Kooreloo: Το ελληνικό brand με τσάντες που τιμά τη μεσογειακή παράδοση με τον πιο μοναδικό τρόπο
- 5 ΙΟΥΛ 2023
Μου αρέσουν τα success stories. Ειδικά, όταν πρόκειται για ανθρώπους που αλλάζουν την πορεία της ζωής τους, σε μικρή ή μεγάλη ηλικία, και τολμάνε κυνηγώντας το όνειρό τους. Ειδικά, όταν αυτό τους βγαίνει σε καλό και η τόλμη τους, συνοδεύεται από επιτυχίες. Αυτό, κάνει το μεγάλο ρίσκο τους να έχει άλλη γλύκα. Το Kooreloo είναι μια τέτοια περίπτωση.
Πρόκειται για ένα ελληνικό fashion brand το οποίο ίδρυσαν δυο άνθρωποι που είχαν ήδη σημειώσει αρκετές επιτυχίες στη ζωή τους. Η Λίλα Καραγιάννη και ο Αλέξης Κρασανάκης, πριν ξεκινήσουν το Kooreloo είχαν πετυχημένες καριέρες στον τραπεζικό τομέα. Δουλειές που, ειδικά στην Ελλάδα, θεωρούνται «σιγουράκι» και που συνοδεύονται από μια οικονομική ασφάλεια. Το να πάρουν λοιπόν, το ρίσκο και να κάνουν αυτό το άλμα πίστης (στους εαυτούς τους κυρίως), σε μια περίοδο οικονομικής ανασφάλειας (ίδρυσαν το brand τους στο απόγειο της οικονομικής κρίσης), θα μπορούσε να θεωρηθεί σχεδόν, παράλογο. Παρ’ όλα αυτά, το μεράκι τους για την τέχνη αυτή και η αγάπη τους για τη μόδα και για τις ελληνικές παραδόσεις τούς οδήγησε σε μια νέα, θαυμάσια περιπέτεια. Μια που σύστησε στο ελληνικό κοινό, μια νέα πλευρά της ελληνικής μόδας που δεν είχαμε δει ως τότε.
Δημιουργώντας αξεσουάρ και συγκεκριμένα τσάντες, βασισμένες στην πλούσια παράδοση των τεχνοτροπιών της χώρας μας, όπως το εργόχειρο και το κέντημα, το Kooreloo πρωτοστάτησε ως ένα brand μόδας με τσάντες που ξεχωρίζουν για το παραδοσιακό ελληνικό στοιχείο τους. Δεν το λες και λίγο αυτό. Αντιθέτως, σε κάνει να «φουσκώνεις» από περηφάνια για τους δημιουργούς της χώρας αυτής. 8 χρόνια μετά, λοιπόν, το Kooreloo είναι ένα πλήρως αναπτυγμένο fashion brand που λατρεύουν άνθρωποι σε όλο τον κόσμο.
Η Λίλα Καραγιάννη και ο Αλέξης Κρασανάκης
Πώς ξεκίνησαν όλα
Τίποτα δεν γίνεται τυχαία σε αυτή τη ζωή και αυτό εφαρμόζει και στην περίπτωση του Kooreloo. Αν η Λίλα Καραγιάννη είχε αψηφήσει την καλλιτεχνική «φαγούρα» που ένιωθε, ίσως η ιδέα του Kooreloo να μην είχε γεννηθεί. Το όραμά της από την αρχή, ήταν να «παντρέψει» τη σύγχρονη μόδα και τέχνη με τις παραδόσεις και συγκεκριμένα με τα υλικά που χρησιμοποιούνται στην, γνωστή σε όλους μας, κουρελού. Αυτό που ήθελε ήταν να συνδέσει τις μεσογειακές παραδόσεις με τη φινέτσα της ευρωπαϊκής μόδας.
Όλες αυτές οι σκέψεις, οδήγησαν στη δημιουργία ενός πραγματικά μοναδικού brand αξεσουάρ και ρούχων, το οποίο χρησιμοποιεί την πατροπαράδοτη δεξιοτεχνία και τη χρήση καλής ποιότητας φυσικών υλικών και τεχνικών που δουλεύονται στο χέρι. Το αποτέλεσμα; Μοναδικές δημιουργίες. Μέσα από χρωματιστά υφάσματα που επανεφευρίσκουν την έννοια της παράδοσης στη μόδα και αναμειγνύονται με μοντέρνα στοιχεία, οι τσάντες του Kooreloo είναι one-of-a-kind.
Σε κάθε δημιουργία του brand, η Λίλα Καραγιάννη προβάλλει μέρος της προσωπικότητάς της, της αισθητικής, αλλά και της αγάπης της να χρησιμοποιεί υλικά από τον τόπο μας τα οποία τιμούν την παραδοσιακή ύφανση της Μεσογείου. Τα items του brand είναι χειροποίητα και χρησιμοποιούν ημιπολύτιμες πέτρες και πολυτελή υφάσματα και υλικά.
Το «μυστικό» που κρύβεται στις τσάντες Kooreloo
Οι τσάντες Kooreloo έχουν αυτό το στοιχείο, το μυστικό αν θες, που τις κάνει ακόμα πιο ενδιαφέρουσες και μοναδικές. Όταν τις ανοίγεις, θα βρεις στο εσωτερικό τους τον εσωτερικό κόσμο μιας γυναίκας (θα μπορούσε να πει κανείς). Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό illustration με αναφορές από το άγαλμα της θεάς Αθηνάς στον Παρθενώνα το οποίο σμιλεύτηκε από τον Φειδία, στην αρχαιότητα.
Το άγαλμα της Αθηνάς αν και καταστράφηκε, ανά τους αιώνες κυκλοφορούν διάφορες θεωρίες για το πώς μπορεί να έμοιαζε. Η Λίλα αποφάσισε να απεικονίσει την αύρα του αγάλματος του Φειδία, μέσω ενός illustration που εκπέμπει δυναμισμό, τον δυναμισμό της σημερινής γυναίκας. Αυτό εκφράζει και το στεφάνι γύρω από το κεφάλι της.
Το signature “logo” με τα φλουριά
Όλες οι φαν του Kooreloo γνωρίζουν καλά ότι από τις περισσότερες τσάντες του brand δεν λείπουν τα έξι φλουριά τα οποία τοποθετούνται πάντα στο κέντρο. Η τοποθέτησή τους, δεν ήταν καθόλου τυχαία. Ήταν ένας τρόπος έκφρασης της σχεδιάστριας η οποία στοχεύει στην αρμονία, τη θηλυκότητα, την αισθητική, την αγάπη και την τελειότητα για την τέχνη της που συμβολίζονται μέσα από αυτά τα έξι σε αριθμό φλουριά.
Η καλοκαιρινή συλλογή Kooreloo
Η Λίλα Καραγιάννη, μας μιλάει αποκλειστικά για τις Spring/Summer 2023 και High Summer 2023 συλλογές Kooreloo. «Ήθελα την αισθητική των 70s, φλερτάροντας με μοτίβα και σχήματα που είναι χαρακτηριστικά της εποχής, κρατώντας πάντα τον πυρήνα και το DNA του brand».
Κάπως έτσι, οι υφές, τα χρώματα, οι λάμψεις για τα οποία είναι γνωστά το brand, παραμένουν κύρια χαρακτηριστικά της συλλογής. Αυτά τα χαρακτηριστικά αποτελούν τα θεμέλια του Kooreloo.
«Θέλω μέσα από τις ανατρεπτικές τάσεις της συγκεκριμένης δεκαετίας να προσκαλέσω τη σύγχρονη γυναίκα να ερμηνεύσει και να προσαρμόσει τα προϊόντα Kooreloo στο προσωπικό της στιλ. Δεν χρειάζεται να περιορίσουμε τη φαντασία μας και νομίζω ότι αυτή η συλλογή είναι μια δήλωση της εκτίμησής μας στη δημιουργικότητα και το παιχνίδι».
Η εξέλιξη και το μέλλον του brand στην πολυτελή μόδα
Αυτή είναι η ιστορία ενός ελληνικού fashion brand το οποίο ξεκίνησε επειδή κάποιος τόλμησε να ακολουθήσει τα όνειρά του. Αυτό οδήγησε τους ιδρυτές του να δημιουργήσουν πραγματικά ξεχωριστά προϊόντα μόδας που ελκύουν καταναλωτές απ’ όλο τον κόσμο. Τις μοναδικές δημιουργίες του Kooreloo έχουν αγαπήσει πολλές γυναίκες σε όλο τον κόσμο και αυτό επιβεβαιώνεται και από την είσοδο στην παγκόσμια αγορά της πολυτελούς μόδας -και φυσικά και στην Ελλάδα σε καταστήματα και μπουτίκ σε όλη την χώρα και σε νησιά.
Η παγκόσμια επιτυχία της σημειώνεται σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, όπως Ελβετία, Γερμανία, Δανία, Ολλανδία, Ιταλία και Γαλλία μεταξύ άλλων, καθώς και σε χώρες εκτός Ευρώπης όπως στις Η.Π.Α. (τα προϊόντα του Kooreloo πωλούνται στα μεγαλύτερα πολυκαταστήματα της Αμερικής, φυσικά και online, όπως το Saks Fifth Avenue, Neiman Marcus, Barneys of Saks, Shopbop, Rent the Runway και Revolve), αλλά και στην Κορέα.
Αυτή η παγκόσμια αναγνώριση οδήγησε και σε σημαντικές συνεργασίες, όπως τον Θανάση Λάλα, το i-D, το Μουσείο Μπενάκη, το Monaco Yacht Club, Amanda Uprichard καθώς και σε exclusive collaborations για τα Neiman Marcus και Saks Fifth Avenue.
Δείτε περισσότερα στο KOORELOO.COM