FASHION CAMPAIGN

H εορταστική καμπάνια της Miu Miu μάς υπενθυμίζει τη σημασία της ανακύκλωσης

Launchmetrics Spotlight

Δεν είμαι fan του να αγοράζουμε διαρκώς καινούργια ρούχα, πιστεύω ότι πρέπει να δίνουμε περισσότερη αξία σε αυτά που έχουμε ήδη στην ντουλάπα μας και να ανακυκλώνουμε τα ρούχα που φοράμε -όχι απαραίτητα να τα πηγαίνουμε σε κάδους ανακύκλωσης, αλλά να τα φοράμε ξανά. Αυτό μπορούμε να το κάνουμε μεταποιώντας τα ή και φορώντας με διαφορετικό τρόπο. Αυτή τη λογική ακολουθεί και ο οίκος Miu Miu τα τελευταία χρόνια στις συλλογές του και την προμοτάρει ακόμη περισσότερο μέσα από τις καμπάνιες του.

Η εορταστική καμπάνια Miu Miu, παρουσιάζει τη νέα Upcycled συλλογή με το Emma Corrin να φωτογραφίζεται φορώντας τα ανακυκλωμένα κομμάτια του οίκου από παλαιότερες συλλογές του, που έχει «φρεσκάρει» σε μια limited edition κολεξιόν.

Το παλιό είναι το νέο καινούργιο. Η Holiday 2024 καμπάνια Miu Miu τιμά την ανακύκλωση στη μόδα

Το Upcycled project του οίκου Miu Miu, επιστρέφει για 5η σεζόν, αλλά αυτή η συλλογή διαφέρει λίγο παραπάνω από τις άλλες. Το εν λόγω project είναι μια πρωτοβουλία του οίκου στο πλαίσιο της οποίας κυκλοφορεί limited edition vintage δερμάτινα είδη σε παραλλαγές, που έχουν δουλευτεί ξανά από την ομάδα του οίκου.

Τις προηγούμενες χρονιές το project επικεντρωνόταν μόνο σε δερμάτινα είδη, αυτή τη φορά όμως επανασχεδιάστηκε μια ολοκληρωμένη συλλογή, εξελίσσοντας κι άλλο το πλάνο του brand για κυκλική μόδα. Το αποτέλεσμα αυτών των projects είναι αυτές οι limited edition συλλογές, που δίνουν νέα αξία σε παλαιότερα κομμάτια του brand, αυξάνοντας τελικά τη διάρκεια «ζωής» τους.

Η συγκεκριμένη συλλογή περιλαμβάνει δερμάτινα ρούχα, κιλτ από το 1950 και το 1960, παλιά νήματα, αλλά και δαντέλες. Όλα αυτά, ο οίκος τα επαναχρησιμοποιεί δίνοντας τους νέα αξία και προσφέροντας μια νοσταλγία, αλλά και μοναδικότητα στα ρούχα. Στη συλλογή, χρησιμοποιούνται παλιά δερμάτινα jackets του οίκου στα οποία τοποθετούνται κεντήματα και διακοσμητικά στοιχεία.

Σε άλλα ρούχα, όπως τα κιλτ, τοποθετούνται δερμάτινα panels και χειροποίητα κεντήματα, ενώ αλλάζει μέχρι και η γραμμή τους και γίνονται χαμηλόμεσα και πιο punk. Λογότυπα και φερμουάρ αλλάζουν θέση και τα ρούχα αποκτούν νέα πνοή και ματιά.

Αξιοσημείωτη είναι η χρήση παλιών νημάτων που χρησιμοποιούνται για να φτιαχτούν στο χέρι κασκόλ, hoodies και πουλόβερ με chunky γιακάδες. Σε άλλες περιπτώσεις, με τα νήματα ράβεται το λογότυπο του οίκου σε άλλα ρούχα και αξεσουάρ. Όλα δίνουν χαρακτήρα, αλλά και μια προσωπική πινελιά στα ρούχα που, όποιος τα αποκτήσει θα νιώθει σαν να έχουν ραφτεί για εκείνον.

Για να παρουσιάσει τη νέα συλλογή, λοιπόν, ο οίκος κυκλοφορεί τη νέα του καμπάνια στην οποία πρωταγωνιστεί το Emma Corrin -ambassador του ιταλικού label- που επιστρέφει για ακόμη μια καμπάνια του οίκου, αυτή τη φορά την εορταστική.

Ποζάροντας στον φακό του Lengua, φορώντας τα ρούχα της Upcycled συλλογής, το Corrin εκπροσωπεί άψογα το πρόσωπο της Miu Miu. Αντισυμβατικ@, που δεν συμβαδίζει με τα κοινωνικά «πρέπει» και που εκπέμπει έμφυτη γοητεία.

Exit mobile version