Η street κουλτούρα μέσα από τη συνεργασία KAPPA x ΛΕΞ
- 25 ΑΠΡ 2025

Από το φαγητό που μπορείς να ανακαλύψεις στον δρόμο, τα graffiti και τα mural, μέχρι τους ανθρώπους που χορεύουν, τραγουδούν ή κάνουν skate, η street κουλτούρα είναι γεμάτη μικρούς θησαυρούς και έχει πολλά να δώσει προς έμπνευση. Εμπνέει, επίσης και στο κομμάτι του ντυσίματος.
Οι δρόμοι «κρύβουν» αυθεντικότητα και αυτή αποτυπώνεται στο διαφορετικό στιλ των ανθρώπων που βλέπεις τριγύρω σου. Αυτή την αυθεντικότητα γιορτάζει και η νέα, επιτυχημένη fashion συνεργασία της KAPPA με τον ΛΕΞ, έναν από τους πιο επιδραστικούς μουσικούς της ελληνικής ραπ σκηνής. Από το 1967 η KAPPA αφουγκράζεται τον παλμό της εποχής, δημιουργεί τάσεις χωρίς να τις ακολουθεί, διατηρώντας ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα λογότυπα στο αθλητικό ντύσιμο.
Αυτή τη φορά φέρνει στο επίκεντρο, το tracksuit. Ένα iconic κομμάτι του street wear που συνδέθηκε αρχικά με την μόδα των 70s και αργότερα αποθεώθηκε από την 90s σκηνή της hip hop. Το tracksuit είναι κάτι παραπάνω από 2 κομμάτια που μπορεί να βρει κάποιος στην κατηγορία του athleisure. Κουβαλά τη δική του ιστορία και αυτό είναι σίγουρα ένα κίνητρο για να το επιλέξεις για το ντύσιμό σου.
Το επιτυχημένο brand το πηγαίνει ακόμη ένα βήμα παραπέρα ενώνοντας τις δυνάμεις της με τον ΛΕΞ. Σε αυτή την iconic συνεργασία, KAPPA x ΛΕΞ, η street κουλτούρα βρίσκει την έκφρασή της σε ένα limited edition tracksuit που εξαντλήθηκε μέσα σε 72 ώρες. Το συλλεκτικό κομμάτι αποτελείται από μία ζακέτα με φερμουάρ και ένα παντελόνι σε χακί χρώμα. Ξεχωρίζει για τις μικρές του λεπτομέρειες όπως είναι το κίτρινο logo της KAPPA σε συνδυασμό με το logo του ΛΕΞ.
Το limited edition tracksuit αναδείχθηκε ακόμη περισσότερο με το 3D βίντεο που κυκλοφόρησε το brand. Μετά από την τεράστια απαίτηση του κοινού το βίντεο έπαιξε χωρίς paid boost ξεπερνώντας τις 638.000 προβολές. Και εδώ ακριβώς αποτυπώνεται η δύναμη της κοινότητας και την τεράστια σύνδεση που έχει με τον Έλληνα καλλιτέχνη. Η αγάπη του κοινού που κάθε φορά γεμίζει στάδια για να ακούσει τον ΛΕΞ έδειξε και αυτή τη φορά τη δυναμική της μέσα από αυτή τη συλλογή. «Δεν είναι θέμα hype. Είναι θέμα αλήθειας. Επενδύουμε σε αυθεντικές συνεργασίες και το κοινό το αναγνωρίζει.», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Δημήτρης Παναγάκος, Γενικός Διευθυντής.
Δεν είναι απλώς ρούχα. Είναι τρόπος έκφρασης. Και η KAPPA κατάφερε για άλλη μια φορά να δείξει γιατί παραμένει στο επίκεντρο της street κουλτούρας. Με 7 βραβεία στα φετινά Influencer Marketing Awards και τον ΛΕΞ να αναδεικνύεται “Influencer of the Year”, επιβεβαίωσε πως όταν ένα brand μιλά αυθεντικά, δεν χρειάζεται να φωνάξει για να ακουστεί.