FASHION CAMPAIGN

H κόρη της Madonna, Lourdes, πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια Marc Jacobs

Instagram.com/marcjacobs/

Για τη Spring/Summer 2021 καμπάνια Marc Jacobs, ο οίκος φέρνει ένα πρόσωπο που είχαμε καιρό να δούμε στην επικαιρότητα. H Lourdes “Lola” Leon aka κόρη της Madonna, είναι το νέο πρόσωπο του brand. Η 24χρονη Lourdes, λοιπόν, ποζάρει στον φακό της Brianna Capozzi, φορώντας τα ρούχα του οίκου και παρουσιάζοντας τις νέες τσάντες της σεζόν.

Ο οίκος Marc Jacobs εξηγεί την επιλογή του να βάλει την Lourdes Leon στην τελευταία του καμπάνια. «Ενσαρκώνει άψογα το νεανικό πνεύμα και την αντισυμβατική αίσθηση ατομικότητας που στοχεύει σε αυτή την πιο νεανική έκφραση του brand», αναφέρεται στο statement. Αυτή η συνεργασία, φυσικά δεν είναι καθόλου τυχαία, μιας και ο σχεδιαστής είναι φίλος με την Madonna, ενώ το ίδιο το μοντέλο έχει βρεθεί ουκ ολίγες φορές στο front row των shows του Jacobs. Μια συνεργασία σαν αυτή όμως, με τη Lourdes να πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του οίκου, σηματοδοτεί μια σημαντική στιγμή στην καριέρα της.

«Ο Marc έχει μακρά ιστορία με την Madona οπότε έβγαζε απόλυτα νόημα το να είναι η Lola το πρόσωπο για την καμπάνια Marc Jacobs», εξηγεί το statement.

Τι θα δεις στη νέα καμπάνια Marc Jacobs

Γυρισμένη στη Νέα Υόρκη, τον περασμένο Δεκέμβριο, η νέα καμπάνια του οίκου περιλαμβάνει τα πολύχρωμα, φλοράλ designs του brand από τη Spring/Summer 2021 συλλογή.

Το styling το οποίο έχει επιμεληθεί η Haley Wollens, είναι «σεταρισμένο» έτσι ώστε να υπάρχει «φλυαρία» στο τελικό αποτέλεσμα. Με απλά λόγια, η αισθητική της καμπάνιας δεν είναι διόλου μινιμαλ. Και πολύ μ’ αρέσει αυτό το «ξέσπασμα» των prints.

Στις φωτογραφίες της Brianna Capozzi, λοιπόν, βλέπουμε την Lourdes να ποζάρει με τα over-the-top φλοράλ outfits του οίκου, ενώ κρατάει τις νέες hangbags του brand.

Exit mobile version