H Patricia Field και η Paloma Elsesser είναι το μόνο πράγμα που αξίζει στη νέα καμπάνια Balenciaga
- 24 ΙΑΝ 2024
Γενικά είμαι φαν του οίκου Balenciaga και θεωρώ ότι ο καλλιτεχνικός του διευθυντής Demna, έχει καταφέρει κάτι πολύ σημαντικό στην ως τώρα θητεία του στον οίκο: έχει δημιουργήσει ρούχα που είναι άμεσα αναγνωρίσιμα. Είτε σου αρέσουν, είτε όχι, όταν δεις ένα ρούχο ή ένα αξεσουάρ Balenciaga, αμέσως καταλαβαίνεις ότι είναι δημιουργία του οίκου.
Φυσικά, αυτό έχει τα καλά και τα κακά του. Δηλαδή, από τη μια είναι σημαντικό το ότι ο οίκος έχει μια χαρακτηριστική αισθητική, αλλά από την άλλη υπάρχει ο φόβος της επανάληψης. Και αυτό είναι κάτι που δεν έχει καταφέρει να αποφύγει ο σχεδιαστής. Οι συλλογές του αν και έχουν πάντα ενδιαφέρον, συχνά επαναλαμβάνονται. Αυτό ισχύει καμιά φορά και για τις πλέον φημισμένες καμπάνιες του (κάποιες έχουν λάβει παραπάνω δημοσιότητα απ’ όση θα ήθελε), με την πιο πρόσφατη να προκαλεί ενδιαφέρον για ελάχιστους λόγους. Δύο είναι οι λόγοι που μας αρέσει η καμπάνια Balenciaga και αυτοί είναι δυο από τα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν σε αυτή: η Patricia Field και η Paloma Elsesser.
H φημισμένη στιλίστρια -που η δουλειά της έγινε ευρύτερα γνωστή από τη σειρά του HBO, Sex and the City-, Patricia Field είναι μια από τις πρωταγωνίστριες της καμπάνιας Balenciaga, ενώ η Paloma Elsesser ένα από τα πιο δημοφιλή curvy μοντέλα, ποζάρει κι αυτή για το νέο project του οίκου. Φυσικά, οι δυο γυναίκες δεν είναι τα μόνα πρόσωπα που εμφανίζονται στην καμπάνια. Αντιθέτως, κεντρικό πρόσωπο δεν είναι άλλη από την Kim Kardashian, η οποία έγινε πρόσφατα η νέα brand ambassador του οίκου.
Η Kim Kardashian είναι η νέα brand ambassador του οίκου Balenciaga
Κανείς δεν έπεσε από τα σύννεφα όταν ο οίκος Balenciaga ανακοίνωσε ότι η Kim Kardashian, είναι η νέα ambassador του brand. Φαντάζομαι ότι αυτή η συμφωνία θα είναι μια πολλών εκατομμυρίων, αν και η συνεργασία των δυο μερών «κρατάει» χρόνια τώρα. Η reality star στηρίζει τις δημιουργίες του Demna αρκετά συχνά (με ένα μικρό διάλειμμα όταν ξέσπασε το σκάνδαλο της Holiday campaign του brand), με την ίδια να έχει ταυτιστεί πλέον με τις δημιουργίες του οίκου.
Λίγες μέρες μετά την καθόλου απρόσμενη και σχεδόν αδιάφορη ανακοίνωση, κυκλοφόρησε και η νέα καμπάνια Balenciaga “Closet” στην οποία φυσικά και πρωταγωνιστεί η Kim K. Σε ένα βίντεο, βλέπουμε τη star στην ντουλάπα της, της οποίας τα ράφια είναι γεμάτα με τσάντες Balenciaga, να προσπαθεί να υπολογίσει πόσες έχει στην κατοχή της. Βρίσκω κάπως παράταιρη αυτή την ανάδειξη του «πλούτου» της, όταν συμβαίνουν τόσα αισχρά πράγματα στον κόσμο (βλ. πόλεμοι σε Παλαιστίνη και Υεμένη), με τη φημισμένη ατάκα από το reality show της οικογένειας, “Kim there’s people dying!”, να ταιριάζει απόλυτα εδώ.
Αν και ο κόσμος (και ο «κόσμος της μόδας») συνεχίζει να υπάρχει κανονικότατα, παρ’ όλα τα άσχημα πράγματα που συμβαίνουν, δεν θεωρώ ότι η Kim είναι το πρόβλημα εδώ. Αλλά, βρίσκω κάπως άστοχο το βίντεο της καμπάνιας και κάπως αφελές το όλο του concept. Ίσως να φταίει ο τρόπος που υπολογίζει πόσες τσάντες βρίσκονται στην ντουλάπα της (είναι 130 παρεμπιπτόντως), ίσως να είναι το vibe που εκπέμπει. Ή μπορεί απλά και να είμαι προκατειλημμένη.
Σε κάθε περίπτωση, να πω σε αυτό το σημείο ότι η θεματική της καμπάνιας Balenciaga έχει ενδιαφέρον, με τον οίκο να φέρνει «πίσω» ένα από τα πιο εμβληματικά του σχέδια: τη Le City bag. Η τσάντα η οποία έχει καταγραφεί ως μια από τις πιο iconic τσάντες στην ιστορία της μόδας. H τσάντα και ο θρύλος της μόδας, Patricia Field, αλλά και η ταλαντούχα Paloma Elsesser είναι από τα highlights του project.
Το μόνο ενδιαφέρον πράγμα από την καμπάνια Balenciaga είναι τα icons Patricia Field και Paloma Elsesser
Ο οίκος Balenciaga επανακυκλοφορεί την iconic Le City bag και μαζί με το λανσάρισμα ακολουθεί και η καμπάνια. Το φωτογραφικό δίδυμο των Inez & Vinoodh, εκτός της Kim Kardashian, φωτογραφίζει και τις Patricia Field, Paloma Elsesser, Nicola Peltz, Roh Yoon Seo και την Devon Lee Carlson. Στις φωτογραφίες, βλέπουμε τις γυναίκες αυτές να κρατάνε διαφορετικές εκδοχές της Le City Bag, αλλά και των Le Cagole και Hourglass bags του οίκου.
Η Patricia Field όμως είναι αυτή που ξεχωρίζει, με διαφορά, η οποία φορώντας ένα μαύρο δερμάτινο παλτό και πουλόβερ ποζάρει μπροστά από μια ντουλάπα που στα ράφια φιγουράρουν οι πολύχρωμες Le City και Le Cagole τσάντες του οίκου.
Η Paloma Elsesser ποζάρει σε ένα πιο μίνιμαλ background και μια ασπρόμαυρη ντουλάπα, φορώντας τα φημισμένα Pantaleggings stiletto του οίκου, με ένα oversized T-shirt και αθλητικό jacket, κρατώντας την Hourglass τσάντα.
Αν και οι δυο προσφέρουν το #inspo που χρειαζόμαστε, δεν μπορώ να μην κάνω μια αναφορά παραπάνω στη γνωστή στιλίστρια, η οποία με αυτή την πρώτη της μεγάλη καμπάνια μόδας -μια που σίγουρα της αξίζει-, λαμβάνει την αναγνώριση που της αρμόζει, σαν μια τόσο σημαντική προσωπικότητα στον χώρο αυτό. Αυτό, σε συνδυασμό με την επανακυκλοφορία της Le City bag, κάνουν την καμπάνια ενδιαφέρουσα.
Λίγα λόγια για την ιστορία της Le City Balenciaga Bag
Τη Le City bag, κυκλοφόρησε για πρώτη φορά ο οίκος το 2000, όταν ο Nicolas Ghesquière ήταν ο καλλιτεχνικός διευθυντής. Έγινε γρήγορα από τα It items των 2000s, ειδικά όταν η Kate Moss φωτογραφήθηκε φορώντας την. Η Moss ξεκίνησε το frenzy της Le City bag, η οποία παρήγγειλε την τσάντα με το που την είδε στην πασαρέλα του οίκου. Δεν χρειάστηκε πολύ καιρό μέχρι κι άλλες celebrities να λατρέψουν την εν λόγω τσάντα, για την οποία οι υπεύθυνοι του οίκου πίστευαν ότι θα ήταν μια μεγάλη αποτυχία. Ο Ghesquière τους απέδειξε το αντίθετο, με την τσάντα να θεωρείται ακόμα ένα από τα πιο εμβληματικά αξεσουάρ που έχει κυκλοφορήσει ποτέ ο Balenciaga. Η τσάντα έγινε τόσο δημοφιλής που ο οίκος αργότερα λάνσαρε δυο παραλλαγές της, τη Le Cargole (που εμφανίζεται και στην καμπάνια) αλλά και την Neo Cagole. Η νέα εκδοχή της Le City, είναι κατασκευασμένη από το δέρμα Arena και εμπνέεται από το αρχικό της σχέδιο. Περιλαμβάνει vintage λεπτομέρειες με μεγάλα καρφιά, φερμουάρ αλλά και δερμάτινο λουράκι.