FASHION CAMPAIGN

H νέα καμπάνια Bottega Veneta πρέπει να γίνει βιβλίο μόδας. Οι εκπληκτικές high-end fashion φωτογραφίες

Bottega Veneta Fall 2022 Imaxtree

Πρέπει να είσαι πολύ σίγουρος για τον εαυτό σου, όταν ανοίγεις ένα fashion show, με ένα look που αποτελείται από ένα απλό λευκό tank top και ένα τζιν παντελόνι. Ειδικά, όταν αυτό είναι το ντεμπούτο σου σαν σχεδιαστής, σε έναν νέο οίκο. Σε έναν οίκο που προηγουμένως, τα καλλιτεχνικά ηνία είχε αναλάβει ένας σχεδιαστής που στιγμάτισε και ανέβασε τις πωλήσεις και αναγνωρισιμότητά του στα ύψη. Ξέρεις, αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο, αλλά ο Matthieu Blazy, ο καινούργιος πια, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Bottega Veneta, το έκανε. Το έκανε και μπορεί να μην έλαβε απ’ όλους τις καλές κριτικές που θα ήθελε να έχει λάβει, αλλά, όπως λένε και οι Άγγλοι, “slowly and steady you win the race”. Για την ιστορία, ο Blazy ανέλαβε τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου, αφού ο οίκος ανακοίνωσε την ξαφνική αποχώρηση του Daniel Lee (πρώην σχεδιαστής του οίκου).

Σε έναν οίκο που προηγουμένως, τα καλλιτεχνικά ηνία είχε αναλάβει ένας σχεδιαστής που στιγμάτισε και ανέβασε τις πωλήσεις και αναγνωρισιμότητά του στα ύψη. Ξέρεις, αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο, αλλά ο Matthieu Blazy, ο καινούργιος πια, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Bottega Veneta, το έκανε. Το έκανε και μπορεί να μην έλαβε απ’ όλους τις καλές κριτικές που θα ήθελε να έχει λάβει, αλλά, όπως λένε και οι Άγγλοι, “slowly and steady you win the race”. Για την ιστορία, ο Blazy ανέλαβε τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου, αφού ο οίκος ανακοίνωσε την ξαφνική αποχώρηση του Daniel Lee (πρώην σχεδιαστής του οίκου).

Άργα και σταθερά ξεκίνησε, λοιπόν, ο Matthieu Blazy να χτίζει την κληρονομιά του, αλλά υπάρχει όραμα και σκοπός πίσω από κάθε του κίνηση. Αυτό επιβεβαιώνει και το τελευταίο του project. Ο Matthieu Blazy παρουσιάζει την πρώτη του καμπάνια Bottega Veneta, για τη Fall 2022 συλλογή και το αποτέλεσμα, βγάζει απόλυτα νόημα.

Οι φωτογραφίες από τη νέα καμπάνια Bottega Veneta πρέπει να γίνουν βιβλίο

«Πρόκειται για μια εταιρεία δερμάτινων ειδών», είχε σχολιάσει ο Blazy, στις σημειώσεις της παρουσίασης της πρώτης του συλλογής για τον οίκο Bottega Veneta. «Είναι το στιλ πάνω από τη μόδα μέσα από τη διαχρονικότητά του. Αυτή είναι η μυστική του δύναμη». Και πράγματι, ο οίκος ξεκίνησε ως ένα brand που επικεντρωνόταν στη δημιουργία δερμάτινων και διαχρονικών αξεσουάρ. Και αυτά γιόρτασε και μέσα από τη Fall 2022 συλλογή του για τον ιταλικό οίκο.

Αυτά γιορτάζει και τώρα μέσα από την πρώτη του καμπάνια Bottega Veneta. Αυτό που ήθελε ο σχεδιαστής να κάνει με αυτό το project, είναι να παρουσιάσει τις διαφορετικές πτυχές του οίκου, μέσα από διαφορετικές ματιές. Γι’ αυτό και τις φωτογραφίες της καμπάνιας έχουν επιμεληθεί ερασιτέχνες φωτογράφοι, εικονολήπτες, αλλά και μοντέλα. Κανένας από τους οποίους δεν είχε τραβήξει φωτογραφίες μόδας, μέχρι και τώρα.

Την καμπάνια Bottega Veneta, λοιπόν, έχουν επιμεληθεί οι Malick Bodian (που ποζάρει και στην καμπάνια), Louise και Maria Thornfeldt (ένα φωτογραφικό δίδυμο από το Παρίσι), Solène Sahmaran Gün, Sander Muylaert, Francois Halard (Γάλλος φωτογράφος εσωτερικών χώρων), Benoit Debie (Βέλγος εικονολήπτης) και οι Gretar Gunnlaugsson και Luca Werner. Το αποτέλεσμα δικαιώνει, μιας και οι φωτογραφίες αν και έχουν τραβηχτεί από διαφορετικά πρόσωπα, έχουν απόλυτη συνοχή. Το concept είναι ξεκάθαρο και αφορά τη μόδα και τίποτα άλλο.

Η καμπάνια αποτελείται από 41 εικόνες και σκοπό έχουν να πουν μια ιστορία. Μας «ταξιδεύουν» και μας μεταφέρουν στα backstage του brand στο Μιλάνο, μέχρι και το Horst Festival στο Βέλγιο και το Sorrento της Ιταλίας.

«Ο οίκος Bottega Veneta δημιουργήθηκε από μια κολλεκτίβα καλλιτεχνών», δήλωσε ο Blazy σχετικά. «Αυτή είναι η ιστορία του και έτσι προσεγγίσαμε και την καμπάνια: μαζί, μέσα από διαφορετικές οπτικές ματιές».

Τι κάνει την καμπάνια τόσο πετυχημένη;

Η απλότητα των ρούχων και η ξεκάθαρη ματιά των φωτογραφιών. Το επίκεντρο εδώ, είναι τα ρούχα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα μοντέλα που ποζάρουν σε αυτή, είναι «κρεμάστρες». Υπάρχει αυτή η αίσθηση ότι η καμπάνια αφορά τη μόδα και τίποτα άλλο. Σε αυτό συμβάλλουν και τα ρούχα και τα αξεσουάρ Bottega Veneta.

Δεν υπάρχουν κραυγαλέα λογότυπα με το όνομα του brand κι όμως, αναγνωρίζεις τα ρούχα. Όπως σχολιάζει και το account, @ideservecouture, μέσα από τις iconic τεχνικές, όπως το woven pattern που έχουμε δει και σε πολλές από τις τσάντες Bottega Veneta, που παρουσιάζεται ακόμα και σε μπότες, η ταυτότητα του οίκου είναι ξεκάθαρη. Οι φωτογραφίες είναι high-end και θα μπορούσαν εύκολα να απαρτίζουν τις σελίδες κάποιου βιβλίου μόδας. Με 41 στον αριθμό, ο Matthieu Blazy θα ήταν τρελός να μην μετατρέψει την πρώτη του, εκπληκτική καμπάνια Bottega Veneta, σε βιβλίο. Matthieu ακούς;