FASHION NEWS

H Zendaya είναι και επίσημα το νέο πρόσωπο της Louis Vuitton. Η πρώτη της καμπάνια επιβεβαιώνει ότι είναι το απόλυτο girl crush μας

Louis Vuitton

Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που έχουν το λεγόμενο «άστρο». Αυτούς τους ανθρώπους τους καταλαβαίνεις αμέσως. Δεν χρειάζεται να τους δεις από κοντά για να καταλάβεις ότι έχουν τον αέρα και το vibe ενός ανθρώπου που εκπέμπει μια φυσική λάμψη, μια αύρα, που μαγεύει. Η Zendaya είναι από αυτούς τους ανθρώπους. Μια γυναίκα που όταν τη δεις, το βλέμμα σου μοιραία θα «σταθεί» πάνω της. Δεν μπορείς παρά να μην μαγευτείς από την αιθέρια παρουσία της. Αυτή την αίσθηση εκπέμπει και στην καμπάνια για τον οίκο Louis Vuitton. Γιατί ναι, μπορούμε κι επίσημα να πούμε ότι η Zendaya είναι το νέο πρόσωπο του οίκου Louis Vuitton.

Μετά από την πολυετή συνεργασία με τον οίκο Valentino (είχε υπογράψει συμβόλαιο με το ιταλικό label, εδώ και μερικά χρόνια), η Zendaya συνεργάζεται με τον οίκο Louis Vuitton. Η συνεργασία αυτή έγινε γνωστή τον Μάρτιο, όταν η ηθοποιός παρευρέθηκε στο front row του οίκου, για τη Fall 2023 συλλογή του και επισημοποιείται τώρα, με μια καμπάνια. Για την περίσταση, είχε φορέσει ένα τιγρέ short suit το οποίο ολοκλήρωσε με ένα ζευγάρι ψηλές μπότες και την Capucines bag του οίκου. Η επιλογή της τσάντας δεν ήταν καθόλου τυχαία, μιας και το πρώτο της project για το γαλλικό label αφορά την εν λόγω τσάντα.

Η Zendaya ποζάρει για τη νέα καμπάνια της Louis Vuitton και την Capucines bag -μια από τις iconic τσάντες του οίκου. Σε φωτογραφίες των Mert and Marcus, η καμπάνια εντυπωσιάζει. Δεν περιμέναμε κάτι λιγότερο ούτε από τον οίκο, ούτε από τη Zendaya.

Το άστρο της Zendaya λάμπει στη νέα καμπάνια του οίκου Louis Vuitton

Στις 20 Απριλίου, ο οίκος Louis Vuitton αποκάλυψε τη νέα του καμπάνια με τη Zendaya. Η βραβευμένη με Χρυσή Σφαίρα ηθοποιός κάνει το ντεμπούτο της ως ambassador του οίκου, υπηρετώντας ως το νέο πρόσωπο της Capucines bag.

Ποζάροντας στον φακό του φωτογραφικού διδύμου των Mert Alas και Marcus Piggott, η Zendaya φωτογραφίζεται στο E-1027 – το Roquebrune-Cap-Martin σπίτι που έχει σχεδιάσει η πρωτοπόρος του μοντερνιστικού κινήματος και αρχιτέκτονας, Eileen Gray. Με φόντο τον γαλάζιο ουρανό της Cote d’ Azur, η Zendaya εκπέμπει δυναμισμό και εντυπωσιάζει, ενώ κρατάει την εμβληματική τσάντα του οίκου Louis Vuittοn, συμπεριλαμβανομένου και της μίνι Capucines BB bag, που τη βλέπουμε για πρώτη φορά σε καμπάνια του label. Αλλά πίσω στις φωτογραφίες.

Σε αυτές βλέπουμε την ηθοποιό άλλοτε με φόντο τη θάλασσα και άλλοτε στην ταράτσα του σπιτιού, να φοράει μια sleek, κομψή μαύρη ολόσωμη φόρμα την οποία -όπως είναι σύνηθες-, η Zendaya αναδεικνύει στο έπακρο, με την έμφυτη κομψότητα που χαρακτηρίζει όλο της το είναι.

«Θυμάμαι να μεγαλώνω με τις καμπάνιες της Louis Vuitton», δήλωσε η Zendaya στη Vogue. «Υπήρχε μια που λάτρευα από, από τις αρχές των 2000s, με την Naomi Campbell, όπου ήταν ξαπλωμένη πάνω σε μια βαλίτσα του οίκου. Ακόμα μου έρχονται οι εικόνες στο μυαλό». Τώρα, ανάμεσα σε ονόματα σαν αυτό της Naomi Campbell που είναι μια από τις πολλές celebrities που έχει ποζάρει για καμπάνια της Louis Vuitton, προστίθεται και αυτό της Zendaya.

Η καμπάνια αφορά μια από τις εμβληματικές τσάντες του οίκου, που κυκλοφόρησε το 2013. Η Capucines bag πήρε το όνομά της από έναν δρόμο του Παρισιού, τον Rue Neuve-des-Capucines όπου ο οίκος άνοιξε την πρώτη του μπουτίκ το 1854. Η επιτυχία της οφείλεται στο μίνιμαλ σχέδιό της και την πρακτική κομψότητα που την χαρακτηρίζει. Η τσάντα φτιάχνεται από το ανθεκτικό Taurillon δέρμα από ίνες και προσφέρεται σε διάφορα styles (ώμου, χιαστή κ.ά.) και διαθέτει ένα κούμπωμα το οποίο περιλαμβάνει το μονόγραμμα του οίκου “LV”.

«Είναι πραγματικά εκπληκτικά φτιαγμένη και ανθεκτική», σχολίασε για την τσάντα η Zendaya, στη Vogue. «Όταν αγοράζω κάτι θέλω να μου κρατήσει. Δεν είμαι πάντα η πιο υπεύθυνη με τις τσάντες μου, και μπορεί να την “πετάω” από εδώ και από και εκεί, την κρατάω αρκετά και ξέρεις, θέλω να ξέρω ότι είναι ανθεκτική». Απ’ ό,τι φαίνεται, η Capucines bag είναι το τέλειο match για τη Zendaya και για τον οίκο Louis Vuitton. Μέχρι στιγμής, έχουμε ήδη ενθουσιαστεί με αυτή τη νέα συνεργασία.

Exit mobile version