Επιτέλους, δύο μοντέλα διαφορετικού μεγέθους φορούν το ίδιο φόρεμα σε διαφημιστική καμπάνια
- 13 ΝΟΕ 2018
Η μεγάλη συζήτηση που έχει ανοίξει τα τελευταία χρόνια σχετικά με τα πρότυπα των διαφημίσεων και το body shaming έχει αρχίσει σιγά σιγά να παίρνει σάρκα κι οστά. Όλο και περισσότερες γυναίκες δηλώνουν ότι αποδέχονται το σώμα τους όπως είναι, τα διάσημα runways συμπεριλαμβάνουν πλέον μοντέλα, όχι απαραίτητα με skinny σιλουέτες και τα νούμερα πολλών brands, κυρίως αμερικάνικων, έχουν αρχίσει να είναι πολύ κοντά στα πραγματικά μεγέθη και τις ανάγκες όλων των γυναικών, ανεξαρτήτως σωματότυπου, μεγέθους και χρώματος.
Οι συζητήσεις παρ’ όλα αυτά δεν σταματούν ποτέ. Πρόσφατα, να σου θυμίσω τα πόσα ειπώθηκαν σχετικά με το Victoria’s Secret show, όπου δεν υπήρχαν plus size «αγγελάκια». Ωστόσο, κι εκεί η διαφορετικότητα εκφράστηκε μέσα από την Winnie Harlow, το μοντέλο με λεύκη που για πρώτη φορά ντύθηκε «άγγελος» και περπάτησε στην πιο φαντασμαγορική πασαρέλα.
Σε όλο αυτό το κλίμα, έρχεται ακόμα μία διαφημιστική καμπάνια από το brand Pretty Little Thing, το οποίο έκανε μια εξαιρετική διαφημιστική καμπάνια που αγκαλιάστηκε πρωτίστως από τους χρήστες του twitter. Έτσι λοιπόν, στη νέα φωτογράφιση για τη συλλογή του brand μαζί με την Hailey Baldwin, θα δεις πώς ένα φόρεμα μπορεί να ταιριάξει σε διαφορετικούς σωματότυπους, πώς μοιάζει φορεμένο από μία γυναίκα που φορά το 6 και πώς από μία που φορά το 18.
Το αποτέλεσμα είναι σαφώς απολαυστικό και ενθουσίασε τα κορίτσια στα social media, τα οποία δηλώνουν ότι λάτρεψαν αυτή την καμπάνια.
Μένει το επόμενο βήμα να γίνει και από ανταγωνιστικές εταιρίες που θα καταφέρουν να δώσουν πραγματικές διαστάσεις στα όμορφα ρούχα τους. Εξάλλου το στιλ είναι στοιχείο της προσωπικότητας και πρέπει να όλοι να έχουν ίση πρόσβαση σε κάθε επιλογή. Η αρχή έχει γίνει (σου θυμίζω το Asos και το Missguided) και οι αντιδράσεις από το κοινό υποδηλώνουν μία νέα εποχή, ανοιχτή στην διαφορετικότητα, στην οποία καλούνται όλοι να προσαρμοστούν.
Κεντρική φωτογραφία: instagram.com/prettylittlething