GAME OF THRONES

Η σχεδιάστρια του Game of Thrones ντύνει την βασίλισσα Ελισάβετ για τη σειρά ‘The Crown’

Η σχεδιάστρια κοστουμιών Michele Clapton είναι ειδική στον σχεδιασμό στεμάτων για γυναίκες ηγεμόνες. Σχεδίασε τα φανταστικά κοστούμια του Game of Thrones για τις πέντε πρώτες σεζόν και επέστρεψε στη σειρά του HBO για τα δύο τελευταία επεισόδια της 6ης σεζόν για τη δημιουργία τεσσάρων κοστουμιών, συμπεριλαμβανομένης και της δερμάτινης ενδυμασίας στέψης του Cercei Lannister όπως και αυτή από λιοντάρι -για την οποία κέρδισε το τρίτο Emmy για το ράφι της (μαζί με ένα BAFTA και δύο Costume Designers Guild Awards).

Στο διάλειμμά της από το GOT, η Clapton επέκτεινε το σχεδιαστικό της ταλέντο στην νέα σειρά του Netflix, ‘The Crown’ η οποία έκανε το ντεμπούτο της στις 4 Νοεμβρίου και αφορά την ζωή της Βασίλισσας Ελισάβετ II. Η σειρά είναι η πιο ακριβοπληρωμένη παραγωγή του Netflix ως τώρα (φήμες λένε γύρω στα 130 εκατομμύρια δολάρια) και φιλοδοξεί να εξιστορήσει την ζωή της Βρετανίδας βασίλισσας με έξι σεζόν των 10 επεισοδίων -με το πρώτο να ξεκινάει το 1947 με την τότε 21χρονη, φρεσκοπαντρεμένη Elizabeth (Claire Foy).

Η δεκαετία που ακολουθεί καλύπτει το ξεκίνημα της βασιλείας της, τα πρώτα χρόνια γάμου με τον Πρίγκιπα Φίλιππο (ή αλλιώς τον 11ο ‘Doctor Who’, Matt Smith), τη δυναμική της με έναν ηλικιωμένο Πρωθυπουργό Winston Churchill και την σχέση της με την μικρότερη αδερφή της Margaret (Vanessa Kirby) η οποία θέλει να παντρευτεί έναν διαζευγμένο άντρα.

 

Για την Clapton, ο σχεδιασμός κοστουμιών για τη σειρά ήταν κάτι παραπάνω από την ακριβή αντιγραφή φορεμάτων και τουαλετών. “Αυτό που (ο executive producer, Stephen Daldry και σκηνοθέτης Philip Martin και εγώ) προσπαθήσαμε να κάνουμε ήταν να μιλήσουμε [για τη σειρά] ως ένα δράμα και πώς θα θέλαμε να απεικονίσουμε [την Ελισάβετ] στις στιγμές που βλέπουν όλοι και ίσως στις στιγμές που δεν ξέρει κανείς. Οπότε υποθέτουμε,” είπε η σχεδιάστρια. Εκτιμά πως το 95% των ενδυμασιών των αξιωματικών είναι custom-made, ενώ οι extras φορούν vintage ρούχα από το 1940 και 1950. “Θέσαμε ψηλά τον πήχη για την Βασίλισσα της Αγγλίας”, λέει.

Εκτός από μία εξαντλητική έρευνα σε ιστορικές φωτογραφίες και αρχεία, η Clapton βασίστηκε και στην συλλογή της από vintage τεύχη της Vogue για έμπνευση. “Μου αρέσουν οι διαφημίσεις για εσώρουχα σε αυτά τα παλιά περιοδικά”, είπε. “Γιατί απεικονίζουν την ιδανική σιλουέτα”.

Η Clapton χρησιμοποιεί patterns φορεμάτων από το 1950, συγκεκριμένα για την πιο ζωηρή και περιπετειώδη Πριγκίπισσα Margaret και μελέτησε σχεδιαστές της εποχής συμπεριλαμβανομένων των Hardy Amies για τα ανδρικά κοστούμια, Dior και τον βασιλικό ράφτη Norman Hartnell, που σχεδίασε το νυφικό της Πριγκίπισσας Ελισάβετ για τον γάμο της με τον Πρίγκιπα Φίλιππο το 1947.

 

Το περίπλοκα διακοσμημένο με χάντρες νυφικό ήταν ένα από τα iconic looks που η Clapton και η ομάδα της (πάνω από 50 άτομα) έπρεπε να αναδημιουργήσουν προσεκτικά. Η ουρά του φορέματος μόνο χρειάστηκε έξι εβδομάδες για να διακοσμηθεί από μία ομάδα μαθητών και μόδιστρων εκ περιτροπής, ενώ το μπούστο, η φούστα και το απλικέ δημιουργήθηκαν την ίδια χρονική στιγμή σε διαφορετικές τοποθεσίες. Το κόστος της ρέπλικας ανήλθε στα 37.000 δολάρια.

 

Ευτυχώς, η Clapton και η ομάδα της δεν χρειάστηκε να φτιάξουν την ενδυμασία στέψης της βασίλισσας. Η Swarovski είχε δημιουργήσει μία ρέπλικα για μία έκθεση, στην οποία έπεσε πάνω η σχεδιάστρια κοστουμιών και η εταιρεία προσφέρθηκε να δανείσει το φόρεμα για την σκηνή. Η Clapton αρχικά αρνήθηκε πιστεύοντας πως δεν θα έκανε στην Foy αλλά συνειδητοποιώντας πόσα είχε να κάνει με τα υπόλοιπα κοστούμια, δέχθηκε την πρόταση. “Την δοκιμάσαμε και ήταν πολύ μακριά πράγματι, αλλά βάλαμε ψηλά τακούνια στην Foy και ήταν υπέροχη,” είπε.

Αν δεν έχεις ήδη ξεκινήσει το ‘The Crown’, δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή. Καλό binge-watch!

Exit mobile version