FASHION CAMPAIGN

Η Natalia Vodianova στην καμπάνια Ferragamo, ενσαρκώνει την τελειότητα

Vanina Sorrenti for Ferragamo

Κάθε φορά που βλέπω την Natalia Vodianova σε οποιαδήποτε φωτογραφία, ένα είναι το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό: το εξώφυλλο της Vogue Japan του 2011, που είχε τραβήξει ο σπουδαίος Peter Lindbergh. Ένα από τα καλύτερα εξώφυλλα περιοδικού μόδας, που δείχνει όχι μόνο την ικανότητα του Lindbergh να απαθανατίζει άψογα το συναίσθημα του ανθρώπου που φωτογραφίζει, αλλά και το εύρος της Vodianova σαν μοντέλο. Αν και το γνωστό μοντέλο έχει αποσυρθεί, υπό μια έννοια, από τον χώρο της μόδας, συνεχίζοντας επιλεκτικά τα fashion projects της, τώρα πρωταγωνιστεί σε μια καμπάνια μόδας. Και συγκεκριμένα, την καμπάνια του οίκου Ferragamo στην οποία η Natalia Vodianova δείχνει για ακόμη μια φορά το ταλέντο της στο μόντελινγκ.

Και η χαρά (μου), είναι διπλή, μιας και σαν ένα από τα αγαπημένα μου μοντέλα, η Natalia Vodianova συνεργάζεται με έναν από τους αγαπημένους σχεδιαστές και οίκους μόδας, αυτή τη στιγμή: τον Ferragamo. Η συνεργασία των 2 αυτών powerhouses πάντως, έχει ως αποτέλεσμα μια εντυπωσιακή καμπάνια μόδας, στην οποία πρωταγωνιστούν (και) τα ρούχα.

Η Natalia Vodianova στην καμπάνια Ferragamo, αγγίζει την τελειότητα

Αυτό που λατρεύω στη μόδα που παρουσιάζει ο Maximilian Davis μέσα από τη δουλειά του για τον οίκο Ferragamo, είναι ο τρόπος που αντιμετωπίζει τη μόδα του σήμερα. Η μόδα που επηρεάζεται τόσο πολύ από πλατφόρμες τύπου TikTok, που αποθεώνουν τη γρήγορη μόδα, αλλά και τα Y2Κ styles (μια μόδα που δεν είναι για όλους), παρουσιάζεται μέσα από το έργο του Davis, με τη μοναδικότητα ενός απλού, αλλά ουσιαστικού design. Στο ως τώρα έργο του για τον οίκο Ferragamo, λοιπόν, καταφέρνει να αναδείξει την μοναδικότητα των κλασικών κομματιών μέσα από μια μοντέρνα και προοδευτική ματιά, κάτι που αναδεικνύεται και μέσα από τις πάντα, σπουδαίες καμπάνιες μόδας.

Η καμπάνια για τη Spring 2024 συλλογή, αποτελεί ένα νέο κεφάλαιο της εξερεύνησης του Davis στο πώς θα ενσαρκώσει καλύτερα τη γυναίκα Ferragamo. Προσέλαβε, λοιπόν, τον κατάλληλο άνθρωπο για να εκπροσωπήσει σωστά την εικόνα που έχει στο μυαλό του για τη γυναίκα Ferragamo, φέρνοντας τη Natalia Vodianova στην καμπάνια. Το γνωστό μοντέλο, λοιπόν, απαθανατίζεται από την Vanina Sorrenti, μία Ιταλίδα φωτογράφο που απαθανατίζει άψογα τη γυναίκα του σήμερα.

«Η κληρονομιά, το υπόβαθρό και η ανατροφή μου περιστρέφονταν πάντα γύρω από την επιρροή και την παρουσία των γυναικών στη ζωή μου», εξηγεί ο Maximilian Davis. «Και η δουλειά της Vanina έχει να κάνει με τη θέαση των γυναικών στο φυσικό τους περιβάλλον, εκεί όπου αισθάνονται πιο άνετα. Το βλέμμα της και η άνεσή τους είναι πολύ ισχυρά – και θέλω να βεβαιωθώ ότι οι γυναίκες με τις οποίες συνεργάζομαι και οι γυναίκες που ντύνω αισθάνονται με το ίδιο».

Η Spring 2024 συλλογή, η οποία διερεύνησε τους παραλληλισμούς της αβίαστης κομψότητας που χαρακτηρίζει την Καραϊβική (οι ρίζες του σχεδιαστή) και την Ιταλία, στην καμπάνια παρουσιάζεται μέσα από την επιλογή των παρκέ δαπέδων και των mid-century επίπλων σε συνδυασμό με τις έντονες αποχρώσεις που έρχονται σε αντίθεση με την νωχελική διάθεση της φωτογράφισης.

Η ισορροπία μεταξύ 2 φαινομενικά διαφορετικών κόσμων είναι ένα στοιχείο που χαρακτηρίζει μία συλλογή και που στην καμπάνια παρουσιάζεται με διάφορους τρόπους: από τον συνδυασμό του λινού με το βαμβάκι, τα γλυπτά ξύλινα αξεσουάρ που είναι γυαλισμένα στην εντέλεια, αλλά και με τις αυστηρές σιλουέτες που αναδεικνύονται μέσα από ανάλαφρα υφάσματα. Τα αξεσουάρ δε, ξεχωρίζουν με τις bold αποχρώσεις του γαλάζιου και του πράσινου, λαμβάνοντας έμπνευση από το πνεύμα της Καραϊβικής. Απαρατήρητα δεν περνάνε τα iconic cage heels, που επανασχεδιάστηκαν και εμπνέονται από τα archives του οίκου Ferragamo, προσφέροντας μια μοντέρνα προσέγγιση στον ιταλικό σχεδιασμό.

Στο επίκεντρο της καμπάνιας, βρίσκεται φυσικά, η Natalia Vodianova, η οποία ενσαρκώνει τις αρχές του brand: «Για μένα, το θέμα είναι να διασφαλίσω ότι οι αναλογίες, η δομή και οι σιλουέτες ενός κομματιού είναι πάντα κατασκευασμένες με τρόπο που να ενδυναμώνει όποιον τις φοράει», δηλώνει ο Davis. «Θα πρέπει να σου δίνει την αίσθηση της ευκολίας που έρχεται φυσικά από το να φοράς κάτι που πιστεύεις ότι λειτουργεί για σένα.»

Exit mobile version