ΜΟΔΑ

H ανοιξιάτικη καμπάνια του Jacquemus είναι σαν πίνακας ζωγραφικής

Ήταν πέρσι το καλοκαίρι που ο Simon Porte Jacquemus έγινε ευρέως γνωστός στο κοινό, με τη δημιουργία του πιο μεγάλου (κυριολεκτικά) και πιο κομψού καλοκαιρινού αξεσουάρ: Το ψάθινο καπέλο του Jacquemus, κέντρισε το ενδιαφέρον πολλών για το ανεπάντεχο μέγεθός του, ένα αξεσουάρ το οποίο φόρεσαν πολλές stars κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού (βλ. Bella Hadid, Emily Ratajkowski κ.ά.).

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

🙂

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη JACQUEMUS (@jacquemus) στις

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

LA BOMBA, EMILY WAS NOT IN MARSEILLE BUT LET’S PRETEND 🙂 JACQUEMUS

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη JACQUEMUS (@jacquemus) στις

 

Μετά από μια δυναμική συλλογή για την Άνοιξη/Καλοκαίρι ’19 λοιπόν, ο σχεδιαστής παρουσιάζει μια ακόμη πιο δυναμική ή καλύτερα arty καμπάνια.

Σε συνεργασία με τη ζωγράφο Chloe Wise, ο Jacquemus εμπνέεται από τη Γαλλική Ριβιέρα για τη δημιουργία μιας εκπληκτικής καμπάνιας. O σχεδιαστής συναντήθηκε με την Wise, αφού είδε τη δουλειά της, η οποία του θύμισε την καλοκαιρινή διάθεση που είχε η συλλογή του.

Η Wise για την καμπάνια λοιπόν, ζωγράφισε έναν πίνακα όπου η χρωματική του παλέτα είναι άμεσα «συνδεδεμένη» με τους ειδυλλιακούς καλοκαιρινούς προορισμούς της Ευρώπης, κάτι που χαρακτηρίζει και την SS’19 συλλογή του σχεδιαστή.

 

 

Στον πίνακα απαθανατίζονται τρία μοντέλα που «φοράνε» τα ρούχα της κολεξιόν. Το μοντέλο στο κέντρο φοράει ένα πορτοκαλί μαγιό, μια δερμάτινη belt bag και καμπαρντίνα. Η γυναίκα πίσω της φοράει ένα ημιδιάφανο κίτρινο φόρεμα, ενώ στο δεξί κάτω μέρος του πίνακα «ξεπροβάλλει» ένα χέρι κρατώντας ένα ξεφλουδισμένο λεμόνι στο οποίο φαίνεται ένα εντυπωσιακό βραχιόλι του οίκου.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Bonsoir, et voilà! “LA RIVIERA”, Jacquemus campaign merci, je ne sais quoi

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Chloe Wise (@chloewise_) στις

 

Η ρομαντική διάθεση και η ανάλαφρη «επιπολαιότητα» του πίνακα ταιριάζει απόλυτα στην αισθητική του Jacquemus και ακόμη περισσότερο στο ύφος της συλλογής -άρα και της καμπάνιας-, που φέρει το όνομα “LA Riviera”.

Μια εικόνα, χίλιες λέξεις και μέσα από αυτό τον πίνακα η Wise και ο Jacquemus μας «λένε» πολλά.

 

Κεντρική φωτό: instagram.com/jacquemus/