Η Kim Kardashian “κατακρεούργησε” την ιαπωνική κουλτούρα με τη νέα σειρά εσωρούχων της
- 27 ΙΟΥΝ 2019
Έξαλλοι οι Ιάπωνες με την Kim Kardashian. Η επιχειρηματίας κατάφερε πάλι να εξοργίσει τους Ιάπωνες, όταν προσέβαλε ολόκληρη την ιαπωνική κουλτούρα με το νέο της επιχειρηματικό εγχείρημα.
Η σταρ λάνσαρε το νέο της project το οποίο πρόκειται για μια σειρά εσωρούχων που σκοπό έχει να σμιλεύει το γυναικείο σώμα και να αναδεικνύει σημεία του σώματος που έχουν τυχόν «ατέλειες» (όπως αναφέρεται στο promotion των προϊόντων). Το πρόβλημα με τα KKW εσώρουχα είναι η ονομασία τους.
Η Kim Kardashian West για κάποιο λόγο έκρινε έξυπνο να ονομάσει το νέο της brand, “Kimono” και όπως είναι λογικό, πολύς κόσμος δεν είναι χαρούμενος. Η ίδια ανέβασε στο Instagram τα νέα του λανσαρίσματος του project της, το οποίο δουλεύει εδώ και ένα χρόνο. Μάλιστα ανέβασε ένα post στα social media όπου αναφέρει ότι ήθελε να κυκλοφορήσει τα εσώρουχα αυτά εδώ και 15 χρόνια.
Διάβασε ακόμη: Η Kim Kardashian σε avant-garde φωτογράφιση για τη Vogue δε μας γεμίζει καθόλου το μάτι
«Επιτέλους, μπορώ να μοιραστώ μαζί σας αυτό το project στο οποίο δουλεύω τον τελευταίο χρόνο. Είμαι πολύ παθιασμένη γι’ αυτό εδώ και 15 χρόνια. Το Kimono είναι η δική μου εκδοχή στα shapewear και είναι η λύση για τις γυναίκες και έχει πραγματικά αποτελέσματα», αναφέρει στο Instagram.
Αν και το όνομα είναι στην πραγματικότητα ένα λογοπαίγνιο του ονόματός της, μετά το λανσάρισμα, το hashtag #KimOhNo έχει κάνει τον γύρο των social media. Αυτό, γιατί το όνομά του brand της θεωρείται από πολλούς -και κυρίως από τους Ιάπωνες- ότι προσβάλλει ένα ένδυμα το οποίο έχει ιστορία εκατοντάδων χρόνων.
Δες ακόμη: Ladylike αποκλειστικό: Όλα όσα μάθαμε από τον makeup artist της Kim Kardashian
Μετά το post της Kim, τα comments στο Instagram και Twitter έπεσαν «βροχή» με πολλούς να κατηγορούν την Kim ότι κατακρεούργησε την ιαπωνική κουλτούρα μέσα σε λίγα μόλις λεπτά.
Ακόμη: H Kim Kardashian φοράει μία από τις μεγαλύτερες τάσεις της σεζόν αλλά έχουμε τις αμφιβολίες μας
«Oουάου @kimkardashian. Σε ευχαριστούμε που κατακρεούργησες την ιαπωνική κουλτούρα. Η κουλτούρα μου δεν είναι παιχνίδι. Δεν σέβεσαι τους ανθρώπους που δεν είναι η οικογένειά σου ε; Στα 15 χρόνια που προσπαθούσες να αναπτύξεις αυτό το project, δεν μπορούσες να πάρεις έναν πολιτιστικό σύμβουλο;», αναφέρει ένας χρήστης στο Twitter.
Μια άλλη χρήστης, γράφει ότι είναι πολύ στεναχωρημένη με το όνομα αυτό και τον τρόπο που χρησιμοποιείται. «Κιμονό είναι τα ιαπωνικά παραδοσιακά ενδύματα και είμαστε πολύ περήφανοι για την ιστορία και την κουλτούρα τους. Συγγνώμη, αλλά νιώθω ότι το όνομα αυτό είναι αδαές».
Αν και η Kim λέγεται ότι έχει κατοχυρώσει το όνομα, πολλοί θεωρούν ότι θα μπορούσε να είχε γίνει πιο δημιουργική με την εύρεση brand names. Ο Zack Guzman του Yahoo Finance δήλωσε ότι η σταρ αρχικά είχε δηλώσει το όνομα “Kimono Intimates” το οποίο απορρίφθηκε και ξαναδήλωσε τα ονόματα “Kimono” και “Kimono Body” για τα εσώρουχά της. Αν και τα ονόματα αυτά, λέγεται ότι δεν έχουν κατοχυρωθεί επίσημα η Kim έχει ήδη δημιουργήσει λογαριασμό στο Instagram για το νέο της brand, Κimono.
Τα νέα αυτά έρχονται λίγες εβδομάδες μετά, αφού η κυβέρνηση του Μεξικό αντέδρασε στη Resort 2020 συλλογή της Carolina Herrera η οποία παρουσίασε στην πασαρέλα ρούχα με μεξικάνικα εμπνευσμένα σχέδια. Η σχεδιάστρια απάντησε με statement ζητώντας συγγνώμη, ενώ ανέφερε τον θαυμασμό της στα παραδοσιακά μεξικάνικα ενδύματα και κουλτούρα.
Η Kim Kardashian West δεν έχει απαντήσει στις κατηγορίες αυτές. Η ίδια βέβαια έχει χτίσει μια ολόκληρη αυτοκρατορία η οποία παράγει ρούχα, προϊόντα ομορφιάς κ.ά εδώ και 10 χρόνια και η αλήθεια είναι ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που λανσάρει προϊόν που προκαλεί αντιδράσεις.
Για να είμαστε ειλικρινείς, η επιχειρηματική αυτή της κίνηση μας γεμίζει ερωτηματικά. Πραγματικά δεν σκέφτηκε ότι το όνομα αυτό, θα προκαλέσει; Ειδικά, όταν πρόκειται για την ονομασία ενός ενδύματος που είναι τόσο ταυτισμένο με την κουλτούρα ενός λαού εδώ και αιώνες; Όπως και να έχει, πιστεύουμε ότι η αντιπαράθεση αυτή δεν θα σταματήσει το brand της Kim από το να κάνει αξιοσημείωτες πωλήσεις.
Kεντρική φωτογραφία: /www.instagram.com/kimono/