FASHION CAMPAIGN

H Victoria’s Secret έχει την καλύτερη καμπάνια της εορταστικής σεζόν. All I want for Christmas is Mariah Carey

Samir Hussein/WireImage/Getty Images/Ideal Image

Αν και ο καιρός στη χώρα μας μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα «χριστουγεννιάτικος», με το που υποδεχτούμε τον Νοέμβριο, δεν μπορούμε παρά να προσμένουμε την πιο όμορφη γιορτή του χρόνου: τα Χριστούγεννα. Αν κάτι έχουμε συνδέσει με την εορταστική περίοδο, εκτός από τα festive σύνολα που φοράμε συνήθως, είναι τα εορταστικά hits που ακούγονται στο ραδιόφωνο και τα πάρτι αυτή την περίοδο. Το All I want for Christmas της Mariah Carey είναι χωρίς αμφιβολία, το άσμα των Χριστουγέννων, μια τεράστια επιτυχία της καλλιτέχνιδας που την έχει «στέψει» δικαίως, τη «βασίλισσα των Χριστουγέννων». Αυτό τον τίτλο φαίνεται να επισφραγίζει μέσα από το νέο της project, με τη Mariah Carey να συνεργάζεται με τη Victoria’s Secret για την εορταστική καμπάνια του brand.

Η Victoria’s Secret αποκάλυψε την καινούργια εορταστική της καμπάνια στην οποία πρωταγωνιστεί η Mariah Carey και αυτό ίσως να είναι το καλύτερο project του brand, εδώ και καιρό.

Η βασίλισσα των Χριστουγέννων, Mariah Carey εντυπωσιάζει στη νέα καμπάνια Victoria’s Secret

Αφού την είδαμε να «ξεπαγώνει» μέσα από ένα διασκεδαστικό βίντεο που ανέβασε στο προφίλ της στο Instagram, η Mariah Carey σήμανε την έναρξη της εορταστικής περιόδου. Εκτός από τη γνωστή δέσμευσή της με την γιορτή των Χριστουγέννων, η pop star φέτος επισημοποιεί τη σχέση της και με τη μόδα, μέσα από αυτό το project. Η Mariah Carey συνεργάζεται με τη Victoria’s Secret και στο πλαίσιο της συνεργασίας αυτής η 54χρονη ποζάρει στην εορταστική καμπάνια του brand εσωρούχων.

Ποζάροντας στον φακό του Ethan James Green και με το styling της Gabriella Karefa-Johnson, η τραγουδίστρια εμφανίζεται στην καμπάνια φορώντας δημιουργίες από την εορταστική συλλογή της Victoria’s Secret. Με ένα βαθύ κόκκινο background, η Carey ξεχωρίζει φορώντας κόκκινα εσώρουχα, όπως κορσέδες με σέξι slip φούστες, μίνι σατέν φορέματα με γούνες αλλά και όμορφα underwire bra με σατέν ρόμπες, αποπνέοντας αυτοπεποίθηση και πολυτέλεια.

«Ήταν τόσο διασκεδαστικό να βλέπεις την καινούργια συλλογή και το δημιουργικό τους όραμα, να ζωντανεύει», σχολιάζει η Mariah Carey στη Vogue για τη συλλογή της Victoria’s Secret. «Από τα εποχιακά χρώματα μέχρι και το ζωηρό glam -ένιωσα με βεβαιότητα το εορταστικό πνεύμα γύρω μου».

Εκτός από τις εντυπωσιακές και τόσο εορταστικές φωτογραφίες αλλά και βίντεο όπου η βλέπουμε τη Mariah να φοράει και κομμάτια από τη συλλογή που ξεφεύγουν από το κλασικό κόκκινο χρώμα, η τραγουδίστρια απαντάει και σε fun ερωτήσεις σχετικές με τα Χριστούγεννα. Στην ερώτηση αν προτιμάει να είναι καλεσμένη ή οικοδέσποινα στα χριστουγεννιάτικα πάρτι, η Carey απαντάει με το γνωστό πνευματώδες ύφος της: «Προτιμώ να είμαι η οικοδέσποινα γιατί είμαι αυτή που κάνει τα πιο πλουσιοπάροχα πάρτι».

Δεν υπάρχει, λοιπόν, καμία αμφιβολία ότι η καμπάνια της Victoria’s Secret με την Mariah Carey είναι το πιο ενδιαφέρον project που έχει κάνει το brand τελευταία. Το brand εσωρούχων έχει κάνει δυναμικό comeback τον τελευταίο χρόνο, μετά από μερικά χρόνια αποχής, σταματώντας τα εμβληματικά fashion shows που διοργάνωνε, μιας και επικρίθηκε για έλλειψη εκπροσώπησης.

Το brand έχει επιστρέψει όμως, με ένα καινούργιο μοντέλο marketing, με τη συμπερίληψη να αποτελεί ένα μεγάλο μέρος τους καινούργιου DNA του brand. Εκτός από την καινούργια φιλοσοφία, το brand έφερε πίσω και τα εμβληματικά shows, με ένα πολύ διαφορετικό τρόπο όμως, αφήνοντας το κοινό κάπως αδιάφορο με τον γενικότερο τρόπο που χειρίζεται το rebranding του.

Παρ’ όλη την προσπάθειά του για εκπροσώπηση, πολλοί ήδη θεωρούν ανούσια την επιστροφή του Victoria’s Secret, ειδικά από τη στιγμή που brands εσωρούχων όπως αυτό της Rihanna, Savage x Fenty κάνει πολύ καλύτερη δουλειά στο να προμοτάρει τη συμπερίληψη στη μόδα και δη, σε ένα τόσο «ευαίσθητο» θέμα που σχετίζεται με το γυναικείο σώμα και τη γυναικεία σεξουαλικότητα και το πώς αυτή παρουσιάζεται μέσα από το marketing εσωρούχων.

Σε κάθε περίπτωση, θα «πάρουμε» οποιαδήποτε μορφή συμπερίληψης μπορούμε, μιας και ο χώρος αυτός συνεχίζει να αγνοεί το inclusivity. Και οφείλω να πω, ότι η συνεργασία της Victoria’s Secret με την Mariah Carey ήταν ένα καλό “clickbait” για να ασχοληθούμε ξανά με το brand. Γιατί all we want for Christmas is… Mariah Carey.