FASHION CAMPAIGN

Η Naomi Campbell à la française στη νέα καμπάνια της H&M. Je t’ aime beaucoup

Αν και δεν πρόκειται για μια δημοφιλή άποψη, ο Σεπτέμβρης είναι πλέον, από τους αγαπημένους μου μήνες. Όσον αφορά τη μόδα, τουλάχιστον. Για όλες εμάς τις πραγματικές fashion lovers, αυτή είναι η εποχή των Fashion Weeks και των fashion launches. Μαζί με τις νέες συλλογές, κυκλοφορούν και οι καμπάνιες μόδας. Στην τελευταία αγαπημένη μου καμπάνια, λοιπόν, πρωταγωνιστεί το μοντέλο, το icon, η O.G. 90s superstar, Naomi Campbell.

Αυτό που ξεχωρίζει τη Naomi Campbell από κάθε άλλο μοντέλο, είναι η ευκολία της να μεταμορφώνεται. Οι καμπάνιες μόδες απαιτούν αυτό ακριβώς, εξάλλου, μιας και πρόκειται για ένα visual της συλλογής που λανσάρει το κάθε brand. Αυτή στην οποία πρωταγωνιστεί η Naomi Campbell, λοιπόν, αφορά τη νέα συλλογή της H&M.

Η H&M φαίνεται να έχει την ίδια φιλοσοφία, όσον αφορά τις καμπάνιες μόδας και κάθε φορά προσφέρει οπτικοακουστικά αριστουργήματα, μέσα από τα projects της. To brand δεν φοβάται να πειραματιστεί με σκηνοθετικά styles, αλλά και να παρουσιάσει το versatility του, όσον αφορά τις καμπάνιες του. Μετά το πετυχημένο Wes Anderson-esque φιλμ μικρού μήκους, του «Hôtel Hennes» που παρουσίασε την άνοιξη, το brand εξελίσσει το σύμπαν που δημιούργησε για την καμπάνια, με το νέο «Brasserie Hennes».

Η θεματική της καμπάνιας

Η H&M παρουσιάζει, λοιπόν, το «Brasserie Hennes», τη νέα φθινοπωρινή καμπάνια του brand, την οποία συνοδεύει μια ολοκαίνουρια ταινία. Η «Brasserie Hennes» είναι ένας φανταστικός προορισμός μόδας που περικλείει την εμβληματική κουλτούρα των Brasserie του Παρισιού. Το ιδανικό μέρος για να παρακολουθήσει κανείς τη μαγεία του Παρισιού να ξεδιπλώνεται μπροστά του. Όλοι καλούνται να καθίσουν έξω και να παρακολουθήσουν εξαιρετικά στιλ να παρελαύνουν στους δρόμους. Στο συμπάν της «Brasserie Hennes», η μόδα είναι για όλους και όλα μπορούν να συμβούν.

Εκτός από την Naomi Campbell, τι άλλο θα δεις στην καμπάνια;

Στην καμπάνια της H&M, η Naomi Campbell υποδύεται μια παριζιάνα fashion insider, που στην Brasserie Hennes συναντά μια «περίεργη» τουρίστρια, το μοντέλο Jill Kortleve, η οποία μόλις κατέφθασε στην πρωτεύουσα της μόδας.

Με καφέ στο χέρι, η Naomi Campbell και η Jill Kortleve παρακολουθούν το υπόλοιπο καστ, το ζευγάρι των δημιουργών Young Emperors, το μοντέλο Jordan Barrett, το μοντέλο Paloma Elsesser και τις δίδυμες influencers Molly και Reese Blutstein να περπατούν στα καλντερίμια με τα θαυμάσια ρούχα της συλλογής H&M AW22. Σε σκηνοθεσία και πάλι του Bardia Zeinali, η ταινία εξυμνεί το Παρίσι, με εμπνευσμένες προτάσεις μόδας για όλους.

«Είναι χαρά μου να συνεργάζομαι με την H&M σε αυτήν την ταινία εμπνευσμένη από μια πόλη τόσο κοντά στην καρδιά μου. Η υπέροχη μόδα θα πρέπει να είναι για όλους, και είναι εκπληκτικό να βλέπεις αυτή την καμπάνια να το αποδεικνύει», σχολιάζει σχετικά η Naomi Campbell.

Λίγα λόγια για τη φθινοπωρινή συλλογή της H&M

Η συλλογή AW22 ενσαρκώνει το κλασικό παριζιάνικο στιλ αλλά και την αυτοπεποίθηση που εκπέμπουν Γάλλοι και Γαλλίδες. Οι εύκολοι συνδυασμοί πρωταγωνιστούν, ενώ, θα βρεις όλα τα βασικά κομμάτια για την πόλη. Μερικά από αυτά είναι οι μίνι φούστες, τα signature πανωφόρια και οι καουμπόικες μπότες έως το γόνατο.

Οι ζεστοί τόνοι του πορτοκαλί, του κόκκινου και του μπορντό εναρμονίζονται με το check-on-check style, ενώ αστραφτερά αξεσουάρ, οι τσάντες σε στιλ macro tote και τα chunky πλεκτά, θα κάνουν όλους να ξεχωρίσουν.

«Καλώς ήρθατε στη Brasserie Hennes: ένα φανταστικό μέρος μυθοπλασίας, όπου η συλλογή AW22 λάμπει. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να φέρουμε το θαύμα του Παρισιού στην H&M και ανυπομονούμε να το μοιραστούμε με όλους εσάς», ανέφερε σχετικά η Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor, H&M,

Η συλλογή AW22 θα είναι διαθέσιμη από 15 Σεπτεμβρίου στα καταστήματα και στο hm.com.