FASHION CAMPAIGN

H Pamela Anderson ποζάρει στη νέα καμπάνια Proenza Schouler χωρίς μακιγιάζ και συνεχίζει να εμπνέει

© Vianney Le Caer/ΑP Images

Η καθαρή αξία της βιομηχανίας της ομορφιάς παγκοσμίως, το 2022 έφτασε τα 528,6 δισεκατομμύρια δολάρια και σύμφωνα με έρευνες, οι επιχειρήσεις ομορφιάς είχαν τον ταχύτερο ρυθμό αύξησης τα τελευταία 13 χρόνια. Απ’ ότι καταλαβαίνεις από τα παραπάνω, αλλά κι αν έχεις παρατηρήσει το περιεχόμενο που έχουν τα περισσότερα accounts στα social media, η ομορφιά είναι παντού. Κάτι που οφείλεται στα τεράστια κέρδη που έχουν οι εταιρίες ομορφιάς την τελευταία δεκαετία. Από τα viral προϊόντα που βγαίνουν sold-out πριν προλάβεις να καταλάβεις ότι έγιναν viral μέχρι και αυτά στα οποία ορκίζονται οι μεγαλύτεροι beauty experts, η καθημερινότητα μας περιτριγυρίζεται γύρω από το θέμα «πώς μπορώ να δείχνω αψεγάδιαστη». Αν και η Gen Z είναι μια γενιά που προμοτάρει αυτή τη φιλοσοφία, αγαπημένοι late boomers όπως η Pamela Anderson έχουν μια διαφορετική και πιο φιλοσοφημένη στάση ζωής απέναντι στο κεφάλαιο «ομορφιά».

Άνθρωποι σαν την Pamela Anderson, που έχουν φτάσει σε ένα σημείο της ζωής τους που, απ’ ότι φαίνεται, έχουν αποδεχτεί απόλυτα τον εαυτό τους, αποδεικνύουν ότι η ομορφιά όντως πηγάζει από μέσα μας και ότι αυτό δεν είναι ένα ακόμα κλισέ που διαβάζουμε στα quotes της ημέρας. «Μια εικόνα 1000 λέξεις», λένε, και η γνωστή ηθοποιός τα «λέει» όλα με τις φωτογραφίες της στη νέα καμπάνια του οίκου Proenza Schouler.

Αυτό που μάς λέει στην ουσία είναι, ότι δεν έχει σημασία πόσο makeup φοράς, γιατί μπορεί να εκπέμπεις αυτοπεποίθηση χωρίς ίχνος μακιγιάζ, φορώντας φυσικά, ρούχα που σε βοηθάνε να εκφράσεις τον δυναμισμό σου. Όχι ότι το μακιγιάζ δεν μάς βοηθάει να το αισθανθούμε αυτό. Απλά καμιά φορά, αρκεί να δείξουμε το πραγματικό μας πρόσωπο στον κόσμο, για να αποδεχτούμε κι εμείς τον εαυτό μας 100%. Η Pamela Anderson στην καμπάνια Proenza Schouler μάς λέει, λοιπόν, αυτό ακριβώς.

Η απόλυτη Pamela Anderson υποδέχεται το 2024 με το πιο ενδιαφέρον project μόδας

Αν ακόμη αναρρώνεις από τα ξενύχτια των γιορτών και νιώθεις ότι η ψυχή, το σώμα και το πρόσωπό σου χρειάζονται ένα detox ή μια ανανέωση βρε αδερφέ, αρκεί να δεις την καμπάνια του οίκου Proenza Schouler και θα εμπνευστείς. Η Pamela Anderson ποζάρει για τον οίκο χωρίς ίχνος μακιγιάζ -μια συνήθεια που ακολουθεί ήδη εδώ και μήνες, από την Εβδομάδα Μόδας των Spring 2024 συλλογών όπου  εμφανιζόταν στα shows χωρίς μακιγιάζ και με σύνολα που «σκοτώνουν».

Διατηρεί, λοιπόν, αυτή τη φιλοσοφία και για τα υπόλοιπα fashion projects της, όπως για τη συνεργασία της με τον οίκο Proenza Schouler στο πλαίσιο της οποίας γίνεται το πρόσωπο της Spring 2024 καμπάνιας του.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Pamela Anderson εκτελεί «χρέη» ambassador για το brand και βλέποντας τις φωτογραφίες καταλαβαίνουμε ότι είναι φυσικό ταλέντο. Οι φωτογραφίες τις οποίες έχει τραβήξει ο Davit Giorgadze, εντυπωσιάζουν μέσα από την απλότητα και τη φυσικότητα του μοντέλου, αλλά και του γενικότερου concept.

Στις φωτογραφίες, λοιπόν, βλέπουμε την Pamela να φοράει δημιουργίες από τη Spring/Summer 2024 συλλογή του οίκου, που αντικατοπτρίζουν απόλυτα τη γνωστή μινιμαλιστική με το προσεγμένο design αισθητική που έχουν οι δημιουργίες των creative directors του brand.

Ένα μαύρο σακάκι συνοδεύεται με ένα λευκό πλεκτό διχτυωτό φόρεμα, ένα πορτοκαλί φόρεμα με cow neckline αναδεικνύει το άβαφο πρόσωπο της Pamela, ενώ ένα oversized anorak και φαρδύ μαύρο παντελόνι επιβεβαιώνουν την badass διάθεση της συλλογής αλλά και της ηθοποιού.

Με ένα απλό backdrop και με την αυθεντικότητα που εκπέμπει το πρόσωπο και η προσωπικότητα της Pamela Anderson, όλα λειτούργησαν αρμονικά προσφέροντας ένα εξαιρετικό και δυναμικό αποτέλεσμα στην καμπάνια Proenza Schouler.

Από τη μια, η Linda Evangelista στο εξώφυλλο του V Magazine και τώρα η Pamela Anderson στην καμπάνια του γνωστού οίκου. Η νέα χρονιά ξεκινάει με τις σωστές προδιαγραφές για τη μόδα, ειδικά όταν σε αυτή «πρωταγωνιστούν» πρόσωπα που εμπνέουν και θέτουν τα σωστά πρότυπα στη μόδα, την ομορφιά και την κοινωνία.