FASHION NEWS

Η Jane Fonda ποζάρει στη νέα καμπάνια Gucci που προμοτάρει το sustainability. Και είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για τη δουλειά

AP Photo Jordan Strauss/Invision

Ακτιβίστρια, υποστηρίκτρια των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και μια stylish γυναίκα. Η Jane Fonda στα της 82 της, είναι πραγματικό icon. Ασχέτως του στιλ της, είναι μια γυναίκα που εμπνέει. Που μάχεται για την κλιματική αλλαγή -ακόμα και με το τίμημα της σύλληψής της από την αστυνομία. Είναι μια γυναίκα που αξίζει την προσοχή μας. Είτε διαμαρτύρεται για την κλιματική αλλαγή, είτε καταρρίπτει τα κλισέ που αφορούν τον ηλικιακό ρατσισμό στο ντύσιμο -και όχι μόνο. Η Jane Fonda δεν έχει χρόνο για «επιφανειακά μπλα-μπλα» και στοχεύει στο να προσφέρει στη νέα γενιά ένα καλύτερο αύριο.

Ο ακτιβισμός της για την κλιματική αλλαγή, μπορεί να είναι «το αντίδοτο για την κατάθλιψη», όπως έχει πει η ίδια, αλλά την καθιστά και το κατάλληλο πρόσωπο για τη νέα καμπάνια Gucci.

Ο ιταλικός οίκος να στοχεύει πλέον, σε ένα πιο «πράσινο» μέλλον για το brand, μέσω seasonless συλλογών. Αφού ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάζει μόνο δυο συλλογές τον χρόνο, τονίζει την στροφή του στη βιωσιμότητα. Ο οίκος υπόσχεται να λειτουργεί με το βλέμμα στραμμένο στη βιωσιμότητα. Θέλει να μειώσει τις περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις που προκαλούνται από τη δημιουργία των συλλογών και την παραγωγή των fashion shows. Παράλληλα, στοχεύει στο να χρησιμοποιεί υλικά που επιβαρύνουν λιγότερο, το περιβάλλον. Η νέα καμπάνια Gucci, λοιπόν, προμοτάρει το νέο «πρόσωπο» του ιταλικού brand. Και η Jane Fonda είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για τη δουλειά.

Η νέα καμπάνια Gucci και η Jane Fonda στο προσκήνιο

Ο Alessandro Michele κρατάει την υπόσχεσή του να κάνει τον ιταλικό οίκο πιο «πράσινο», παρουσιάζοντας τη “Gucci Off The Grid” συλλογή. Η κολεξιόν χρησιμοποιεί ανακυκλωμένα, οργανικά, βιολογικά και βιώσιμα υλικά. Από το ECONYL® μέχρι και ανακυκλώσιμο η συλλογή είναι “pro-sustainability”.

Η ακτιβίστρια Jane Fonda, λοιπόν, είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να ποζάρει στη νέα καμπάνια Gucci. Μαζί με τον Lil Nas X, King Princess, Miyavi και David de Rothschild φωτογραφίζεται για την καμπάνια Gucci. Φορώντας ρούχα της βιώσιμης συλλογή του οίκου, η καμπάνια Gucci παροτρύνει τον κόσμο να αποκτήσουν «πράσινες» αγοραστικές συνήθειες.

Ο οίκος, μέσω της νέας του ενέργειας, θα λανσάρει και ένα διαδραστικό app όπου ο κόσμος θα κάνει ένα quiz. Στο quiz θα μπορεί να μάθει τα πάντα όσον αφορά την παραγωγή της βιώσιμης συλλογής. Οι συμμετέχοντες θα μπορούν παράλληλα να χτίσουν εικονικά δεντρόσπιτα, να βάλουν ταπετσαρίες και να μοιραστούν τα achievements του παιχνιδιού μέσω των social media.