FASHION NEWS

Τα καταστήματα στην Κίνα άνοιξαν και η Hermès κάνει 2.7 εκατ. δολάρια σε πωλήσεις από την πρώτη μέρα

AP Photo Mary Altaffer

Καραντίνα τέλος. Επιστροφή στην πραγματικότητα. Η καθημερινότητα στην Κίνα αρχίζει να επανέρχεται στους παλιούς ρυθμούς της. Ο κόσμος κυκλοφορεί στους δρόμους και οι επιχειρήσεις λειτουργούν ξανά. Σε περίπτωση που αναρωτιόσουν, για το μέλλον της μόδας, να σου πούμε ότι οι καταναλωτές –της Κίνας τουλάχιστον-, είναι πιο αποφασισμένοι από ποτέ. Ζωντανό παράδειγμα, η Hermès. Το γνωστό γαλλικό brand, άνοιξε το flagship store στην πόλη της Guangzhou και την πρώτη λειτουργίας του, είχε έσοδα 2,7 εκατομμύρια δολάρια.

Η Hermès και τα σπάνια είδη αξεσουάρ

Σύμφωνα με το WWD, πολλαπλές πηγές επιβεβαίωσαν το τεράστιο ποσό από τις πωλήσεις που είχε το κατάστημα της Hermès στην Κίνα. Το Σάββατο 11 Απριλίου ήταν η πρώτη μέρα που άνοιξαν τα καταστήματα και η μπουτίκ στη Guangzhou είχε τα περισσότερα έσοδα. Η πόλη της Guangzhou είναι από τις πιο εύπορες περιοχές της Κίνας και στο κατάστημα πωλούνται από τις σπάνιες τσάντες του οίκου, προϊόντα μακιγιάζ, ρούχα, μέχρι και έπιπλα. Λέγεται ότι στο εν λόγω κατάστημα Hermès, λίγο πριν το άνοιγμά του, στάλθηκαν σπάνια μοντέλα τσαντών, ανάμεσα και η φημισμένη “Himalayan Birkin” με διαμάντια.

Τα 2,7 εκατομμύρια δολάρια και το ρεκόρ πωλήσεων

Τα 2,7 εκατομμύρια (περίπου 2,5 εκατομμύρια σε ευρώ) σε πωλήσεις που κατέγραψε το κατάστημα Hermès στην Κίνα, λέγεται ότι είναι το μεγαλύτερο ποσό που έχει καταγραφεί ποτέ σε μια μέρα, από μια μόνο μπουτίκ. Στην Κίνα, η Hermès πρόκειται εξάλλου για ένα αγαπημένο πολυτελές brand, το οποίο οι καταναλωτές έσπευσαν να στηρίξουν αμέσως μετά το ξέσπασμα του κορονοϊού.

Αν και η Hermès δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμη το συμβάν, VIP πρόσωπα της Κίνας, κατέγραψαν το «γιουρούσι» αγορών τους στα social media. Αυτό είναι σίγουρα ένα boost στην αγορά των πολυτελών ειδών που έχει πληγεί λόγω του κορονοϊού. Ο CEO της Hermès, Axel Dumas είχε δηλώσει ότι η έξαρση του κορονοϊού στην Κίνα, επέφερε απώλειες στην εταιρία, καθώς η χώρα αποτελεί το μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό του γαλλικού οίκου. Ο Dumas μάλιστα δήλωσε ότι όσο γίνεται προσπάθεια παγκοσμίως για την μη εξάπλωση του ιού, οι μπουτίκ της Hermes που δεν βρίσκονται σε εμπορικά κέντρα, έχουν περισσότερη κίνηση. Πολλοί Κινέζοι είναι ακόμα επιφυλακτικοί στο να επισκέπτονται μέρη που συγκεντρώνουν πολύ κόσμο.