FASHION CAMPAIGN

H Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry στη νέα, ατμοσφαιρική καμπάνια Gucci

© CJ Rivera/ΑP Images

Σε μια από τις πιο συγκλονιστικές εκθέσεις που έχω πάει ποτέ, τη This Will Not End Well, μια αναδρομική έκθεση της Nan Goldin στο μουσείο του Stedelijk στο Άμστερνταμ, είχα την ευκαιρία να μάθω για τη ζωή και το υπόβαθρο της τεράστιας αυτής φωτογράφου, που έχει επηρεάσει τόσο τον χώρο της τέχνης.

 

Η Nan Goldin που χρησιμοποιεί τον «σκληρό» ρεαλισμό στις φωτογραφίες της, αν και έχει περιορίσει τα projects που αφορούν τη φωτογραφία και ασχολείται περισσότερο με τον ακτιβισμό και τη στήριξη της LGBTQ+ κοινότητας, δεν μπόρεσε να αντισταθεί στην πρόσκληση του οίκου Gucci για τη νέα καμπάνια μόδας του. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Gucci, Sabato de Sarno, μέσα από τη νέα καμπάνια του ιταλικού label θέλησε να συνεχίσει το homage στην πόλη του Λονδίνου (που ξεκίνησε από τη Cruise 2025 συλλογή), μέσα από ένα project-ωδή στην αγγλική πρωτεύουσα, με ένα εμβληματικό καστ: την Debbie Harry των Blondie.

H Debbie Harry, η Blondie bag και η Nan Goldin, όλοι μαζί στην καμπάνια Gucci

Η σύνδεση του οίκου Gucci με το Λονδίνο, ξεκινάει πολλά χρόνια πριν. Αν και ένας ιταλικός οίκος, το brand «έχτισε» τα θεμέλια του στο Λονδίνο, όταν ο Guccio Gucci (ιδρυτής του label), ξεκίνησε τον οίκο όσο έμενε στο Savoy Hotel. Η αγάπη του να σχεδιάζει πολυτελείς βαλίτσες, ήταν αυτό που τον παρακίνησε να δημιουργήσει τον οίκο, κάτι που τιμήθηκε από τον De Sarno, στην Cruise 2025 συλλογή και τώρα τιμάται και στη Fall 2024 καμπάνια.

Με τίτλο We Will Always Have London, η ονειρική καμπάνια με πρωταγωνίστρια τον θρύλο της μουσικής Debbie Harry, επιμελείται από την θρυλική φωτογράφο Nan Goldin, με το styling της Francesca Burns και τη δημιουργική κατεύθυνση του De Sarno.

Αξιοποιώντας την ωμή και ρεαλιστική προσέγγιση για την οποία είναι γνωστή η δουλειά της Goldin, η τρομερά ατμοσφαιρική καμπάνια, «ξεχειλίζει» αισθησιασμό και συναίσθημα. Η Harry φωτογραφίζεται στο πίσω μέρος ενός ταξί (η Goldin είχε κυκλοφορήσει ένα project που φωτογράφιζε queer άτομα σε ταξί), υπό το λυκόφως του Λονδίνου, φορώντας τις δημιουργίες του οίκου αλλά και την Blondie bag –μια από τις πιο γνωστές τσάντες του brand.

Υπό τους ήχους μιας νέας εκδοχή του Heart of Glass, του θρυλικού hit των Blondie (που ήταν frontwoman η Harry), βλέπουμε την τραγουδίστρια να αναπολεί τις δικές της περιπέτειες στην πόλη.

Στην καμπάνια (και το βίντεο της καμπάνιας που έχει σκηνοθετήσει κι αυτό η Goldin), συμμετέχουν και οι Kelsey Lu -μια ταλαντούχα ανερχόμενη τσελίστα και συνθέτρια-, αλλά και τα μοντέλα Alaato Jazyper και Yanan Wan -η τελευταία άνοιξε και το Cruise 2025 show του οίκου, που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Μάιο στην Tate Modern στο Λονδίνο.

Φυσικά, από την καθηλωτική καμπάνια Gucci, εκτός της Debbie Harry των Blondie, ξεχωρίζει και η τσάντα Blondie, που όπως και το γνωστό γκρουπ, έτσι και αυτή, έκανε το ντεμπούτο της στον οίκο στα 70s, με το σχέδιό της να συστήνει για πρώτη φορά στον κόσμο το χαρακτηριστικό GG logo. Οι νέες εκδοχές της Blondie bag του De Sarno, έχουν πιο μίνιμαλ ύφος, αλλά και υψηλής ποιότητας δέρμα από την Τοσκάνη.