FASHION NEWS

Η Be your own BOSS mentality και πώς να την αποκτήσεις

«Θυμάσαι ποιος ήσουν, πριν σου πει ο κόσμος ποιος πρέπει να είσαι;», είχε πει ο Charles Bukowski. Σε μια εποχή που κυριεύεται από την εικόνα και που μας υποδεικνύει ποιοι «πρέπει να είμαστε», το να είσαι ο εαυτός σου, το να είσαι το αφεντικό του εαυτού σου, δεν είναι πάντα εύκολο. Θέλει πολύ προσωπική αναζήτηση, θέλει δουλειά με τον εαυτό σου, μέχρι να καταλάβεις ποιος πραγματικά είσαι ώστε να ζεις αυθεντικά, χωρίς φόβο. Αυτό, ξέρεις, συνδέεται απόλυτα και με τη μόδα και το στιλ. Αν ξέρεις ποιος είσαι, τότε ξέρεις και ποιο είναι το στιλ σου. Η επιρροή που ασκεί ο καθένας μας, μέσω του τρόπου ζωής μας και του στιλ μας, όσο μικρή ή μεγάλη είναι, μας επιτρέπει να δείξουμε στον κόσμο, ότι όντας ο πραγματικός μας εαυτός, είναι ο μόνος δρόμος για την εξέλιξη.

Την ίδια φιλοσοφία πρεσβεύει και η νέα καμπάνια της BOSS, “Be your own BOSS”. Αυτό είναι το σημαντικό μήνυμα της καμπάνιας για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2022 στην οποία πρωταγωνιστούν influential προσωπικότητες που εκπροσωπούν το σήμερα (αλλά και το μέλλον).

Η inspiring καμπάνια μόδας που θα σε εμπνεύσει να γίνεις το αφεντικό του εαυτού σου

Από τις αρχές του 2022, βιώσαμε την εξέλιξη του brand BOSS. Είδαμε πώς ένα ήδη εδραιωμένο brand μόδας μπορεί να συμβαδίσει (και) με τη μόδα του σήμερα. Εξελίσσοντας το όραμά του για τη μόδα και φέρνοντας πρόσωπα που εμπνέουν και ασκούν θετική επιρροή στον χώρο της μόδας (και όχι μόνο), είδαμε την εξέλιξη του brand. Στόχος της BOSS είναι να εμπνέει και να ενδυναμώνει τους ανθρώπους να είναι αφεντικό του εαυτού τους.

O Khaby Lame

Για τη νέα καμπάνια, “Be your own BOSS”, για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2022, το brand συνεργάζεται με μια σειρά από inspiring προσωπικότητες που έχουν θετικό αντίκτυπο στη μόδα και την κοινωνία. Εκπροσωπώντας το diversity, μέσω αυτού του καστ, βλέπουμε ότι το μέλλον της μόδας, είναι πολλά υποσχόμενο.

Οι δυναμικές προσωπικότητες της καμπάνιας BOSS

Την αναβίωσή που βιώνει η BOSS ενισχύουν οι inspiring brand ambassadors της. Μέσα από την καμπάνια, βλέπουμε την ιστορία των προσωπικοτήτων αυτών και πώς μέσα από την πορεία ζωής τους και τις πετυχημένες τους καριέρες, έχουν καταφέρει να είναι τα αφεντικά του εαυτού τους.

O Matteo Berrettini

Η καμπάνια, λοιπόν, επικεντρώνεται στις ιστορίες των αστέρων, ιστορίες που εμπνέουν. Όπως είπαμε, τα πρόσωπα αυτά εκπροσωπούν το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της μόδας (και της κοινωνίας μας). Στην καμπάνια, λοιπόν, πρωταγωνιστούν τα εξής πρόσωπα: ο next-generation TikTok δημιουργός Khaby Lame, ο άνθρωπος με τους περισσότερους ακόλουθους στη δημοφιλή πλατφόρμα. Έπειτα, βλέπουμε τον Ιταλό τενίστα Matteo Berrettini, έναν από τους πιο ανερχόμενους αθλητές της γενιάς του, ο οποίος το 2021 έφτασε στον τελικό του Wimbledon.

H Alica Schmidt

Μαζί τους, βλέπουμε και τη Γερμανίδα δρομέα Alica Schmidt η οποία βγήκε 2η στο European Athletics U20 τουρνουά, αλλά και τον Βρετανό πυγμάχο Anthony Joshua που έχει λάβει ήδη πολλούς τίτλους από το ξεκίνημα της καριέρας του. Αυτοί οι παγκόσμιοι brand ambassadors, που παρουσιάστηκαν στην καμπάνια του brand τον περασμένο Ιανουάριο, έχουν ο καθένας στρατηγικές συνεργασίες και co-designed capsule συλλογές με την BOSS.

O Anthony Joshua

Αλλά τα inspiring πρόσωπα δεν σταματάνε εκεί. Για πρώτη φορά στην ιστορία της καμπάνιας της BOSS, συμμέτεχει και η iconic Naomi Campbell.

H Naomi Campbell

Την Campbell, ένα από τα πιο πετυχημένα μοντέλα της γενιά της, συνοδεύουν η Αμερικανίδα Kendall Jenner, ο παγκοσμίου φήμης Αμερικανός ράπερ Future αλλά και ο Νοτιοκορεάτης τραγουδιστής και ηθοποιός Lee Min-ho. Τα ταλαντούχα αυτά πρόσωπα μάς δείχνουν πώς έχουν καταφέρει να είναι τα αφεντικά του εαυτού τους.

Έτσι, στην καμπάνια της BOSS βλέπουμε τρία δωμάτια, σε τρία διαφορετικά χρώματα: ένα μαύρο, ένα λευκό και ένα καμηλό δωμάτια aka τα signature χρώματα του brand.

O Future

Σε κάθε δωμάτιο βλέπουμε τους πρωταγωνιστές στους δικούς τους, μοναδικούς κόσμους. Αυτά τα δωμάτια υπενθυμίζουν ότι όταν μια πόρτα κλείνει, μια άλλη ανοίγει. Μέσα από την καμπάνια αυτή, μαθαίνουμε την πορεία των πρωταγωνιστών και πώς μέσα από τις εμπειρίες τους, κατάφεραν να γίνουν τα αφεντικά του εαυτού τους.

Ο Lee Min-ho

Ο δρόμος της επιτυχίας τους δεν ήταν μια απλή ευθεία, αλλά είχε δοκιμασίες, επιτυχίες και αποτυχίες αλλά και πιστεύοντας στον εαυτό τους, κατάφεραν να διαπρέψουν. Μόνο έτσι μπορείς κι εσύ να “Be your own BOSS”.

Η νέα καμπάνια συνεχίζει τη δυναμική της ανανέωσης του brand και εντάσσεται στο πλαίσιο του συνολικότερου στόχου του HUGO BOSS Group να ενισχύσει την παγκόσμια αναγνωρισιμότητα των εμπορικών σημάτων του στο πλαίσιο της στρατηγικής CLAIM 5 που παρουσιάστηκε πέρυσι.

 

BOSS.COM

INSTAGRAM: instagram.com/boss

FACEBOOK: facebook.com/hugoboss

YOUTUBE: youtube.com/boss

TIKTOK: tiktok.com/@boss