή, αν δεν παρασυρθείς τελείως από την εικόνα και τη μουσική, ίσως εντοπίσεις τις προτάσεις του οίκου για τη νέα σεζόν, την ανανεωμένη εκδοχή των ugly sneakers, τα patterns και τα αξεσουάρ.
Φώτα, κάμερες, θέσεις και f – action: I’ts #GucciShowtime
Κεντρική φωτογραφία: instagram.com/gucci